Ei naksu vaikka momentin asettaisi 20nm. Saa vääntää hampaat irvessä. Yhden vein jo takuuseen ja uusi samanlainen.
Tietoa onko siinä vaikka joku nappi mistä momenttitoiminnon saa käyttöön?
bilteman momenttiavain
11
4923
Vastaukset
- aergwgwg
Mulla on kaksi bilteman momenttiavainta jotka toimii hemmetin hyvin ja jopa kalibrointivehkeen mukaan pitävät kutinsa. Ehkä et vaan osaa... nääs vehkeitä pitää osata myös käyttää.
- momentit
Osta Proxxonin momentti
http://www.tyokalunetti.fi/KAeSITYOeKALUT/-LISAeVARUSTEET/-TARVIKKEET/Momenttiavaimet - Ei pysy tarkkana
Bilteman ja motonetin momenttiavaimet pitävät uutena sen noin 4-5% tarkkuuden mutta jo noin 50 erillaisen kiristyksen jälkeen heittää todella paljon.
Terveisin viikottainen momenttiavaimen käyttäjä,eihän 40-50 eurolla voi valmistaa kunnon avainta.
"Onhan vielä Kiinalaisessa autossa ja Saksassa valmistetussa Mersussa vielä valtava ero myös paljon ajetuissa,tämä pätee täysin myös työkaluissa" - Duunailija
entä 5nm, naksuuko? Muista aina löysätä avain käytön jälkeen, muuten jousi menettää tehonsa, ja avain siis tarkkuutensa.
- Anonyymi
samqa juttu 70-300 Nm avaimessa kesti tasan yhden auton rengaspulttien kiristyksen
- Anonyymi
Toimi muutaman vuoden.
- Anonyymi
Mulla on toiminut 20 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on toiminut 20 vuotta.
Nykyään ei Biltemassa ole myynnissä 20 vuotta sitten valmistettuja.
Osa Bilteman työkaluista oli todella laadukkaita vielä parikymmentä vuotta sitten. Nykyään sieltä ei tunnu saavan "vahingossa" ammattilaatuista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään ei Biltemassa ole myynnissä 20 vuotta sitten valmistettuja.
Osa Bilteman työkaluista oli todella laadukkaita vielä parikymmentä vuotta sitten. Nykyään sieltä ei tunnu saavan "vahingossa" ammattilaatuista.Missään muuallakaan ei ole enää kaksikytä vuotta sitten valmistettuja myynnissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missään muuallakaan ei ole enää kaksikytä vuotta sitten valmistettuja myynnissä.
On toki, mutta ei Biltemassa. Kirpputoreilla ja Tori.fi:ssä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On toki, mutta ei Biltemassa. Kirpputoreilla ja Tori.fi:ssä on.
Rautaromua ainakin. Saattaa jotain perävarastostakin löydettyä olla kaupan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13913233Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen853685Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1262985Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791410Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?371393Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511339Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151284Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141214- 811081
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989