millasta työtä on suunnittelu, tuskin se pelkkkää puhtaaksipiirtämistä on? miten voit osata tehdä jonkun uuden kappaleen niin ettei se ole ihan horisko? siis mun järkeen ei niin paljon luovuutta uppoo ja olen haaveissani suunnittelijaksi (AMK KOULUTUS) ryhtymässä.
koneensuunnittelu
2
212
Vastaukset
- solidw
3Dtä tuo koneensuunnittelu nykyään on, mutta vanhat opit porauksista yms pitävät edelleen paikkaansa jos piirrustuksiin pitää lisätä työohjeita.
AMK koulutus on ihan hyvä pohja, etenkin jos on ollut hereillä siellä cadipuolen kursseilla ja ymmärtää perusteet. - Ihme höpinää...
Selvittäkää vähän noita juttujanne. Taitaa sokea näyttää rammalle polkua... Suunnittelun tärkein osuus on tietää mitä piirtää, ei miten piirtää. Tuo esitystekniikkaa on työkalu suunnitelmien esittämiseen. Ymmärrys suunnittelualan teoriasta ja käytännöstä on tärkeintä omata, jolloin voi niitä koneita ym. suunnitella ja piirtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059