15v tyttö kirjottaa

viistoistavuotta

Ekaks, voiko tytöllä olla jätkän mielestä liian kireä pillu? Ite ku sormetan niin mulla ei todellakaan mahdu kuin yksi sormi, sattuu iha älyttömästi jos yritän kahdella sormella.


Toiseks; mua ärsyttää ihan hirveesti se, kun pojista puhutaan et ne on kunnon runkkareita ja ne ei pysty olee hetkeekään ajattelematta seksiä yms. Iteenikin on ruvennu panettamaan tosi usein, monta kertaa päivässä saattaa ruveta yhtäkkiä vaa panettaa, tänäänki oon jo kerran orkun saanu ja muutama tunti sen jälkee himotti taas, sen jälkee en oo mitää tehny ja nyt himottaa jälleen. Sit mua pelottaa, et jos oon jonku jätkän kanssa kahestaan jossain, vaikka se olis mun kaverikin, et se alkais jotain vihjailla ja mua alkais himottaa, nii etten pystyin hillitä itteeni.. onko jotain tiettyä ikää et millon tytöillä ja pojilla alkaa tämmönen aika et alkaa himottaa erityisen usein?

21

7221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fskspane

      Kyllä itteäkin panettaa usein, vielä vuos sit ei läheskään samaa vertaa, välillä meinaa oikeesti karata käsistä ja rupeen pervoilemaan...

      14v poika

      • fskspanee

        lisään vielä, että kyllä itselleni kelpaisi tuollainen kireä pillu ;)


    • ......

      Olet juuri iässä että seksuaalisuutesi on herännyt.

      Odottele vielä kunnolla että ikää tulee lisää.
      seurustelu suhteessa tietenkin.
      On mukava sitten turvallisesti suhteessa kokea näitä tuntemuksia.

      Naisella alapää venyy kun kehittyy ja ikää tulee lisää, ei saa väkisin alkaa venyttää. Venyminen tapahtuu luonnollisesti yhdynnän aikana, ja se ei satu yhtään.
      Myöhemmin yhdyntyjen myötä myös naisen alapää venyy.

      • nw

        ¨''Venyminen tapahtuu luonnollisesti yhdynnän aikana, ja se ei satu yhtään''

        Ai ei vai? Huomaa taas kuinka faktatietoa.


    • askldfb

      Tuskinpa voi olla liian kireä pillu. Tuollainen kireys johtuu lihasten jännittämisestä ja siitä kun et ole rento tai osaa vielä kontrolloida niitä. Tietysti se kireys haittaa aluksi koska seksi ei onnistu, jos puristat emättimesi kiinni eikä kukaan tykkää ajatuksesta, että sua sattuisi seksin aikana. Sitten kun rentoudut niin huomaat, ettei seksi enää teekään kipeää ja yhtäkkiä pillusi ei enää olekaan niin kireä etteikö sinne pari sormea tai penis mahtuisi. Mitään fyysistä vikaa siis ei varmasti ole.

      Murrosiässä panettaa paljon kun hormonit hyrräävät. Pojilla se kyllä jatkuu jonnekin 5-kymppiseksi asti.

    • Pikkupoika92

      joo en tiedä miten tytöillä mutta itsellä juurikin yläasteella oli sekei kokoajan mielessä
      voi sitä häpeän määrää kun luokka täynnä todella seksikkäitä nuoria naisia ja mulkku stondiksessa jokasen tunnin aikana
      tuli tavaksi herätä ennen koulua ja vetästä käteen kerran että vähän helpotti tuskia
      kaippa se on tytöillä sama. Sanoisin että paras keino on vain keskittyä johonkin muuhun, "ajattelematta oleminen" ei toimi koska silloin sitä vasta ajatteleekin

      ps. luuletko että 16cm pitkä 13cm ympärysmittainen keskiverto vipu mahtuisi sisääsi?

    • varamara2

      Pieni hä tuo oli.
      Saitko orgasnin.

    • karttu

      No.mikä Se on miehen mitta.mikä on pienin mitä huolit

    • Ei helvetti että on säälittävää sakkia täälläki. Muija avautuu vähäsen ja heti kaikki kiimaset nörtit kimpussa.

      Menkääpäs lapsoset välillä koneelta pois ja ulos jos pillua haluutte.

      • iyfgyu

        Kolmekymppinen moraalinvartija pitää vahtia täällä... no ok


    • Jyyrgen-taas

      Aha Jyyrgenillä "15v tyttö" on taas runkkaushetki

    • Teini56

      Mul koko ajan vaa tissit miekes ja panettaa

    • Ettintyttöö

      Siis veikkaan et jätkät ei pistä pahitteeks tiukka mutta sua se kyllä sattuu itte kans mietin panoo ja naisii koko aja joka tavallaa ongelmana tunnillaki stondiksenkaa

      16v poika teuvalta

    • ImmaButcher69

      Joo-o, mitähän tähän sanois...

      Onha se ikävä jos liian tiukka on, kyllä se löystyy iän myötä ja murrosiän jälkeen. Koeta kestää.

      - 16-vuotias tykkialus Kempeleestä

    • Anonyymi

      Olis kiva panna tiukkaa pillua mut harvemmin muijalla tarpeeksi tiukka

    • Anonyymi

      Voihan tytöllä olla tosi kireä pillu siinä, missä jätkällä julmetun kokoinen muna.
      Mutta kyllä kaiketi sellaisen kanssakin seksiin pystyy ja onko sitten siitäkin kiinni, jos tyttö on vielä neitsyt..?
      Mun tyttöystävä oli neitsyt, kun me alettiin seukkaamaan, enkä meinannut millään alkuvaiheessa saada työnnyttyä hänen sisäänsä. No olihan siinä immenkalvokin tiellä jumittamassa, mutta hän oli niin hiton kireä, ettei vaan meinannut millään saada työnnettyä sisään. Ja mulla nyt ei mikään julmetun kokoinen muna ole, vaikka on kuulemma aika iso kuitenkin. Mutta kyllä homma alkoi sitten toimimaan, kun tarpeeksi jaksettiin yrittää ja nyt ei ole mitään ongelmia. Hänen pillunsa on vieläkin kyllä tiukka, mutta yhdyntä onnistuu tosi hyvin.
      Ja kyllähän himokkaita on molemmissa sukupuolissa, ei ole jätkien rasite ainoastaan tuo ylihimokkuus. Kyllä mun tyttöystäväkin on puhunut, että oli ollut jo aika kauankin kova masturboimaan kaikin mahdollisin keinoin, sormilla tai suihkulla ja joskus kai oli ihan tyynyn avullakin tyydyttänyt itseään. Että olin kait kuin "taivaan lahja", kun sai mut poikaystäväkseen.
      Ollaan molemmat aika kovia haluamaan... Harrastetaan kuitenkin melkeinpä aina seksiä kun mahdollista ja kyllä silti tulee masturboituakin sen lisäksi.
      Joskus ollaan ajateltu, että pidetään taukoakin seksissä, mutta sitten kuitenkin jostain lähtee käsistä. Jos ei muuten, niin sitten jos mennään yhdessä kaksistaan saunaan, niin ei tarvitse kun nähdä toinen alasti, niin aletaan panemaan tai ainakin masturboimaan toista katsellen.
      Ja yksi toinen tyttö, kenen kanssa ollaan hyviä ystäviä, jutteli joskus, että kyllä häntäkin himottaa aikas usein ja todella kovastikin vielä.
      Kai se himottaminen aika pian ainakin murrosiän alettua alkaa..

    • Anonyymi

      Kannattaa opetella vähä hillittee ihteensä että ei jokaisesta perhosta läpäistä niin panetu että pakko runkata. Sitä voi opetella. Pikku hiljaa vähennät runkkaamista. Ja joo noi kaikki jutut on ok

    • Anonyymi

      Mulla on oikeestaan koko ajan mielessä mun ihastus ja panettaa aika lailla koko ajan
      14v poika

      • Anonyymi

        Sinä et pane sillä tuppikullillas kuin ehkä omaa kättäs. :DD


    • Anonyymi

      Ei teinit saa sormettaa, pitää olla vähintään 20-vuotias, seksiin sitten 30-vuotias.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe