Monsteri-talli ja Jesse James

ARRGGGGHHHHHH!!!!!

Kyl oli jotenki ärsyttävä toi tv kakkosen sarja. Se juontajaki karju ku joku hullu siinä.. "monsteri-äänellä" tietenkin.. :D

4

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1300cc-T

      Näissä tuning-proggiksissa kannattaa aina muistaa että osa niistä on varmasti käsikirjoitettuja etukäteen. Jo se että jokainen rakennettava ajokki on saatava valmiiksi ennätynopeassa ajassa kielii siitä että jotta jaksoihin saataisiin dramatiikkaa pitää aikataulut keinitekoisesti tehdä liian tiukiksi. Eihän näiden tuunaajien johtajat JOKA VITUN KERTA ota vastaan työtä jolle ei ole tarpeeksi aikaa! Ja eikai lähes joka kerta työntekijöiden valinta mene perseelleen siitä syystä että kaverit ovat jotain ihan puupäitä tai muuten hommaan sopimattomia.

      Tuotantoyhtiöt ovat varmasti etukäteen tehneet jaksot "kireiksi" monesta kohtaa jotta ohjelma säilyttäisi kiinnostavuutensa ja "jännittävyytensä.

      No onhan niitä mukava katella näin pyörien rakentajana itsekin. Ajanvietettä.

    • haiset pyllylle

      HEH HEH HEEEE
      Sua vaan ottaa pattiin, kun ne jätkät siinä oikeasti tekee kaiken itse. Sinä taas olet vikisevä sipsuttajahomo joka ei osaa mitään, haluaisit Jesseltä kalua, mutta Jesse onkin hetero tosimies, eikä mikään inisevä håmå.

      • 1300cc-T

        Hienoa että viitsit kirjoittaa noin asiallisen ja eteenkin todenperäisen kirjoituksen! Kiitos siitä. Kaltaisesi pitävät huolen että tämä Suoli24-foorumi saa edelleenkin nauttia maamme nerokkaiden keskustelijoiden järkeilyn tuloksista. Jotta tämä legendaarisen maineen saanut foorumi saisi pitää maineensa,se tarvitsee juuri kaltaisiasi. Jatkathan valitsemallasi linjalla.......??!!!!


    • monsteri talli on paskaa

      Joo mäkin muistan tän idioottisarjan. Joskus olin unohtanu telkkarin tv 2:lle ja oli pakko mennä katsomaan että kuka vitun hullu siellä karjuu, niin monster garage juontajahan se oli. Vaihtu kanava kyllä helvetin nopee on meinaa sen verran ärsyttävän kuulosta örinää. Ja tää jesse james on täys pelle kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      65
      1468
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1309
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1152
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1109
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      26
      891
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      775
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      51
      674
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      88
      618
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      617
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      614
    Aihe