Mitä ulkomaille häälahjaksi?

suomalainen design?

Olisiko hyviä ideoita vietäväksi ulkomaalaisiin häihin, joissa olen siis ainut suomalainen. Olen köyhä opiskelija ja muut siellä ovat ökyrikkaita, mutta he eivät odota minulta kuin jotain pientä ja itseni paikalle (maksavat matkanikin :)). He kyllä arvostavat Suomea ja suomalaisuutta ja toki haluankin viedä jotain "mainosta" kotimaastani.

6

2059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesämorsian 2005

Terve,

Yksi idea voisi olla englanninkielinen keittokirja suomalaisesta perinneruuasta, jossa on paljon kuvia ja tietysti nimet myös käännettynä suomeksi. Stockmannilla ainakin on ollut. Itse vein kerran synttärilahjaksi ja Hollantiin, mutta tykätty oli. Pääsinpä jälkikäteen syömäänkin suomalaisia perinneruokia hollantilaisen kaverini tekemänä.

Tsemppiä lahjan etsintään!

• KPy

Suomalainen muotoilu on aina varma valinta. Aaltomalja täytettynä Fazerin suklaalla?

• joo

sitä sisu askia! tuo oli hyvä idea, tietenkin täytyy miettiä, että voitko viedä suklaata...sulaako matkalla..
        Mutta tuo idea oli erittäin hyvä!

• Minna

Jos sulla ei ole kauheesti rahaa niin osta vaikka iittalan joumalasit.

• Muc

Poronsarvi jauhetta. Sita myydaan pikku paketeissa ja kayttoohjeet 4-5 kielella. Eika maksa kuin muutaman euron. Siita irtoaa yleensa hyvat naurut kun ulkomaan elavat saavat omalla kielella lukea poron potenssin nostosta.
        Ja samoista paikoista loytyy yleensa tulikiven? snapsilaseja tuoppeja yms. Olen naita ostellut ihan huvikseen tuliaisiksi joskus, ei tainnut hirveasti kustantaa.

• Hyvät tavat kunniaan

Huvittaa lukea kuinka ihmiset vaativat rahaa tai tietyn summan kattamaan ruokailun yms. Todella moukkanaista edes pyytää rahaa mutta jokainen tekee tyylillaan.

Itse menen ulkomailla naimisiin (en asu Suomessa tällä hetkellä) ja meillä on erittain isot häät tulossa mutta silti en odota vierailta yhtään mitään kun vain toivon että monet pääsevät juhlimaan päivää kanssamme (enkä loukaannu jos joku ei pääse raha tai muista syistä). Emme myoskään laita mitään lahjalistaa minnekään vaan tuokoon ihmiset mita haluaa.

Naimisiin mennään rakkaudesta eikä että saadaan sukulaiset/kaverit kustantamaan häät. Jotain rajaa nyt sentaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      27
      5363
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4697
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      156
      1762
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1466
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      13
      1297
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      23
      1144
    7. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1114
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1023
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      210
      1013
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      849
    Aihe