liian pieni muna???

:zsxdsdszds

Mitä mieltä tytöt olette että 18v poijalla on vain 8cm pitkä kulli....siis levossa noin 7-9cm onko se pieni mitä mieltä olette:S.Se nyt ei vain ole tuon pidempi valitettavasti en voi sille mitää:SD

7

533

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • njaa...

Ei tuo mielestäni mikään niiin pieni ole. Itse olen 14v ja levossa 6-7cm..

Ja eihän se lepomitta tositilanteessa vaikuta, vaan seisokkimitta! :)

• asdgaehnaasd

jes tuo oli paras viesti pitkään aikaan! minulla on lepomitassa joku 5-6cm ja oon 12v luulin, että mulla on hirmu pieni :D kiitti teille

• ihana kyrpä

Minkä kokoinen kyrpä sulla kysyjä on seisokissa?Lepo mittasi ei ainakaan oo liian pieni,mulla n.6-7cm levossa,seisokissa 15cm ja oon saanu kehuja.Oon imettänyt ja antanut ratsastaa kyrvälläni..

• buoip

tuskin se haittaa sun muijaa jos se oikeesti rakastaa sua :)

• Opettaja-Setä.

Munan pituudella ei ole mitään tekemistä heteromiesten keskuudessa.

Munan mittailut on homojen juttuja joten kannattaa miettiä pari kertaa ennenkuin nolaatte itsenne.

Normaalit naiset eivät mittaile miesten peniksiä saati puhu niistä, ainoastaan likaiset huorat.

kenenkään muna ei ole liian pieni tai liian iso, se on paskapuhetta.

Vain nössöt, idiootit, ujot ja apinat mittailee muniaan, ja etenkin homot.

Tissit näkyy, munat eivät. Siksi munien mitoilla ei ole merkitystä. Munien
      kokoeroa on hyvin vaikea todeta.

Tyttöjen tissit ja pillut sen sijaan on yleinen säälin aihe. Pojille vähän oppituntia, lukekaa nämä neuvot ja oppikaa:

1. Jos nainen sanoo munaa pieneksi, on hän huora jolla on liian väljä pillu. Liikaa käytetty tuhero siis.

2. On fakta että kenenkään miehen muna ei voi olla niin pieni ettei sillä naista tyydytettäisi tai siitettäisi lasta. Se on mahdottomuus.

3. Peniskateus on homomiesten ongelma ja juttu. Jos hetero mittailee muniaan, häntä voidaan pitää homona. Homot harrastaa peräseksiä.

4. 18 vuotias ei ole kypsä panohommiin, ei tänään eikä huomenna.

• Annelikuusamosta

Wtf dude? :D kyl mä oon mun ukon munan mitannu enkä oo likanen huora ,olen myös tavannut hyvin pieniäkin munia eikä pilluni ole löysä ...pillu ei kulu käytössä ja on niin mulkkuja kun pilluja mistä ei välttämättä saa haluamaansa tyydytystä esim micro penis...

• 15v-poika_16cm

No onhan tuo aika pieni, lähes mikropenis. Voi olla et esimerkiksi yhdyntä ei onnistu lainkaan. Tämä voi (aika varmasti) rajoittaa seksielämääsi, mutta yhdyntä ei ole pakollinen seksissä vaikka aika olennainen se onkin.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      110
      5558
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      95
      4821
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      140
      4774
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      368
      2225
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      118
      2065
    6. 108
      1807
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1577
    8. 371
      1318
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      59
      1151
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      222
      1135
    Aihe