Ensimmäisen kerran lusimaan jouduttuasi? Jännittikö millaisia julleja on vastassa ja kenen kanssa joudut samaan karsinaan asumaan?
pelkäsitkö?
17
380
Vastaukset
- ToriJarvinen
Ei jännittänyt. Astuin areenalle kalu rasvattuna ja valmiina pumppaamaan peräreikiä sieluni kyllyydestä. Toki, olihan minullakin pakoputki rasvattuna jos joku halusi minua porata. Koska siittimeni koko on kuitenkin miesvankia kiehtova, haluttiin minun olevan porari.
Julleja oli monenlaisia ja näköisiä. Tulo-osaston sellit ja joillakin matkoillani matkasellit olivat parasta herkkua. Johtuen lähinnä siitä, että niissä oli samoissa selleissä paljon kutsuvia ryppyreikiä.
Saattaa olla, että tänne saapuu jokin venkula tai vanki vinkumaan, ettei vankilassa harrasteta homoilua. Tämä ei pidä paikkaansa, mikäli homoilulla tarkoitetaan miesten välistä seksuaalista kanssakäymistä. Toisaalta en itse pidä välttämättä homoiluna sitä, että paneskelee vankilassa ollessa muiden miesvankien kanssa. Kyse on vain kätevästä tavasta päästä nauttimaan elosta ja samalla purkaa paineita muutenkin kuin runkkaamalla. Vaikka kivaahan se runkkaaminenkin on.- ddhdhdj8+3+3+3+3
mielikuvituksesi taas lentää oikein kunnolla.
jos olet vankilassa ollut niin hyvin vähän homoilua tapahtuu.
en tiedä tarkkaa lukua mutta vois ajatella että noin 1 / 100 vangista ?
kirjoituksesi ovat aina provoa ! - ~Tosi kova jätkä~
ddhdhdj8+3+3+3+3 kirjoitti:
mielikuvituksesi taas lentää oikein kunnolla.
jos olet vankilassa ollut niin hyvin vähän homoilua tapahtuu.
en tiedä tarkkaa lukua mutta vois ajatella että noin 1 / 100 vangista ?
kirjoituksesi ovat aina provoa !Väärin. Korkeintaan 1/500 tai 1/1000 vangista omaa taipumuksia tai on homo. Eniten homoutta esiintyy liivijengiläisten keskuudessa. He haluavat olla machoja tai Tom Off Finland tyyppejä. Ulospäin karskeja sarjakuvia, sisäänpäin itkeä pillittäviä pelkureita.
Meikä on kova ja hetero. 288 kg penkistä. Tai ainakin 28,8 kg.
- DrPhilu
Ei se ole homo joka panee vaan antaa... vai miten se oli? Tais olla niin että mikä tapahtuu linnassa, pysyy linnassa. Eli ei täällä kukaan homoseikkailuitansa myönnä. Totuus on, että linnassa on otettava sitä, mitä on tarjolla. Eli toisia miehiä. Kysyntä on kovaa ja tarjonta suppeaa. Niin se vaan menee. Mut hei, älkää tuskailko liikaa itsenne kanssa. Jos nyt vähän laitoit tai sinuun laitettiin. Siviilissä sitten voit taas harrastella naisia. Ellet sitten löytänyt itseäsi vankilassa!? Voihan se olla että homoilu jatkuu myös muurin ulkopuolella. Se on sitten aitoa!
- ToriJarvinen
Näin on. Naurettavaa, kuinka täällä palstalla esitetään joitakin suhteita tyyliin 1:100 homoilee vankilassa. Tämä on just sitä propagandaa, mitä homoilua harrastavat selittävät kotona odottaville vaimokkeille.
Paras tositarina on tämä: eräs vanki oli porannut koko perjantaina ja lauantain välisen yön sellitoveriaan. Samalla pojat olivat vedelleet subuviivoja ja sitten aamuyöllä torkahtivat toistensa syleihin. Kuinka ollakaan, porarilla oli perhetapaaminen kello 10. Aamutohinassa jäi sitten esinahan alta kunnolla pesemättä. Tyttökaveri oli vetämässä moloa suuhun kun hän haistoi autenttisen ulosteen tuoksun kalun kärjestä. Siitä syntyi riita. Gimma ei halunnut imeä eikä antaa pimpsaa, eikä kyllä pakoputkeenkaan. Myöhemmin tuomiolla tilanne rauhoittui ja tyttöystävä ymmärsi, että näin se vankilassa vain on, ettei se elimen tuikkaaminen peräsuoleen ole välttämättä pysyvää homouden osoittamista.- kusdhjjkjd
uskokaa nyt jo , ei siellä mitään homoilua oo kun tuon 1/100 - 1 /200 suhteen
osalta vain.
se on teidän mielikuvituksen tulosta !
kirjoituksenne ja luomanne hahmo on feikki !
ei siellä tuputeta eikä tarjota ,
tuo kertomus pani nauramahan oikeen kunnolla heh heh ehheh
- perapervo777
Mun kokemuksella voin sanoa, että vankilassa homoillaan joka sellissä. EI siellä ole mitään heteroiden sellejä erikseen. Kaikki menee samaan: homot ja heterot. Jos siinä on joku homopari joka alkaa sekstaan ja alkavat ruiskimaan, niin kyllä siinä heterollakin alkaa mieli kääntyä. Ihan ymmärrettävää ja ookoo mun mielestä.
