Chatin sisäisen postin vanhat viestit poistetaan käyttämättömistä nimimerkeistä
Hei!
Poistamme kaikki vanhat ennen 1.1.2010 lähetetyt chatin pikkupostin viestit 15.3.2011. Mikäli haluat säilyttää joitakin itsellesi tärkeitä tai merkityksellisiä viestejä, ne kannattaa kopioida talteen.
Pikkupostin viestien poistamisen jälkeen kaikki rekisteröidyt nimimerkit, joita ei ole käytetty 1.1.2010 jälkeen poistuvat käytöstä. Tietokannan siivoamisen myötä käyttämättömät nimimerkit vapautuvat uusille käyttäjille. Viestien poisto ei koske käytössä olevia nimimerkkejä tai niiden pikkupostin viestejä.
Tämä ilmoitus ei myöskään koske varsinasta Suomi24 Sähköpostia vaan ainoastaan Chatin sisäistä postilaatikkoa.
Ystävällisin terveisin,
Risto
Suomi24
Chatin sisäisen postin viestit poistuvat vanhoista nimimerkeistä
3
133
Vastaukset
- nunnunnuuuu
Kiitos!
Nyt hakutoiminnot muuttuvat mielekkäiksi kun tietää ettei joka kerta vastaan tule nimimerkki jota on käytetty joskus vuosia sitten - joopajuuh
Mitä vittua? Sinun mielestäsi jokaisen pitäisi kirjautua vuoden välein, että säilyttää tunnukset, vitun daiju.
- nunnunnuuuu
Kai sitä kerran vuodessa voi sisään kirjautua, ei siinä mene yhtään sen kauemmin kallista aikaa kuin tuossa herjan heitossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2565359- 1252333
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2432041Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641844- 1801690
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881547- 541434
- 631364
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751321- 1191181