Muuten 1.3.2011 käydyssä oikeudenkäynnissä, kun puolustus pääsi vihdoinkin ääneen, niin media loisti poissaolollaan?
Aika kummallinen yhteensattuma, kun taasen syyttäjän räksyttäessä paikka suorastaan vilisi median edustajia.
Pitkänen myös ihmettelee, että esim. hänen tutkimuksistaan media on jopa kieltäytynyt? Tasapuolista journalismia vai???
http://sanomat24.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=13641&Itemid=115
Onko mielestänne oikeudenmukaista?
23
175
Vastaukset
- AdaFlink
Miksi median pitäisi olla kiinnostunut Pitkäsen setän huu-haasta? Pitkänenhän puhuu ihan höpöjä ja siten sen sepustuksiin pitää suhtautua hyvin suurella varauksella.
Ja mitaan ette voi...- Winpersu..
>>Miksi median pitäisi olla kiinnostunut Pitkäsen setän huu-haasta? Pitkänenhän puhuu ihan höpöjä ja siten sen sepustuksiin pitää suhtautua hyvin suurella varauksella.
Sinustako vain syyllistävää yksipuoleista tiedotusta voi sallia??
Aika outo näkemys ns. demokratiassa, jossa puolustuksellakin pitäisi olla mahdollisuus tuoda omia käsityksiään mediassa esille.
Alkaa olla Pohjois-Korean malli Suomessakin vallalla, mutta me kostamme ja tiputtelemme näitä hyviäveljiä persujen kautta palleilta.
Suoritamme ns.veret seisauttavan verettömän vallankaappauksen.;)
ja mitään ette voi!
- 16+6
"Alkaa olla Pohjois-Korean malli Suomessakin vallalla, mutta me kostamme ja tiputtelemme näitä hyviäveljiä persujen kautta palleilta.
Suoritamme ns.veret seisauttavan verettömän vallankaappauksen.;)"
Meinaatko, että persut voittavat vaalit puolustusrintaman äänillä :D
Talk about bandwagoning!- Persut rules!
>>Meinaatko, että persut voittavat vaalit puolustusrintaman äänillä :D
Talk about bandwagoning!
Nimenomaan kaikki, jotka äänestävät persuja ovat puolustusrintamassa tätä märännyttä vanhanliiton hyvävelijärjestelmää vastaan, jotka tuhoavat Suomea, tätä ihanaa maata ja sitä me persut emme hyväksy, sillä jo sodassa isänmaansa puolesta henkensä antaneiden veri huutaa maasta ja siksi me capitalaiset teemme työtä persujen hyväksi.
ja mitään ette voi! - 17+1
Persut rules! kirjoitti:
>>Meinaatko, että persut voittavat vaalit puolustusrintaman äänillä :D
Talk about bandwagoning!
Nimenomaan kaikki, jotka äänestävät persuja ovat puolustusrintamassa tätä märännyttä vanhanliiton hyvävelijärjestelmää vastaan, jotka tuhoavat Suomea, tätä ihanaa maata ja sitä me persut emme hyväksy, sillä jo sodassa isänmaansa puolesta henkensä antaneiden veri huutaa maasta ja siksi me capitalaiset teemme työtä persujen hyväksi.
ja mitään ette voi!Näin vähän arvelinkin. Kiitos 1939-1945 :)
- neddibolliisi
Medialla on monesti tarve verifioida eli tarkistaa saamansa tiedon paikkansapitävyys sekä arvioida tiedon luotettavuus.
Pitkänen on tehnyt "johtopäätöksensä" toiminnassa mukanaolleiden kertomusten perusteella.
Hän itsekin painotti jossain tiedotustilaisuudessa "Minulle on näin kerrottu ja vahvistettu, itse en ole tätä verifioinut".
Edellä mainittujen asioiden perusteella ei tarvitse ihmetellä miksi pitkäsen tarinat eivät kiinnosta mediaa. Tai siis varmaan kiinnostavat, mutta eivät halua mennä julkaisemaan tietoa, jonka todenperäisyydestä ei ole mitään tietoa.
Onneksi tämä homma on kohta paketissa. Loppuu nimittäin noiden muutamien wc-uskovaisten jupina. Tosin sitten alkaa jupina "oikeusmurhasta".
Pääasia että kusettajat saavat ansionsa mukaan.- Persut rules
>Medialla on monesti tarve verifioida eli tarkistaa saamansa tiedon paikkansapitävyys sekä arvioida tiedon luotettavuus.
----
Älä nyt naurata! Nykyinen media on rahan tai hyvävelijärjestelmän juoksupoika, jota valvoo niin puolueeton JSN.;)
>Pitkänen on tehnyt "johtopäätöksensä" toiminnassa mukanaolleiden kertomusten perusteella.
----
Ja KRP ja syyttäjät ovat tehneet "johtopäätöksensä" toiminnassa mukana olemattomien huhujen perusteella.
>Hän itsekin painotti jossain tiedotustilaisuudessa "Minulle on näin kerrottu ja vahvistettu, itse en ole tätä verifioinut".
-------------
No jos joku asia ei silloin ollut verifoitu, niin nyt varmaan on?
>Edellä mainittujen asioiden perusteella ei tarvitse ihmetellä miksi pitkäsen tarinat eivät kiinnosta mediaa. Tai siis varmaan kiinnostavat, mutta eivät halua mennä julkaisemaan tietoa, jonka todenperäisyydestä ei ole mitään tietoa.
------
Etkö usko, että kun pitkänen väittää, että hänen on helppo todistaa esim se, että yksi jäsen teki 1,5kk n. 70% voitollista valuuttakauppa?
Minä usko ja se todistaa myös sen, että signaali ei ainoastaan toiminut, vaan se toimi jopa erittäin hyvin.
Mutta on tietysti ymmärrettävää, että tämä ei kiinosta mediaa.;) Hahaaa!
>Onneksi tämä homma on kohta paketissa. Loppuu nimittäin noiden muutamien wc-uskovaisten jupina. Tosin sitten alkaa jupina "oikeusmurhasta".
-------------
Ei tämä ole kuule paketissa vielä moneen vuoteen.
>Pääasia että kusettajat saavat ansionsa mukaan.
Samaa mieltä! - AdaFlink
Persut rules kirjoitti:
>Medialla on monesti tarve verifioida eli tarkistaa saamansa tiedon paikkansapitävyys sekä arvioida tiedon luotettavuus.
----
Älä nyt naurata! Nykyinen media on rahan tai hyvävelijärjestelmän juoksupoika, jota valvoo niin puolueeton JSN.;)
>Pitkänen on tehnyt "johtopäätöksensä" toiminnassa mukanaolleiden kertomusten perusteella.
----
Ja KRP ja syyttäjät ovat tehneet "johtopäätöksensä" toiminnassa mukana olemattomien huhujen perusteella.
>Hän itsekin painotti jossain tiedotustilaisuudessa "Minulle on näin kerrottu ja vahvistettu, itse en ole tätä verifioinut".
-------------
>Edellä mainittujen asioiden perusteella ei tarvitse ihmetellä miksi pitkäsen tarinat eivät kiinnosta mediaa. Tai siis varmaan kiinnostavat, mutta eivät halua mennä julkaisemaan tietoa, jonka todenperäisyydestä ei ole mitään tietoa.
------
Etkö usko, että kun pitkänen väittää, että hänen on helppo todistaa esim se, että yksi jäsen teki 1,5kk n. 70% voitollista valuuttakauppa?
Minä usko ja se todistaa myös sen, että signaali ei ainoastaan toiminut, vaan se toimi jopa erittäin hyvin.
>Onneksi tämä homma on kohta paketissa. Loppuu nimittäin noiden muutamien wc-uskovaisten jupina. Tosin sitten alkaa jupina "oikeusmurhasta".
-------------
Samaa mieltä!Kyllähän KRP on tehnyt havaintonsa mm. niiden noin hiukka vajaan 2.800 jäsenen kertomasta. Väitätkö, ettei ne poliisiin puoleen kääntyneet "petetyksi itsensä tuntevat clubin jäsenet" ole olleet mukana toiminnassa? Samoin KRP on selvittänyt mm. rahaliikennettä eri pankkien väleillä. Eiköhän ne pankkien tiliotteet selvitä melkoisen paljon rikoksesta.
Mä vaan sillä kommentoin, kun väität näin:
""""Ja KRP ja syyttäjät ovat tehneet "johtopäätöksensä" toiminnassa mukana olemattomien huhujen perusteella."""""
Ja mitaan ette voi... - mistä noits sikiää
Persut rules kirjoitti:
----
----
-------------
------
-------------
Samaa mieltä!Etkö usko, että kun pitkänen väittää, että hänen on helppo todistaa esim se, että yksi jäsen teki 1,5kk n. 70% voitollista valuuttakauppa? MITÄHÄN MAHTOI TEHDÄ SEN I.5 KK JÄLKEEN Onko jo miljoonia kasassa ,hah haha hhaaa
- 13+7
mistä noits sikiää kirjoitti:
Etkö usko, että kun pitkänen väittää, että hänen on helppo todistaa esim se, että yksi jäsen teki 1,5kk n. 70% voitollista valuuttakauppa? MITÄHÄN MAHTOI TEHDÄ SEN I.5 KK JÄLKEEN Onko jo miljoonia kasassa ,hah haha hhaaa
ja paljonko jäi rahaa käteen 1,5 kk:n pelin jälkeen?
- signaali vaan toimi!
mistä noits sikiää kirjoitti:
Etkö usko, että kun pitkänen väittää, että hänen on helppo todistaa esim se, että yksi jäsen teki 1,5kk n. 70% voitollista valuuttakauppa? MITÄHÄN MAHTOI TEHDÄ SEN I.5 KK JÄLKEEN Onko jo miljoonia kasassa ,hah haha hhaaa
"-Etkö usko, että kun pitkänen väittää, että hänen on helppo todistaa esim se, että yksi jäsen teki 1,5kk n. 70% voitollista valuuttakauppa? MITÄHÄN MAHTOI TEHDÄ SEN I.5 KK JÄLKEEN Onko jo miljoonia kasassa ,hah haha hhaaa-"
Mikä hupikysymys tuo oli ja miten se liittyy 1,5kk voitollisen valuuttakauppan todistamiseen???
Onko se mahdotonta ymmärtää, että hän teki ainoastaan 1,5kk valuuttakauppaa työläällä hikimanuaalilla saadakseen itselleen henkilökohtaisen todisteen signaalin toimivuudesta.
Hänellä ilmeisesti oli muitakin hoidettavia asioita elämässään ja helpommin tuli tuottoja Wincapitasta ilman omaa peliä. - Kiinnostaa kovin
Persut rules kirjoitti:
----
----
-------------
------
-------------
Samaa mieltä!Miksi vain yksi jäsen yli 10 000:nen jäsennen porukasta käytti vähän aikaa eikä kerro miksi lopetti käyttämisen.
Persut rules kirjoitti:
----
----
-------------
------
-------------
Samaa mieltä!"yksi jäsen teki 1,5kk n. 70% voitollista valuuttakauppa?"
Hannun mukaan toimiva valuuttaohjelma ei ollut edes valmis.
Kuitenkin sponsorit myivät tuottavaa valuuttaohjelmaa 1000€ kpl.
1000€ siirtyi siis WCn omaisuudeksi.
Myivät olematonta tuotetta - voi voi.
- korruptio.,.
Vois Sallakin mainostaa kuinka keskustelupalstoilta löytyy totuus.
http://columbonblogi.blogspot.com/ - lakia tekevä
Pitkäsen runossa ei ole päätä eikä häntää. Hänellä ei tietysti ole mitään velvollisuutta toimia tai edes kirjoittaa parhaan tietonsa ja ymmärryksensä mukaan totuudesta.
Pitkänen tuntuu olevan täysin vieraantunut oikeudenkäynnin prosessista, kuka edustaa ketä ja missä yhteydessä. Yhtä vieraita tuntuu olevan suomalaisen ja eurooppalaisen lainsäädännön ja juridiikan perusteet. Pitkäsen teeseillä reputtaisi oikeustieteellisen jopa ensimmäisen lukukauden tenteistä.
