Ok eli olen 14v pian 15 :) Asumme omakoti talossa, meillä on aidattu piha. Meillä on yksi koira ennestään (valkoinen länsiylämaan terrieri) .Koira pääsisi aamulla lenkille päivällä pitkälle lenkille ja illalla joko lenkille tai juoksentelemaan toisen koiramme kanssa pihallemme. Meillä on mökki jossa käymme kultsi otettaisiin sinne mukaan ja siellä se pääsisi uimaan ? Meillä on ollut sekarotuinen joka kuoli vanhuuteen ja koiria koko ikäni. Eli siis sopisiko kultsi meille?
Sopisiko kultsi minulle?
Hmm..
2
137
Vastaukset
- kultsinumberone
Kultsi sopii aina ensikoiraksi. Sinulla on ollut koiria ja kultsi sopii myös teille. Se rakastaa uimista ja tulee yleensä toisten koirien kanssa toimeen oikein mainiosti. ´Susittelen teille kultsia, koska se on niin ihana ja kaunis rotu..
Tuosta lenkkeilystä sen verran, että itse käytän 3 vuotiasta kultsiani aamulla ja illalla ihan pikku lenkillä (n.5-15min.) ja sitten päivällä noin 1h ja sitten jossain vahteessa päivää n.30min.. Aina se ei saa neljää kertaa ulkoilua joskus kolme.. - Kultsia harkitseva
Kiitti, tosta oli paljon apua!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876