bilteman momenttiavain

kyrpii

Ei naksu vaikka momentin asettaisi 20nm. Saa vääntää hampaat irvessä. Yhden vein jo takuuseen ja uusi samanlainen.

Tietoa onko siinä vaikka joku nappi mistä momenttitoiminnon saa käyttöön?

11

4696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aergwgwg

Mulla on kaksi bilteman momenttiavainta jotka toimii hemmetin hyvin ja jopa kalibrointivehkeen mukaan pitävät kutinsa. Ehkä et vaan osaa... nääs vehkeitä pitää osata myös käyttää.

• Ei pysy tarkkana

Bilteman ja motonetin momenttiavaimet pitävät uutena sen noin 4-5% tarkkuuden mutta jo noin 50 erillaisen kiristyksen jälkeen heittää todella paljon.

Terveisin viikottainen momenttiavaimen käyttäjä,eihän 40-50 eurolla voi valmistaa kunnon avainta.

"Onhan vielä Kiinalaisessa autossa ja Saksassa valmistetussa Mersussa vielä valtava ero myös paljon ajetuissa,tämä pätee täysin myös työkaluissa"

• Duunailija

entä 5nm, naksuuko? Muista aina löysätä avain käytön jälkeen, muuten jousi menettää tehonsa, ja avain siis tarkkuutensa.

• Anonyymi

samqa juttu 70-300 Nm avaimessa kesti tasan yhden auton rengaspulttien kiristyksen

• Anonyymi

Toimi muutaman vuoden.

• Anonyymi

Mulla on toiminut 20 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on toiminut 20 vuotta.

Nykyään ei Biltemassa ole myynnissä 20 vuotta sitten valmistettuja.
        Osa Bilteman työkaluista oli todella laadukkaita vielä parikymmentä vuotta sitten. Nykyään sieltä ei tunnu saavan "vahingossa" ammattilaatuista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyään ei Biltemassa ole myynnissä 20 vuotta sitten valmistettuja.
        Osa Bilteman työkaluista oli todella laadukkaita vielä parikymmentä vuotta sitten. Nykyään sieltä ei tunnu saavan "vahingossa" ammattilaatuista.

Missään muuallakaan ei ole enää kaksikytä vuotta sitten valmistettuja myynnissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missään muuallakaan ei ole enää kaksikytä vuotta sitten valmistettuja myynnissä.

On toki, mutta ei Biltemassa. Kirpputoreilla ja Tori.fi:ssä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On toki, mutta ei Biltemassa. Kirpputoreilla ja Tori.fi:ssä on.

Rautaromua ainakin. Saattaa jotain perävarastostakin löydettyä olla kaupan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      180
      6567
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1814
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1019
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      942
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      869
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      243
      853
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe