olisi pakottavasta syystä saatava asennettua Outlook Express6, XP-koneelleni.
Siellä on paljon määrityksiä POP3 STM.. jne.
Kuka ystävällisesti vaihe vaiheelta opettaa minulle asennuksen.
Kuka auttaisi tyttöä
8
229
Vastaukset
no onko sul asennustiedot levyllä vai koneella
- Itkettää
koneella kai
- It-insinööri
Sorry, kysyt liian vaikeita. Mene jonnekin Computer firmaa kysymään. Täällä ei ole tämäntyyppisiin vaikeahkoisiin juutuihin specialitietämystä.
- Kaisu.
Katsoppas tätä olisko apua?
Toivottabasti.- Kuka auttaisi tyttöä
sori! kirjoitti:
Tuo näyttää ensimmäisen kerran ymmärrettävältä ohjeelta. Kerron sitten kun olen yrittänyt.
Kiitos ja suukkoja jo nyt. - Outlook out
sori! kirjoitti:
Hei,
tein käytin 'apuna' hotmail tiliäni, mutta tällaista pukkaa:
Isäntää posti.hotmail.fi ei löytynyt. Varmista, että olet kirjoittanut palvelimen nimen oikein. Tili: 'posti.hotmail.fi', Palvelin: 'posti.hotmail.fi', Protokolla: SMTP, Portti: 25, SSL-suojattu: Ei, Socket-virhe: 11004, Virhenumero: 0x800CCC0D - Eipä..
Outlook out kirjoitti:
Hei,
tein käytin 'apuna' hotmail tiliäni, mutta tällaista pukkaa:
Isäntää posti.hotmail.fi ei löytynyt. Varmista, että olet kirjoittanut palvelimen nimen oikein. Tili: 'posti.hotmail.fi', Palvelin: 'posti.hotmail.fi', Protokolla: SMTP, Portti: 25, SSL-suojattu: Ei, Socket-virhe: 11004, Virhenumero: 0x800CCC0Dtoimi hotmail outlookissa, hotmailissa ei ole pop3 tukea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221231
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283919- 43825
- 33611
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38557
- 52541
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461