Oisko kellää tietoo et mitä pitää tehä sitten ku on jo 120 tähtee?
YouTubesta ei oo ollu apuu eli aattelin jos täält sais vastauksen.
Selitän sen vähän paremmin: Eli on World1 jossa on hopee kruunu ja siinä World2, World3, World4, World5, World6 ja sitte tulee se World S. Kaikissa on siis hopea kruunu, eli kaikki maat on vedetty.
Miten voin aloittaa pelaamaan niitä vihreitä tähtiä kun niitä ei ole?
Hei pliide kysykää jos ette älynny jtn kohtaa.
Auttakaa pliiiiiiiiide.
Super Mario Galaxy 2
7
175
Vastaukset
- JokuRandom1
mooooi (:
- AUTTAKAA!!!
MUL IHA SAMA ONGELMA!!!!
Kuulin et sit ku on keränny ne 120 tähtee nii pitäis mennä tappaa uudestaan Bowser...? Totta vai tarua? Siiis mitä me tehäääää? Kertokaa jos tiiätte!!??
AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!!AUTTAKAA!!! - AUTTAKAA!!!
Miks kukaa ei osaa helevatta auttaaa!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!??!!
- Mää autan
Eikös se 120 tähteä oo maksimi Onko vihreet kerätty
- mä autan
mee hoitaa bowser uudestaa nii vihreet tähet ilmestyy
- päpäppälläppläplälpl
pläpläpläpläpläplpäläpäl
- Niminerkki on poissa
Kun on 120 tähteä, mene vetämään Bowseria kuonoon uudestaan (World 5 Bowser), niin sitten ne ilmestyy!
Yks sellanen vihree luma siinä Mario pääaluksessa sanoo myös näin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815