Business College

Lukiolainenenen

Naurattaa tuo oikein "Business College, Suomen Liikemiesten kauppaopisto"! :''D Mainoksia mm. Spotifyssa. Ihan niinkuin jollain kauppaopisto-tutkinnolla tulisi joku superhuippumega liikemies! x'D Kaupan kassalle sillä tutkinnolla pääsee. :)

17

10961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tp

      Kyllä sil kuule pääsee moneen muuhunki. Ja totta kai ne mainostaa mieti ny vähä omiii !!!!!!!!!!

    • merkantti

      Eikös Business Collegesta saa saman arvoisen ja tasoinen tutkinnon kuin KTM ja MBA? Käsittääkseni kauppaopisto vastaa korkeakouluja.

    • kjhgjkl

      Mieti vähän.... Joo kauppaopisto todellakin vastaa korkeakouluja... ;) :DDDDDD

    • pääsykoe??

      Hei!
      aion hakea sinne ,niin minkälainen pääsykoe on? pitäskö osaata täydellisesti englantia?

      • Mial_

        Ei tietenkään tarvitse täydellisesti osata mitään. Ei nuo ammattikoulun pääsykokeet ole kovinkaan vaikeita.


    • lugiohomo

      Ja aloittajana oleva lukiolainen luulee, että lukiopapruilla pääsisi siwan kassaa parempaan paikkaan :DDD

    • Chaserr

      No ei sillä lukiokoulutuksellakaan suoraan pääse juuri mihinkään. Luultavasti kumpikin jatkaa AMK:hon tai yliopistoon, ylioppilas ja merkonomi. Naurettavaa ylipäänsä taistella koko asiasta.

    • opiskelija43

      Ei sinne kassalle tuosta noin vaan pääsee (kokemuksesta tiedän). Kyseisessä koulussa on 4 erilaista tutkintolinjaa ja vain yksi niistä johtaa sitte kaupankassalle..

    • salkkumies-

      Tänne vain pellet kirjoittelee tietämättä mistään mitään.
      Kyseessä on erittäin korkeatasoinen koulu jonne idiootit ei pääse edes sisään.

      • Anonyymi

        Korkeatasoinen? :D

        Se on tavallinen kauppaoppilaitos. Oppilaat on tyhmiä, opettajat on alipalkattuja ja olisivat mieluummin muualla töissä, opetusta ei ole, ja kursseista pääsee läpi kirjoittamalla nimensä paperiin.

        Huhujen mukaan nimestä Suomen Liikemiesten Kauppaoppilaitos luovuttiin, koska kukaan ei saanut töitä sieltä saadulla todistuksella. :DDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeatasoinen? :D

        Se on tavallinen kauppaoppilaitos. Oppilaat on tyhmiä, opettajat on alipalkattuja ja olisivat mieluummin muualla töissä, opetusta ei ole, ja kursseista pääsee läpi kirjoittamalla nimensä paperiin.

        Huhujen mukaan nimestä Suomen Liikemiesten Kauppaoppilaitos luovuttiin, koska kukaan ei saanut töitä sieltä saadulla todistuksella. :DDD

        Mistä tiedät? Oletko opiskellut siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeatasoinen? :D

        Se on tavallinen kauppaoppilaitos. Oppilaat on tyhmiä, opettajat on alipalkattuja ja olisivat mieluummin muualla töissä, opetusta ei ole, ja kursseista pääsee läpi kirjoittamalla nimensä paperiin.

        Huhujen mukaan nimestä Suomen Liikemiesten Kauppaoppilaitos luovuttiin, koska kukaan ei saanut töitä sieltä saadulla todistuksella. :DDD

        Voi olla, että nykyään opiskelija-aines on niin ikäluokkansa heikoimmasta päästä, ettei niistä mikään oppilaitos pysty kouluttamaan kelvollista työntekijää mihinkään.

        Ennen Liikemiesten kauppaoppilaitos oli alan huippua, erittäin arvostettu. Sinne ei päässyt kuka vain ja valmistuneet sijoittuivat työelämään hyville paikoille jokainen heti. Kukaan ei silti luullut olevansa joku kandi saati maisteri, kaikki osaavia merkonomeja. Se oli siihen aikaan, kun merkonomin opinnot olivat vaativammat kuin nykyään tradenomiksi opiskelevilla, jotka osaavat vain korostaa olevansa korkeakoulututkinnon suorittaneita.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeatasoinen? :D

        Se on tavallinen kauppaoppilaitos. Oppilaat on tyhmiä, opettajat on alipalkattuja ja olisivat mieluummin muualla töissä, opetusta ei ole, ja kursseista pääsee läpi kirjoittamalla nimensä paperiin.

        Huhujen mukaan nimestä Suomen Liikemiesten Kauppaoppilaitos luovuttiin, koska kukaan ei saanut töitä sieltä saadulla todistuksella. :DDD

        Eikö 🤨 Kyllä mä vaan sain töitä ja moni muukin siellä opiskellut.


    • Anonyymi

      Saatana tämä on suomen paras koulu, koska heidän oma kioski imee minun taskut kuivaksi joka vitun viikko muuta huonoa ei ole.

    • Anonyymi

      Älkää menkö tähän kouluun!!
      Opettajat lusmuilee eikä opeta! Jos pyydät apua, tuhistaan ja ihmetellään milsi olet opiskelemassa.
      Itse pitää asiat itsenäisesti opiskella, opettaja antaa tehtävät ja näihin ei saa ohjausta!
      Lisäksi sanotaan että on läsnäolopakko mutta miksi kun ketään opettajaa ei kiinnosta opettaa.
      Hutiloiden saa kyllä täydet arvosanat, mutta opetus huonoa.

    • Anonyymi00015

      Saman merkonomin tutkinnon voi opiskella myös työvoimakoulutuksena ja siitä vielä maksetaan.

      • Anonyymi00017

        Näinkö on nykyään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe