Minulla "pimahti" eilen astianpesukone Miele G 1142 SCU kesken pesun.
Jaksoi 3 vuotta kahden hengen talouden tiskit kaksi kertaa viikossa pestä. käyttökertoja tulee alle 350 kpl.
Jotenkin harmittaa: tyttäreni tarjosi viimeviikolla astianpesukonettaan,koska oli hankkimassa uutta. Sanoin etten tarvitse ,nykyisen pitäisi kestää vielä vuosia.
Nyt on minulla uuden hankinta edessä.
Onko teillä mitään kokemuksia Mielen kestävyydestä?
Omien kokemuksieni perusteella olen ihmeissäni.
Luulin Mielen olevan parempi.
Mikä kone minun nyt kannataa ostaa?
Kokemuksia Miele astianpesukoneista
10
4203
Vastaukset
- xuratta
Mikään ei kestä - ei varsinkaan Miele.....Apropoo. Huono säkä. Laatua ei enää saa rahallakaan...
UPOn ja ASKOn tiskarit on parempia pesemään-kestosta en tiedä. - Miele laatu on totta
Ehdottomasti jos juttusi on totta niin koneesi kannattaa korjata sillä se kestää vielä 17v aivan varmasti tai myy minulle vanhan mielesi?
- terästä enempi!!!
Muovikone tuon mielekin on kun vertaa ruotsalaisiin. Keski-eurooppalainen keskiverto.
- Toyotero
Meillä on tuo sama kone toiminut jo 10 vuotta. Sillä on pesty joka päivä koneellinen astioita.
Eikä se ole muovia vaan RST:tä. Ruotsissa ei enää tehdä mitään kodinkoneita, kun Asean Cylindat kintehdään nykyään Italiassa samassa paikassa, jossa tehdään UPO;kin ja suurin osa nyky tiskareista. Kaukoidän vehkeet tulevat Kiinasta tai Koreasta. - Rautaaeikämuovia
Toyotero kirjoitti:
Meillä on tuo sama kone toiminut jo 10 vuotta. Sillä on pesty joka päivä koneellinen astioita.
Eikä se ole muovia vaan RST:tä. Ruotsissa ei enää tehdä mitään kodinkoneita, kun Asean Cylindat kintehdään nykyään Italiassa samassa paikassa, jossa tehdään UPO;kin ja suurin osa nyky tiskareista. Kaukoidän vehkeet tulevat Kiinasta tai Koreasta.Ei tehä italiassa. Ei yhtään upon eikä askon konetta tehä italiassa!
Askon tiskarit tehdään sloveniassa, Velenjen kylässä.
Upot samoin, poislukien D62 ja d65 jotka tekee Vestel Turkissa.
- enemmänterästä
Asko D5132XLW hintaan 690,00
Parasta mitä rahalla saa !!!!! - Anonyymi
Astianpesukoneen kannattaa antaa mennä tyhjänä välillä lämpimällä ohjelmalla. Tämä on huoltomiehen vinkki.
- Anonyymi
Miele-pakastimeni lakkasi pakastamasta kahdeksan vuoden ikäisenä. Ilmoitin ihan vain kiinnostuksesta asiasta Mielen asiakaspalvelulle nähdäkseni, mitä se vastaa. Vastaus: "Sellaista sattuu."
- Anonyymi
Pyykinpesukone kesti viisihenkisessä perheessä 37 vuotta. Kyllä Mielen laatu kestää.
- Anonyymi
Mielellään naapurilla käy kuivailemassa pyyhkein erilaisia pintoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619444Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492970Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402736- 572591
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1972005- 981892
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241856Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501399Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231