Käsikesy Nymfipapukaija myytävänä

Janne

Hei kaikki innokkaat nymfifanit. Minulla on ollut neljän vuoden ajan maailman ihanin käsinkasvatettu täysin kesy nymfipapukaijanaaras lemmikkinäni. Elämäntilanteen muuttumisen takia (muutin yhden huoneen asuntoon..) en enää kykene pitämään nymfiä ja haluaisinkin löytää sille uuden kokeneen kodin, jossa asustaa mahdollisesti jo entuudestaan nymfejä. Linnusta luopuminen on minulle kova paikka, mutta yhden huoneen asunnossa ei nymfin kanssa voi asua enkä voi nyt muuttaa isompaankaan asuntoon. Haluaisin linnulleni sellaisen kodin, jossa siitä välitetään persoonana eikä minään koristeena. Lintu on saanut olla paljon vapaana ja se on tottunut esim. tepastelemaan lattialla ja kylpemään lavuaarissa. Myyn linnun häkkeineen hintaan 100euroa. Lähetä minulle sähköpostia niin keskustellaan asiasta. Toivon sydämestäni, että löytyisi linnulle hyvä ja välittävä uusi omistaja joka ei pelkää pienen linnun suurta kiintymystä.

11

3487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Industry

      Mua kiinnostaisi kovasti! Itselläni on vuoden ikäinen nymfikoiras, jolle olenkin jo etsiskellyt tyttökaveria. Kokemusta löytyy jonkin verran ja yhteinen sävel linnun kanssa on löytynyt. Vapaana pidän lintuani joka päivä. Oma lintuni, Koko nimeltään, on myöskin melkoinen persoona, ja toinen lintu olisi vähintään tervetullut. Sun sähköpostiosoitetta tässä ei ollut, joten laittaisitko sen tänne?

      • Industry

        Uusi lintu tulokas meidän asuntoon löytyi jo, joten sitten lintusia on parillinen määrä. Eli en pystykään tarjoamaan uutta kotia linnullesi juuri nyt.


    • donvan

      Vieläkö lintusi on vailla kotia? Voisin tarjota sille sellaisen. Minulla oli aikoinaan sellaisia, mutta kiinnostukseni kohde vaihtui isompiin. Nyt on vain amatzoneja. Tiukan paikan tullen voisin harkita! Missä asutte ja mitä neito maksaa?

      • Janne

        Asun Helsingissä ja myisin sen linnun ja häkin hintaan 100euroa. Se lintu on rengastettu ja olen ostanut sen silloiselta papukaijaliiton puheenjohtajalta. Annatko minulle sähköpostiosoitteesi jos haluat aisasta neuvotella. En uskalla omaani tässä antaa koska siinä on mun koko nimeni.


      • nina
        Janne kirjoitti:

        Asun Helsingissä ja myisin sen linnun ja häkin hintaan 100euroa. Se lintu on rengastettu ja olen ostanut sen silloiselta papukaijaliiton puheenjohtajalta. Annatko minulle sähköpostiosoitteesi jos haluat aisasta neuvotella. En uskalla omaani tässä antaa koska siinä on mun koko nimeni.

        Oletko jo myynyt linnun??Omistan nymfejä nykyään kaksi ennen oli neljä, ja lisäksi omistan naurukyyhkyn ja harmaapapukaija on tulossa...tulisi osaavaan kotiin.Mailaa [email protected]


      • Minttu66
        Janne kirjoitti:

        Asun Helsingissä ja myisin sen linnun ja häkin hintaan 100euroa. Se lintu on rengastettu ja olen ostanut sen silloiselta papukaijaliiton puheenjohtajalta. Annatko minulle sähköpostiosoitteesi jos haluat aisasta neuvotella. En uskalla omaani tässä antaa koska siinä on mun koko nimeni.

        Kyllä hakisin huomenna aamulla ja raha samalla.


    • Wildfire

      Hei! kiinostuin ilmoituksestasi ja lintusi vaikuttaa juuri sellaiselta jota etsin, tai etsin sitä omalle rakkaalle pojulleni kumppaniksi. poju on n. 5-6 vuotias uros kova laulamaan ja muutenkin tuomaan itseään esille haluan hommata kullalleni kumpanin koska edellinen kuoli aikaisemmalla omistajalla mutta jos linnut eivät tulisikaan toimeen saisi lintusi kuiteskin täältä kodin. pidän pojua vapaana pitkin päivää valvonnan alaisena häkki on auki jotta voi liikuskella oman mielen mukaan. T. Satu ps. toivottavasti vastaat.

      • Kasperi56

        Hei!

        Lueskelin tätä palstaa kun meillä on 5 nyffiä jotka lisääntyy koko ajan.
        Nytkin 2 pesässä hautoominen menossa,,
        Joutaisi pari myydä,, Ovat erittäin hyväkuntoisia kun asuvat vapaasti omassa huoneessa.

        t Kalle
        040-5242541


    • Janne

      Moi kaikki. Nymfini löysi jo hyvän uuden kodin Vantaalta.Nyt jo hieman ikävöin mutta näin on parempi. Hyvä tuuri kävi kun löytyi kokenut linnunpitäjä.

    • kerkkoolainen

      Hei olisin kiinnostunut ostamaan sen nymfipapukaijan ja häkin 100e siis jos se on vielä siellä. Asun porvoossa olisi mukava jos asuisit lähettyvillä.

    • 777u

      ^älä nosta vanhoja viestejä enää pinnalle. tämä on tehty vuonna 2004 eli hyvin paljon mahdollista ettei ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe