olisi pakottavasta syystä saatava asennettua Outlook Express6, XP-koneelleni.
Siellä on paljon määrityksiä POP3 STM.. jne.
Kuka ystävällisesti vaihe vaiheelta opettaa minulle asennuksen.
Kuka auttaisi tyttöä
8
228
Vastaukset
no onko sul asennustiedot levyllä vai koneella
- Itkettää
koneella kai
- It-insinööri
Sorry, kysyt liian vaikeita. Mene jonnekin Computer firmaa kysymään. Täällä ei ole tämäntyyppisiin vaikeahkoisiin juutuihin specialitietämystä.
- Kaisu.
Katsoppas tätä olisko apua?
Toivottabasti.- Kuka auttaisi tyttöä
sori! kirjoitti:
Tuo näyttää ensimmäisen kerran ymmärrettävältä ohjeelta. Kerron sitten kun olen yrittänyt.
Kiitos ja suukkoja jo nyt. - Outlook out
sori! kirjoitti:
Hei,
tein käytin 'apuna' hotmail tiliäni, mutta tällaista pukkaa:
Isäntää posti.hotmail.fi ei löytynyt. Varmista, että olet kirjoittanut palvelimen nimen oikein. Tili: 'posti.hotmail.fi', Palvelin: 'posti.hotmail.fi', Protokolla: SMTP, Portti: 25, SSL-suojattu: Ei, Socket-virhe: 11004, Virhenumero: 0x800CCC0D - Eipä..
Outlook out kirjoitti:
Hei,
tein käytin 'apuna' hotmail tiliäni, mutta tällaista pukkaa:
Isäntää posti.hotmail.fi ei löytynyt. Varmista, että olet kirjoittanut palvelimen nimen oikein. Tili: 'posti.hotmail.fi', Palvelin: 'posti.hotmail.fi', Protokolla: SMTP, Portti: 25, SSL-suojattu: Ei, Socket-virhe: 11004, Virhenumero: 0x800CCC0Dtoimi hotmail outlookissa, hotmailissa ei ole pop3 tukea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291350
- 1211199
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021000Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279880- 113877
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 48745
- 52719
- 30713
- 49629