Onko Finnair aloittamassa uuden suoran reitin Yhdysvaltoihin? Ei mitään codeshareja vaan ihan omalla koneella suorana.
Finnair uusi reitti?
10
219
Vastaukset
American Airlines avaa Chicagon kesäkaudeksi ja Finnairilla on siihen codeshare, mitä vieläpä mainostavat omana lentona.
- finnairin tyyliin
Ja myyvät paljon kalliimmalla kuin aa. Tietysti.
- ggdhtthgfdg
Finnairilla on aika moneen muuhunkin codeshare, mutta ainakin kun noita lentostrategioita olen lueskellut, niin P-Amerikkaan on ennustettu kasvua, joka avannee ainakin jossain vaiheessa taas lomalentoja Miamiin tai jtn.
- lomalento--
Miamia myytiin toissa talvena pilkkahinnalla, ei tainnut olla kysyntää.. suomipoika haluaa thaimaahan.
- Tietäjä68
Kesällä avataan reitit Dallasiin ja Seatleen.
- fghdghdhdhdfh
Mistäs niin päättelet?
Finskillä on ainakin Seattlen reitistä Codeshare AA:n kanssa.
Ketjun avaaja kysyi SUORIA reittejä, ei mitään Nykin kautta codeshareina. - lentokki
Mitään avata. Singapore alkaa toukokuun lopulla ja sekin julkistettiin jo puol vuotta sitten.
- tietoa löytyy
Syksyllä avataan reitti Mäntsälään. Varmaa tietoa!!! Ajetaan uudella A350.
- joopnjojpjpjgfd
Kauppalehden mukaan Aasiaan lisää.
- seiskan vakilukija
bulkaariaan alakavat lentämään 4 kertaa päivässä. airbussi 380 jossa ne vinghlethit.
seiskassa sanottiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163515Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983301Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793104Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362919Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582408Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m452344- 502135
- 942034
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141949Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181929