Uusi botti: EpicBot

Jaakkoz

Joo eli jos et ole vielä kuullut tästä uudesta botista Runescapeen niin kokeile ihmeessä! 29 loistavaa sisäänrakennettua scriptiä! Päivittää system updaten jälkeen paljon nopeammin kuin RSBot.

http://www.mediafire.com/?mpj44bjxz69s92y

63

2103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hourija

senkin hinttari tuo on viirus saatanan runkku jaakko

• penisnaama

eiooo vitun huora

• hourija oot pelle

ei oo viirus vitun horo vaan ny ei enää toimi mul toimi muutaman päivän nyt ei enää mee ja sivuki on kaatunu..

• vitunhomot

HAHAHAHAHAH, onks epicbotti muka hyvä ?

• nuubit

onhan se hyvä ohjelma^^ ei oo tullu mitään ongelmia ainakaan vielä vastaan! ihan varmuuden vuokskandee tehä uus ukko jos oot tekemäs rahnaa tai sellast ;D

• Gunshine.net

epicbot_520.exe

• no vittu varmasti on

ai ehkä? :D

• LOOL

Mun kaverilta pöllittii epicbotilla 115m, ET EI KANNATA LADATA

• Epicbot

Epicbot... se on kyllä aika vanha... :D mulla ainakin hyvin toiminut :D

• ES Jonnet vittuu

ite botannu nyt 1kuukauden ja bankki o 263m ja ei ole varastettu yhtään mitään. suosittelen kaikille =)

• ES-Make :D
        ES Jonnet vittuu kirjoitti:

ite botannu nyt 1kuukauden ja bankki o 263m ja ei ole varastettu yhtään mitään. suosittelen kaikille =)

Puhu, mikä on tehokkain scripti epicbotissa rahan tekoon?

• Kalansilmä

vitut keyloggger/viirus älkää ladatko jos ette halu olla hmoi

• hmm??

Jonne miten oot tehny rahaa, millä scriptil?

• dskjfd

EpicBot on vitun vanha oon käyttäny kuukaude ilman mtn ongelmia ensinnäkään se ei ole viirus/keylogger, että vitut vaan nille ketkä niin väittää. Sitä paitsi EpicBot on paras runescape bot mitä tiedän.

• dassdf

LADATKAA EPICKBOT EPICBOTIN VIRALLISILTA SIVUILTA!!!

• fr33 bott3er
      • typerys!!!

juu ei varmaa tiedetä..

• Just Meee

ei saatanan juntit. .ei epicbot ole mikään vitun virus.. se on rsbotin tekiöiltä. rsbottia ei enään sitä paitsi pysty lataamaan rsbotin sivulta.. Olen nyt botannut sillä tuollaiset 1kk eikä ole bannattu..

• jaaaaaaaaaaaaaaaa

jos lataatte ladatkaa epicbotin omalta sivulta penikat lol

• al

se pöllis mun ukon rahat kamat ja kaikki ja tuhos mun koneen et älkää ladatko sitäää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Ei ole totta

Joku päätti taas tulla jauhamaan tuutin täydeltä paskaa tänne.

• ol

kannataa ladata rsbuddy saa valita ite cripit ja eikä pölli ukko eikä kamoja

• nussi mua essi

paras sain 1kk 2413m

• sdfsdfsdf

Tää toimii oikeesti. Ei oo virus.

• POWERBOTIN KANNALLA

Siis täältä http://www.epicbot.com/ sen saa ja epicbotissa on sellanen ongelma et esim. Free burnerissa se saattaa dropata tinderboxin. Powerbot on parempi, paitsi että epicbot päivittää 1000x nopeammin.

• erererwer

Mutta eihän powerbottia ole vielä saatu toimimaan, vai onko? :o

• hhjgfhfghfghfh

minkä vitun takia teillä pitää botata ootte kumminki jotai 10-15v pentuja jotka ei osaa mutten ilman bottia pelata.

• pera91

haistappa v*ttu jne. pentu.

