Minkä takia?

Huonokuuloinenko?

Kaikki "uudet" suomalaiset naislaulajat kuulostaa radiossa aivan samalta? Onko se joku studiotekniikka juttu vai mistä johtuu? Itse en ainakaan erota enää äänestä kuka laulaa, toisin on esim. Paula Koivuniemi, Lea Laven, KatriHelena,Kaija Koo, Laura Voutilainen jne. heidät kyllä tunnistaa äänestään, mutta mikä vaivaa tämän päivän "uusia kykyjä"?

7

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tösi ällöä

Ne on tusinatuotteita! Tekniikalla muokataan laulua niin, etä se ei oel puhetta, vaan laulua. Livenä kuullessa voi moneta nyky naislaulajasta sanoa, että on todella surkeita laulajia. Esimerkkinä mainttakoon kummasti suosioon kivunnut Suvi Teräsniska. Ei sitten niin minkäänlaista ääntä ja on diiva kuin mikä. Matksii Paula Koivuniemeäjoka käänteessä, joka on tosi ällötttävää. En pidä Koivuniemstäkään!

• Ihmetystä.

Ihan totta...tämä koskee erityisesti näitä uusia tangokuninkaallisia tai siis kuningattaria; ääniä ei todellakaan erota onko äänessä joku Jenna Bågeberg, Heidi Kyrö, Tiina Räsänen, Johanna Pakonen, Elina Vettenranta tms kun kaikki kuulostaa jotenkin niin samalla jalostetulta. Toista ovat todellakin nämä äänet, jotka mainitsit. Kieltämättä Suvikin kuulostaa levyltä samalta kuin nuo muut mutta hän on kyllä hyvä livenä. Ja sitten erikseen nämä pienellä äänellä laulavat kuten Anna Puu tai Mariska...hekin ovat oma kategoriansa mutta en todellakaan erottaisi kumpi laulaa.

• Eipä noista nuoremmista miesartisteistakaan juurikaan erota ääneen perusteelal toissitaan. En mä ainakaan tiedä laulaako radiossa Sinitaivaan,Sykkeen, Unelmavävyjen tai vaikka neljänsuoran laulaja jos ei sitä kerrota.

• Nainen Oulusta

Minulla menee tämä Kurkela, Vartiainen ja Teräsniska ihan yli hilseen. Ei paljon erota, jos tekevät uuden biisin.On kuin edellisen kertausta. Ei jaksa kuunnella sitä huokausta ja kuiskausta kovin pitkään. Sorry vaan

• samaa mieltä

Kurkela ja Teräsniska ovat kyllä ihan saman kuuloisia. Vartiainen erottuu jotenkuten...
        Sitten on Kurkelan ja Teräsniskan lisäksi vielä esimerkiksi Laura Närhi, joka kuulostaa hänkin ihan samanlaiselta. Eihän noita nykypäivän inisijöitä erota mitenkään toisistaan!

• ##%%%

Samaa ihmettelen ja nämä inisiät viellä palkitaan jossan hemmetin emma gaalassa.Nuorten naislaulajien taso suomessa on tosi surkea.

• N-O.

Juu, samaa mieltä, että Laura Närhi kuuluu tähän samaan virsi porukkaan. Hienoja kappaleita, mutta kun samat artistit ei muuta esitäkkään, kuin tätä kuiskailu ja huokailu formaattia, niin ei jaksa kuunnella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4776
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2179
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      1823
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      190
      1792
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      168
      1560
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      283
      1431
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      206
      1260
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1179
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      207
      1162
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1124
    Aihe