Eilatin Delfiiniriutta

Eilatiin

Moi!
Olen lähdössä Eilatiin ja kyselisinkin kokemuksia Delfiiniriutalta. Onko kukaan ollut snorklaamassa siellä ja millaista se on/ miten homma toimii käytännössä? Kiinnostaisi hirveästi mennä mukaan, mutta olisi vain kiva tietää, jos jollain on kertoa vinkkejä ja kokemuksia...
Kiitos :)

10

712

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • #reissulainen#

Ehdottomasti kannattaan käydä.
      Itse en snorklannut, mutta katselin puuhaa ja mukavaa näytti olevan niillä jotka siellä olivat. Lippuluukulla jo kysyvät haluaako snorklata tai sukeltaa delfiinien kanssa. Tuo sukeltaminen delfiinien kanssa oli kyllä vielä upemman näköistä. Opastajat olivat ainakin silloin mukana. Tapahtumaa myös videoitiin jos halusi muistoja itselleen.
      Eilatin info-pisteestä tai oppailta kannattaa kysyä juuri sen hetken käytäntö delfiinirannan suhteen.

Paikka sinänsä on hyvin kauniisti laitettu ja rakennettu.

Hyvää Eilatin matkaa muutenkin! :)

• matkaaja

Voiko ilman kokemusta mennä sukeltamaan? Saavatko lapsetkin mennä?

• Jääneiti

Ilman kokemusta voi mennä, koska kaikki oleellinen kerrotaan ja opastetaan ennen mereen menoa. Ja lapsetkin voi mennä, jos osaavat uida. Ihana ja unohtumaton kokemus!

• kaikkeekivaa

Ihan ainutlaatuinen paikka on delfiiniriutat!!!!!!! Ehdottomasti kannattaa käydä.

• Hessuliini

Delfiiniriutalla kannattaa ehdottomasti käydä! Se on kaunis pieni keidas, jossa takuuvarmasti näkee delfiinejä ihan läheltä. Itse kokeilin introsukellusta viime talvena. Oli mahtava kokemus! Ohjaaja piti kädestäni kiinni koko ajan. Minulla ei ollut minkäänlaista sukeltamiskokemusta ennen tätä. Ennen sukellusta sain perusteellisen "oppitunnin".
      Itse varasin jo hyvissä ajoin introsukellukseni delfiiniriutan omien nettisivujen kautta etukäteen, se toimi tosi hyvin. Sukelluksen maksoin vasta paikanpäällä. Ostin myös dvd:n sukelluksestani muistoksi, samoin valokuvia. Minulla oli hyvä tuuri, koska delfiinit tuli ihan vierelle tekemään tuttavuutta jo heti sukellukseni alussa. Itse sukellus kesti 30 min, mutta aika meni kuin siivillä!
      Jos haluaa snorklailla, niin se onnistuu myös :)
      Muuten vaan on kiva snorklata luontoreservaatin rauhoitetulla rannalla, siellä on kaikkein parhaimmat veden alaiset näkymät :)

• Voin myös suositella delfiiniriuttaa, ehdottomasti Eilatin paras "nähtävyys" ja todella kiva kokemus. Itse menin vain sinne ja kerroin haluavani sukeltaa, pääsin heti sisään, mutta voi sitä varmaan etukäteenkin paikkansa varata.

• joulukuussa

sinne

• ihania ankkoja myös

Ihana, ihana paikka.
      Koko päiväksi kannattaa mennä sinne.

• ikävä sin

Kiva paikka. Rauhallinen. Siellä voi istuskella niillä keinuvilla laitureilla ja kuunnella aaltoja ja katsella delfuja. Sinne vois jäädä.

• kiva paikka

Mulla on kuva ankkaperheestä joka vaapottaa delffiinirannalla suoraan rantapyyhkeittemme vierestä. Siellä oli myös kukkoja ja kanoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      188
      3151
    2. 94
      1425
    3. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      128
      1122
    4. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      248
      1122
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      86
      975
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      96
      831
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      111
      694
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      55
      685
    9. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      108
      658
    10. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      592
    Aihe