Mitä ulkomaille häälahjaksi?

suomalainen design?

Olisiko hyviä ideoita vietäväksi ulkomaalaisiin häihin, joissa olen siis ainut suomalainen. Olen köyhä opiskelija ja muut siellä ovat ökyrikkaita, mutta he eivät odota minulta kuin jotain pientä ja itseni paikalle (maksavat matkanikin :)). He kyllä arvostavat Suomea ja suomalaisuutta ja toki haluankin viedä jotain "mainosta" kotimaastani.

6

2059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesämorsian 2005

Terve,

Yksi idea voisi olla englanninkielinen keittokirja suomalaisesta perinneruuasta, jossa on paljon kuvia ja tietysti nimet myös käännettynä suomeksi. Stockmannilla ainakin on ollut. Itse vein kerran synttärilahjaksi ja Hollantiin, mutta tykätty oli. Pääsinpä jälkikäteen syömäänkin suomalaisia perinneruokia hollantilaisen kaverini tekemänä.

Tsemppiä lahjan etsintään!

• KPy

Suomalainen muotoilu on aina varma valinta. Aaltomalja täytettynä Fazerin suklaalla?

• joo

sitä sisu askia! tuo oli hyvä idea, tietenkin täytyy miettiä, että voitko viedä suklaata...sulaako matkalla..
        Mutta tuo idea oli erittäin hyvä!

• Minna

Jos sulla ei ole kauheesti rahaa niin osta vaikka iittalan joumalasit.

• Muc

Poronsarvi jauhetta. Sita myydaan pikku paketeissa ja kayttoohjeet 4-5 kielella. Eika maksa kuin muutaman euron. Siita irtoaa yleensa hyvat naurut kun ulkomaan elavat saavat omalla kielella lukea poron potenssin nostosta.
        Ja samoista paikoista loytyy yleensa tulikiven? snapsilaseja tuoppeja yms. Olen naita ostellut ihan huvikseen tuliaisiksi joskus, ei tainnut hirveasti kustantaa.

• Hyvät tavat kunniaan

Huvittaa lukea kuinka ihmiset vaativat rahaa tai tietyn summan kattamaan ruokailun yms. Todella moukkanaista edes pyytää rahaa mutta jokainen tekee tyylillaan.