Kuka tutkii, kun suomalaisen yksityishenkilö tekee Suomesta käsin rikoksia?
Lopuksi kuitenkin respektiä Hannulle. Harva nörtti tuhoaa FTP-yhteydellä MySQL-tietokantoja, kuten Pitkänen verifioi taphtuneern. - no mutta
"Jäsenmaksuina klubi peri kultakin jäseneltä 1.000 euroa, ohjelman käyttöoikeusmaksuna 1.000 euroa"
nämä oli siis Wincapitan rahoja sen jälkeen kun jäsen oli ne maksanut eli jokaiselta jäseneltä klubi on saanut 2000e vähintään?
esim. 5000 jäsenen 2000e tekee Wincapitalle tuloja jo 10 milj. ja 12 000 jäsenestä se tekee 24 milj. tuloja Wincapitalle. Nämä varat ovat siis Wincapitan omaisuutta.
Lisäksi Wincapita sai jokaisesta jäsenten välisestä lisenssimyynneistä 5% provision, jonka kokonaissummaa voi vain arvailla, sillä lisenssi kauppoja tehtiin ilmeisen paljon.
Toisin sanoen Wincapita sai itselleen arviolta ainakin 35 milj. euroa, ja näistä rahoista se tulotti jäsenille tuottojen mukaisesti aina siihen päivään asti kunnes sivut kaatuivat.
Tuo 35 milj.(arvio) oli siis laillisesti Wincapitan omaisuutta, olisi ollut helppoa viedä tuollainen määrä rahaa mukanaan vaikka bahamalle jos kyseessä olisi mediaan kuvatunlainen "huijaus". Klubi kuitenkin tulotti OMISTA varoistaan jäsenille tuloja.
Minusta tämä asia ei näitä lainkaan ihan niin "ponzihuijaukselta" kuin KRP on antanut ymmärtää.- AdaFlink
Ei ne kaikki jäsenet (noin 12.000) ole maksaneet ns. liittymismaksuina 2.000 €uroa clubille.
Ja mitaan ette voi... - no mutta
AdaFlink kirjoitti:
Ei ne kaikki jäsenet (noin 12.000) ole maksaneet ns. liittymismaksuina 2.000 €uroa clubille.
Ja mitaan ette voi...Lienee ne kuitenkin sen 1000 euron jäsenmaksun maksanut? eli ainakin se 12 milj. on Wincapitan omia varoja ihan laillisesti.
- AdaFlink
no mutta kirjoitti:
Lienee ne kuitenkin sen 1000 euron jäsenmaksun maksanut? eli ainakin se 12 milj. on Wincapitan omia varoja ihan laillisesti.
Ne liittymismaksut olivat muistaakseni alkuun luokkaa 50 €uroa/lärvi.
Ja mitaan ette voi...
- anteeksi tarkotin
ainakin 25 milj. tuon 35 milj. sijasta.
- puolueettomuus ok!
En ole winiläinen, mutta kyllä täytyy rehellisyyden nimissä todeta, että kyllä nuo median julkaisut ovat olleet lähes täysin yksipuoleisia ja se vaan ei ole mielestäni oikein.
Eihän median tarvitse arvioida mikä on oikein ja väärin, sillä sen tekee oikeus, mutta kyllä syytetyn puolustuksen julkaiseminen olisi kuitenkin ihan reilua, koska syytteetkin tuotiin kovalla rytinällä joka mediassa esiin.- Pitkäsen horinoiden
julkaiseminen ei ole "syytetyn puolustuksen julkaisemista". Pitkänen ei edusta Hannua, vaan voitolle jääneitä sponsseja.
- sponsori häviöllä
Pitkäsen horinoiden kirjoitti:
julkaiseminen ei ole "syytetyn puolustuksen julkaisemista". Pitkänen ei edusta Hannua, vaan voitolle jääneitä sponsseja.
Hannu on kuitenkin kertonut, että pitkänen on nopeasti omaksunut systeemin idean ja myös puolustus tuntuu Sorsan ohjaamana uida samaan suuntaan.
En minä ainakaan ole voitolle jäänyt sponsori, mutta silti Pitkänen edustaa minua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191622
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35859Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29829Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?35740Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42689Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653