Yritän saada valokuvattua taikka katseltua kuvia kamerastani mutta ainakun avaan kameran se lykkää näytölle "kortin asetukset" ja vaihtoehtoiksi Virrankatkaisu tai Alusta. Alustaa en todellakaan aio koska muistikortilla on kuvia joita en ole tallentanut... Kun otan muistikortin pois kamera toimii ihan hyvin. Sama juttu kun laitan koneeseen kiinni kameran(kameran sisässä tämä sama muistitikku) kun yritän saada katselluksi kuvia niin se pyytää vain alustamaan muistikortin!!! mitä teen??
APUAA!!! Muistikortti kusee!
5
343
Vastaukset
- mitä teen??
”avaan kameran se lykkää”
re
älä avaa kameraa, hanki muistikortinlukija ja siirrä kuvat tietokoneelle
”Kun otan muistikortin pois kamera toimii ihan hyvin”
re
miksi laitat muistikortin kameraan jos se toimii hyvin ilman muistikorttia.
mitä teen??
re
kerroppa kameran merkki ja malli niin voit saada neuvoja - Nikon D90
Oletko alustanut kortin juuri sillä kameralla? Jos et se saattaa vaatia sitä.
Mikset siirrä kuvia kovalevylle samalla kun poistat sen?? Sen jälkeenhän voit toimia kameran tahtomalla tavalla. Kuvia ei muutoinkaan kannata säilyttää ainoastaan kortilla vaan heti iltapuhteella kopioida kovalevylle joka on varmistettu.
Kun nyt kerran kysyt niin
1. ota kortti kamerasta
2. työnnä se kortinlukijaan
3. siirrä tai kopioi kuvat kovalevylle omaan hakemistoonsa esim. 20110303 talvikuvia.
Kun kirjoitat hakemiston alkuun pvm:n tuohon muotoon vvvvkkpp niin ne on helppoa järjestää, kannattaa myös lisätä tarkenne joka vielä helpottaa kuten tuo mainitsemani "talvikuvia".
Nyt voit antaa mennä sen formatoinnin. Hyvänä vihjeenä, pidä aina taskussa varakortti tai kortteja, ne kun eivät paljoa maksa 2G saa noin kympillä ja siihen jo mahtuu muutama kuva. Itse käytän 8 ja 16G kortteja. - valokuvaaja65
Esim. tuolta löytyy noita 2GB SD muistikortteja kameraan.
http://norttipalvelu.mycashflow.fi/product/1/kingston-2gb-secure-digital-sd-muistikortti - qwesaakoapuuu
mul sama vika eikä todellakaan anna kopioida
siinä kortin sivussa on yleensä pieni vipu. kato ettet oo vahingossa lukinnu korttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683