Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

liian pieni muna???

:zsxdsdszds

Mitä mieltä tytöt olette että 18v poijalla on vain 8cm pitkä kulli....siis levossa noin 7-9cm onko se pieni mitä mieltä olette:S.Se nyt ei vain ole tuon pidempi valitettavasti en voi sille mitää:SD

7

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • njaa...

      Ei tuo mielestäni mikään niiin pieni ole. Itse olen 14v ja levossa 6-7cm..

      Ja eihän se lepomitta tositilanteessa vaikuta, vaan seisokkimitta! :)

      • asdgaehnaasd

        jes tuo oli paras viesti pitkään aikaan! minulla on lepomitassa joku 5-6cm ja oon 12v luulin, että mulla on hirmu pieni :D kiitti teille


    • ihana kyrpä

      Minkä kokoinen kyrpä sulla kysyjä on seisokissa?Lepo mittasi ei ainakaan oo liian pieni,mulla n.6-7cm levossa,seisokissa 15cm ja oon saanu kehuja.Oon imettänyt ja antanut ratsastaa kyrvälläni..

    • buoip

      tuskin se haittaa sun muijaa jos se oikeesti rakastaa sua :)

    • Opettaja-Setä.

      Munan pituudella ei ole mitään tekemistä heteromiesten keskuudessa.

      Munan mittailut on homojen juttuja joten kannattaa miettiä pari kertaa ennenkuin nolaatte itsenne.

      Normaalit naiset eivät mittaile miesten peniksiä saati puhu niistä, ainoastaan likaiset huorat.

      kenenkään muna ei ole liian pieni tai liian iso, se on paskapuhetta.

      Vain nössöt, idiootit, ujot ja apinat mittailee muniaan, ja etenkin homot.

      Tissit näkyy, munat eivät. Siksi munien mitoilla ei ole merkitystä. Munien
      kokoeroa on hyvin vaikea todeta.

      Tyttöjen tissit ja pillut sen sijaan on yleinen säälin aihe. Pojille vähän oppituntia, lukekaa nämä neuvot ja oppikaa:

      1. Jos nainen sanoo munaa pieneksi, on hän huora jolla on liian väljä pillu. Liikaa käytetty tuhero siis.

      2. On fakta että kenenkään miehen muna ei voi olla niin pieni ettei sillä naista tyydytettäisi tai siitettäisi lasta. Se on mahdottomuus.

      3. Peniskateus on homomiesten ongelma ja juttu. Jos hetero mittailee muniaan, häntä voidaan pitää homona. Homot harrastaa peräseksiä.

      4. 18 vuotias ei ole kypsä panohommiin, ei tänään eikä huomenna.

      • Annelikuusamosta

        Wtf dude? :D kyl mä oon mun ukon munan mitannu enkä oo likanen huora ,olen myös tavannut hyvin pieniäkin munia eikä pilluni ole löysä ...pillu ei kulu käytössä ja on niin mulkkuja kun pilluja mistä ei välttämättä saa haluamaansa tyydytystä esim micro penis...


    • 15v-poika_16cm

      No onhan tuo aika pieni, lähes mikropenis. Voi olla et esimerkiksi yhdyntä ei onnistu lainkaan. Tämä voi (aika varmasti) rajoittaa seksielämääsi, mutta yhdyntä ei ole pakollinen seksissä vaikka aika olennainen se onkin.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2404
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2151
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1983
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1410
    Aihe