Hei.Onko täällä vielä nimimerkillä "toivon tiistai"olevaa henkilöä?Olisin kiinnostunut kuulumisista.Onko ketään jolla olisi diagnosoitu asinussolukarsinooma niminen korvasylkirauhasen syöpä?Lääkärini sanoi,että tämä on harvinainen ja ns "kiltti"syöpä.Hoidoksi minulla riitti sylkirauhasten ja kasvaimen poisto.Kontrollit nyt 3:n kuukauden välein tämä ekanen vuosi.Ei kuulemma tee etäpesäkkeitä,mutta mietityttää kuitenkin,että entäs jos..Onko asista tietäviä
asinussolukarsinooma
4
604
Vastaukset
- Totuus..
Ei täältä ole kukaan vielä hengissä selvinnyt.
- Mailta
Ei kyllä ole kaikki kuolleetkaan, aika moni on vielä hengissä, yli 6 miljardia.
Tämä oli sitten vitsi, mutta silti pitää paikkansa.
- Mailta
Minun tuttavalla, kahdellakin on ollut tuo korvasylkirauhasen syöpä. En tiedä onko niitä erilaisia, mutta tuolla nimellä molemmat sanoi sitä. toisella oli se lähes 10 vuotta sitten ja vielä potkiskelee hengissä eikä ole syöpä uusinut.
Monta vuotta kävi tiheään kontrolleissa. Nyt on puolivuosittain ja kohta kuulema loppuu kun 10v tulee täyteen.
Toisella oli pari vuotta sitten ja ei ole uusinut. Käy vielä 3kk välein kontrolleissa.
Lääketiteellistä tietoa minulla ei ole, mutta nuo kaksi tunnen erittäin hyvin. Ensimmäinen on sukulainen ja toinen entinen työkaveri.- sydän säröillä
Minä olen tällä hetkellä erittäin hyvässä kunnossa.Konttrollit on 3kk välein.Minua hoitava lääkäri sanoi ,että tämä ko.asinussolukarsinooma on yksi ns.kilteimmistä syövistä.Näin tahdon uskoa ja elää täyttä elämää tästä eteenpäin.Uskon että vuosia minulla on vielä paljon edessäpäin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086