Jari oli ovella koputtamassa tultuaan kotiin sodasta.
Hän sanoi vaimolleen; -Arvaa millä mä koputan??
toinen sotavitsi...
2
302
Vastaukset
- Juha822222
Jormalla
otti Jorman käsiinsä ja Jorma nimistä ihmistä koputti oveen.
Koputti ovea siis Jormalla - vitsimestari
Talvisota oli päättynyt. Radiotoimittaja kierteli maaseudulla haastattelemassa rintamalta palanneita miehiä, ja eräässä pirtissä käytiin seuraavanlainen keskustelu.
- Mitä te teitte ensimmäiseksi kun tulitte sodasta kotiin?, uteli toimittaja.
- Mä nain, kuului vastaus.
- Niin aina, niin aina. Hehehe. Mutta mitä te ihan ensimmäiseksi teitte kotiin tultuanne?
- Mä nain.
- Juu juu. Kyllä minä ymmärrän, mutta mitähän te ihan ensimmäiseksi kotona mahdoitte tehdä?
- Mä nain.
- Kuulkaahan nyt. Kyllä minä sen naimisen ymmärrän, mutta kun ei sitä voi radioon sanoa. Miettikää nyt mitä te ihan ensimmäiseksi teitte?
- Mä nain.
- Voi pyhä yksinkertaisuus sentään, huokasi toimittaja. - No mitä te sen naimisen jälkeen teitte ensimmäiseksi?
Isäntä mietti kotvan aikaa ja vastasi:
- No mä otin sukset jalaasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735122- 534221
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933609- 502719
- 201909
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 1111725
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981501- 711095
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461073