Ok eli olen 14v pian 15 :) Asumme omakoti talossa, meillä on aidattu piha. Meillä on yksi koira ennestään (valkoinen länsiylämaan terrieri) .Koira pääsisi aamulla lenkille päivällä pitkälle lenkille ja illalla joko lenkille tai juoksentelemaan toisen koiramme kanssa pihallemme. Meillä on mökki jossa käymme kultsi otettaisiin sinne mukaan ja siellä se pääsisi uimaan ? Meillä on ollut sekarotuinen joka kuoli vanhuuteen ja koiria koko ikäni. Eli siis sopisiko kultsi meille?
Vastaukset 2
- kultsinumberone
Kultsi sopii aina ensikoiraksi. Sinulla on ollut koiria ja kultsi sopii myös teille. Se rakastaa uimista ja tulee yleensä toisten koirien kanssa toimeen oikein mainiosti. ´Susittelen teille kultsia, koska se on niin ihana ja kaunis rotu..
Tuosta lenkkeilystä sen verran, että itse käytän 3 vuotiasta kultsiani aamulla ja illalla ihan pikku lenkillä (n.5-15min.) ja sitten päivällä noin 1h ja sitten jossain vahteessa päivää n.30min.. Aina se ei saa neljää kertaa ulkoilua joskus kolme.. - Kultsia harkitseva
Kiitti, tosta oli paljon apua!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.392976- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei262817- 82726
- 73719
- 71681
- 50645
- 37636
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43601