• Tyhmät

kokeilin äsken ei toimi jagex on poistanu KAIKKI BOTIT RUNESCAPEEN

• epicbot on keylogger

toi on virus ja epicbot.com sivulta ladattuna epicbot on myös virus kun bottaat tarpeeksi kauan tarpeeksi paljon rahaa botti menee yleensä tauolle ja tuon tauon aikana rahat ja arvokkaat tavarat dropataan ukolta

• Nyt se suu kii sielä

Mun kaveri on bottanut sillä 4kk ja sillä on vähän pääle 14m dragon fullit, dragon 2h, dragon scimitar! Sille ei oo tapahtunut mitään!

• epicbot is virus

kyl ne sen hakkeroi jossai vaihees ja toi ei oo ku jotai 50m nii aika pikku raha...

• jmoak14

vittuuko valitatte et on viirus? lataatte laittomia ohjelmia pelaamaan pelin teijän puolesta... ja kyllä ne on laittomii

• ILMAINEN RS MEMBER
    • virustentorjuaja

epicbot on virus, se iskee myös koneisiin, joissa ei pelata runescapea

• grawgetwrghea

näyttää siltä että powerbotin oikea versio on tulossa takaisin powerbotin kehityssivulla luki tämä:The bot will be released as soon as Paris releases it (he's up now)..
      API, Scripts, and all. (Well, give scripts a few hours; scripters have to make them... after all...)

It was a nice run. See you all on the dark side.

If the bot's released, disregard this (I'm in school!).ja sivu näyttää olevan laginen nin botti pitäs tulla tämän päivän aikana

• Epicbot=ok

EpicBot ei todellakaan ole virus. Tosta en tiedä mutta se jonka latasin epicbotin sivuilta oli täysin toimiva, eikä mikään "viiiiiirus" kuten te tapaatte sanoa. Joskus ei toimi mutta päivitetään melko nopeasti. Pari päivää sitten ei toiminut, nyt taas toimii.

• älkää ladatko...

Kone meni vitun jumiin epicbotist käytin päivän ja toimi hyvi sit jätin koulupäivän ajaks päälle ja meni kone iha jumii nii ettei pysty ees tarkistaa viruksii...
        - uus kone 8GB ram, VITUTTAA OLEN TYHMÄ KUN LATASIN!

• Epicbot

Epicbot on loutetuin botti ja helppokäyttöisin. Kannatan!

• Kuntoilija

joo epicbot on homoille jne!ne jotka käyttävät sitä heillä ei ole elämää! =0 itse olen käyttänyt ja aloin lihoa painan 82kg ja olen 13 v! jos olette kiinnostunut minusta(tytöt soittakaa mulle)! XD

• membu-setä
    • juoksepakeneHOMOILLE

EI vitun runehomot

• wawtwy

Vein korjaamoon koneen ja selvis että epicbot tuhos tietokoneeni ÄLKÄÄ LADATKO

• mullkuperseessä--

Latasin epicbotin ja se on oikeasti virus. Perseraiskasi meikän koneen 6-1 ! Ei voi enää käyttää konetta ei ei mitään!!! ÄLKÄÄ LADATKO!!!?!

• kysymys

miten sit kirjotit ton kun konees on muka 6-1 viety?????? saatanan hintari

• RsPERSEREIKÄ

Hyvä botti ite käytän tälläki hetkellä

• pera91

• idiootit.....

epicbot ei todellakaan oo viirus ... bottasin fisun,strena,mining 99 ja 2b bana eikä vielkää oo bannattu et haistakaa vittu

• kande kokeella
    • R

Ihan periaatteen vuoksi, epicbot ei ole mikään virus, mikää tuon kaltainen ohjelma ei voi paskoa tietokonetta vaan sekoittaa käyttöjärjestelmän mikä onki tässä tilanteessa ihan absurdi ajatus. Epicbot on tällä hetkellä toiseksi paras botti ohjelma runescapen käyttöön., ykkösenä toimii edelleen RsBot:n powerbot.org!

Ohjelmat voidaan ladata:

www.powerbot.org (jar-tiedosto)
      www.epicbot.com (Exe-tiedosto)

Terveisin

Tieto- ja tietoliikenne tekniikan osaaja (ICT)

[email protected]

• fkfkrkfkf

jaaha. voit sitte varmaa kertoa miksi kaikki accounttini hacksattiin ja mulla oli vaan powerbot ja epicbot koneella. ei mitään muuta! latasin virallisilta sivulta epicbotin ja powerbotin käytin 4 kk ennen kuin ne hackeroi mun ukot! nyt jos yritän lataa epicbotin uudestaan niin installerista tulee malwareita työpöydälle jotai free screensavers tai tuollasia. ja miksi tuhannet ihmiset kertovat epicbotin hackeroineen heidät? ja muita todisteita on että epicbot on exe tiedosto eikä sen tarvis olla ku jar jos ois legit. ja sitte epicbotin tekijät ovat kiinalaisia goldfarmereita, ne myyvät scriptejä ja maksutavaksi käy rune raha. mulla ne sammutti koneen ku oli netti päällä ja hackeroi ukot samaan aikaan. sain kyllä poistettuu epicbotin ja siitä on nyt yli 1kk eikö mitään ongelmii enää! myös tiedän yhden tyypin joka bottas noob acoilla eikä laittanu maininsa salasanaa bottiin ja silti maini hackeroitiin. Älkää ladatko epicbottia! on muitankin toimivia botteja jotka ei hacksaa accoja! ja älkää uskoko tota homoa joka kirjotti tollasta paskaa! varmaan seki joku epicbotin kehittäjä

• rgagraagegra

epicbotia kannattaa käyttää vain jos on joku 100k-1m bank ja ei käytä scriptejä jotka hommaa rahaa! muuten rahat pöllitään ja tietokoneesi voi kärsiä! älä koskaan loggaa ukolle jolla on yli 1m bank koneella jossa on epicbot!

• rsrsrsrs

juu oon käytänyt epicbotii 2 vuotta ja kerran ban mut epicbot ei varasta rune ukko ja vaan runescape itse jos siis botaat muista että rune pölii acc jos et ole varovainen! (älä botaa sain ban 132 lvl ukolle ja rahaa oli 176m)

• Kusetusta!1!!

Älkää ladatko sitä paskaa kun laitatte tietonne siihen ne hetken pääst kössii teidän kamat ja laittaa viestin EpicBot was here -.- on kokemusta

• viisas321

kokesmusta on jostain omasta perseestäs saatana hintari laata se epicbotin omilta sivulta kattokaa yuotubesta niin epic bot ei oo keylokcer/virus t:viisas

• pera91

• RSBSA

LoL itehhän oon Bottannu tällä monta kuukautta eikä oo mittään tullu :---DD
      Homot ette osaa :DD

• iDestroyBotters

LOPETTAKAA PELAAMINEN JOS PITÄÄ BOTTIA KÄYTTÄÄ? OLETTE SÄÄLITTÄVIÄ. HYI HELVETTI MITÄ LÄSKIPASKOJA OLETTE KUN PITÄÄ BOTILLA PELATA! Varmaan ostatte botin imemään kyrpäännekin puolestanne.

• jaaahsssss

ihajees botti mut sillee paska ku 10min botannu koko epicbotti sammuu...:OO ennen sekyl toimi mut muuttunu näköjää paskaks

• pera91

• Älä lataa!

AVG varoittaa samantien viruksesta kun yritän ladata. Toimi vielä vuosi sitten moitteettomasti ja oli loistava ohjelma mutta kun vähän aikaa sitten yritin avata sitä se ei toiminut. päätin siis ladata sen uudelleen ja sain viruksen koneeseeni, jonka AVG onneksi poisti samantien. EI SIIS KANNATA ENÄÄ LADATA! (:

• -.-

toi epicbot lagii nii vitusti!

• helvetin paska

Älkää vittu sentään ladatko sitä epicbottia! Mun money pouchista vietiin 30m enkä oo kertonu kenellekkään mun salasanaa, joten tossa epicbotissa on ihan selvä keylogger. Bank pin oli mysteerisesti kadonnut kans.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      130
      3770
    2. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      20
      1753
    3. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      22
      1593
    4. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      301
      1425
    5. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1406
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      41
      1320
    7. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      16
      984
    8. Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra

Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy
      Sodankylä
      74
      968
    9. Väärä pää tutustumiseen

Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä
      Ikävä
      127
      944
    10. Mitä tapahtuisi....

Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties
      Ikävä
      60
      839
    Aihe