- 7+5= 19
no camoon , kimmi a preik !
ei pidä paikkaansa eikä varsinkaan heteron halun kääntyminen
homoparin tekemisen vaikutuksesta . !
niin kuin sanoin 1 / 100 korkeintaan ...
kokemus vankiloista , tieto , teoria ja käytäntö ! - heikkilampela
kikkeli tunkeutuu peppuun saa heteronkin kuolaamaan ja haluamaan... miettikää... kuuma ja valoisa kesäyö, vihreät lehdet puussa liikkuvat rauhallisesti, kalu liikkuu vangin suussa vähemmän rauhallisesti, vanki kumartuu ja paljastaa pakaroidensa välissä piileskelevän tryffelin... sinne se painuu
- ToriJarvinen
Ajatelkaa sitä onnenpekkaa joka sai pimpsaa omassa sellissään Vantaalla. Sitä ei nimittäin joka päivä tapahdu. Siinä on vankipoika ollut hymyssä syin kun on pamppu tullut ja tiputtanut housut ja paljastanut pimpsan ja pyytänyt polkemaan. Nam!
- vankipoju88
Olen ollut 7 kertaa vankilassa joka ikinen kerta olen saanut riittävästi seksiä. Kyseessä on ollut miesten välinen seksi nimenomaan. Vartijoiden en tiedä olevan mukana tässä toiminnassa, mutta vangit ovat. EI vankiloissa ole mitään erillisiä homo-osastoja. Kaikki ovat samassa veneessä. Eikä siellä ketään raiskailla. Kaikki omat vapaasta tahdostaan mukana kuviossa.
- dr.Philu
Ei pidä unohtaa, että meilä kaikilla on seksuaalisia tarpeita, jotka pitää tyydyttää jollain keinolla. Myös vangeilla! Ei kukaan voi tukahduttaa fyysisiä tarpeitaan! Keinot määräytyvät tilanteen suomien mahdollisuuksien mukaan. Vankila rajaa monia mahdollisuuksia ulkopuolelle, ja silloin on joustettava keinojen suhteen. Turha väittää mitään 1/100 tai 1/1000. Tutkimukset todentavat ettei masturbointi täytä tarpeita pitkällä ajanjaksolla. Siis lopulta on antauduttava miesrakkauden pariin, vaikka kuinka pyrkisi omalla kädellä selviämään. Ehkä ihan viikkojen tuomiosta/ linnareissusta selviää ilman, mutta ei muuten!
- rjthjtkhjrktrjhkhtrk
älä nyt puhu paskaa !
se ketä kiinnostaa olla sillätavalla niin varmasti ovat jos ovat 1 /100
mutta ne jotka on heteroita niin pystyvät olemaan sitä myös kokoajan
ei se oo mies eikä mikään jos ei homoilutta pysty olemeha vankilassa
vuosia !
keswkustelunne on homohoppeleitten toiveunia !
- DRPhilu
Vaikka omalla kädellä voisi suorittaa fyysistä tyydytystä, niin se ei riitä. Fyysisen homoilun lisäksi mukana on voimakkaasti psyykkinen puoli. Se on se läheisyyden ja kehon kaipuu. Kun vanki hyppää petiin samaa sukupuolta olevan kollegansa kanssa, niin 40 prosenttia on läheisyyden tavoittelua ja 60 prosenttia seksuaalisten tarpeiden tyydytystä. Siis haluan nyt selventää ettei kyse ole perinteisestö homoseksuaalisuudesta, vaan erityslaatuisen tilanteen edellyttämästä toiminnasta. Kysynnän ja tarjonnan laki! Ottaako se noin koville jos on linnassa ajautunut homoiluun? Anna itsellesi anteeksi. Toimit vain tilanteen vaatimalla tavalla.
- gnngngnjnkjnhlkjnhg
wittu mä nauran teille , hahaaaaaaa ha haaaaaaaaaaa
jos otte homoollu niin sitten ootte , mä en oo , oon istunut
tuomioni kaikinpuolin kärsien ja .piste. ! - ToriJarvinen
gnngngnjnkjnhlkjnhg kirjoitti:
wittu mä nauran teille , hahaaaaaaa ha haaaaaaaaaaa
jos otte homoollu niin sitten ootte , mä en oo , oon istunut
tuomioni kaikinpuolin kärsien ja .piste. !jos tyttöystävä/vaimo ei ymmärrä miestenvälistä seksiä vankilassa, niin kannattaa kiistää se täällä palstallakin
- NiksuNahkafagotti
Filu on oikeassa. Juuri tästä on kysymys. Vanki elää vankilassa. Päivästä toiseen kun on tekemisissä timmissä kunnossa olevien vankien kanssa, treenaa, hikoilee ja oppii tuntemaan toista, niin mikäs ihme tuo on? Treenistä jäykistyneitä lihaksia on myös mukavampi saada avattua kaverin hieromana kuin itse. Tämä on muuten usein yksi tehokkaimpia romanttisuuden laukaisijoita. Hieroja oppii tuntemaan vangin herkät paikat ja ikäänkuin soittelee hierottavalla kuin pianolla. Oikeaa nappia painamalla saa aikaan sulosointuja. Ihania pieniä kirkaisuja, jos on paikat oikein jumissa.
Miksi luulette, että vankiloissa järjestetään hierontakursseja? Ketä siellä opituilla taidoilla hierotaan? Kurssien aikana, ketä hierotaan? Tietysti, vastaus on selvä, vangit hierovat toinen toisiaan. Tätäkin monet vangit pyrkivät häpeilyn johdosta selittämään sillä, että se on vaan ihan tavallista hierontaa. Tavalliseksi sitä toki voidaankin kutsua, sillä se hieronnan tyyppi on niin yleinen vankiloissa. 99% hieronnoista vankiloissa sisältää happy endingin, eikä siinä ole mitään hävettävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793