Mitä ulkona voi tehdä???

Tylsää

Vanhemmat ja eräät muut tahot inisevät jatkuvasti että minun pitäisi mennä ulos joskus seikkailemaan eikä löhnätä kokoajan kotona sisällä. Mutta mitä ihmettä muka ulkona tällainen "tylsä" henkilö voi tehdä?

Kavereita minulla ei ole yhtäkään eli en voi kaverien kanssa vain oleskella ulkona. Enkä harrasta mitään ulkolajeja. Ainoa tekeminen mitä keksin itse on vaan kävellä maita ja mantuja päämäärättömästi, heittää vaikka joku lenkki. Ja arvatkaa onko tuo muka hauskaa tekemistä??? Ei kiinnosta kävellä yksinää omien ajatusten riivaamana.

Mitä ihmettä ulkona voi muka tehdä???????? boring....

106

18640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • san.i

      Näin kesällä voit vaikka ottaa ulkona aurinkoa ja/tai lukea lehtiä, kuunnella musaa, vaikka piirtää tai maalata jos haluat.
      Jos sulla on ikää tarpeeksi niin ala vaikka mainosten jakajaksi, siitä saa rahaa ja liikuntaa.
      Sit voithan sä mennä sillon tällön lenkille kannettavan cd- tai kasettisoittimen kera niin ei tarvitse miettiä paljoa, kuuntelet vaan musiikkia. Voithan myös käydä pyörä- tai rullaluistelulenkillä ja jos oot tyttö niin näin kesäsin on usein "nurmikkojumppia".
      Mut sit voithan sä tehä paljon asioita sisälläkin. Voit esim. tehä asioita mitä et melkein ikinä tee: siivoot komerosi, teet ylimääräsiä läksyjä, meet vaahtokylpyyn kynttilöiden ja rentouttavan musiikin kera jos olosuhteet sallii. Ja jos päädyt vaatekaapin siivoukseen, niin laita ylimääräset ja turhat vaatteet laatikkon ja lähde kirpputorille.
      Täs nyt oli jotain, mutta mielikuvitus on hyvä apu tällaisissa asioissa ! Hyvää alkavaa kesää sulle, toivottavasti oli jotain apua.

      • Tylsää

        Tajusin juuri että kyllähän minulta kannettava Cd-soitin löytyy että sitä musaa vois ulkonakin kuunnella! Voisihan vaikka ottaa sen sitten mukaa ja lähtä heittämään lenkin. Harmi vaan että mulla ei levyjä ole kovinkaan paljoo...

        Hei mutta kiitos sulle kun vastasit pinkoilematta toisin kuin tämä eräs hyysäri.

        Hyvää alkavaa kesää sinullekin!


    • Janne

      Kuule, jos mahdollista niin hanki koira, vaikka ihan pienikin koira ! Tulee oltuu ulkona ja saa samalla muita koirakavereita. Ja koira on PARAS ystävä, aina uskollinen ja mukana menossa :))


      Janne

      • Tylsää

        Koira olisi kiva, mutta olen allerginen koirille. Mainitsin sen tuolla aiemmin jo.

        Ehkäpä minun pitää tyytyä lenkkeilyyn ja musiikin kuunteluun. Niitä sentään voi ulkona harrastaa samaan aikaan.


      • Minä tässä!
        Tylsää kirjoitti:

        Koira olisi kiva, mutta olen allerginen koirille. Mainitsin sen tuolla aiemmin jo.

        Ehkäpä minun pitää tyytyä lenkkeilyyn ja musiikin kuunteluun. Niitä sentään voi ulkona harrastaa samaan aikaan.

        ...kyselisin että mitä sitten teet vapaa-aikanasi sisällä? Vaikeahan toisia ihmisiä on ymmärtää, mutta minulla on juuri niin päin etten keksi mitä tekisin sisällä (no okei televisio/tietokone), mutta muuten. Ulkona taas tulee oltua aivan älyttömästi. On myös vaikea ymmärtää ihmistä joka ei kavereita halua (minä kun en pystyisi elää ilman niitä), mutta samapa se, kovasti ainakin yritän ymmärtää. Onhan niitä erakkojakin jotka muuttavat keskelle metsää pois muiden ihmisten silmistä. Mutta mikä sitten tekee sen ettet halua kavereita??? Onko niissä jotakin pahaa?


      • Tylsää
        Minä tässä! kirjoitti:

        ...kyselisin että mitä sitten teet vapaa-aikanasi sisällä? Vaikeahan toisia ihmisiä on ymmärtää, mutta minulla on juuri niin päin etten keksi mitä tekisin sisällä (no okei televisio/tietokone), mutta muuten. Ulkona taas tulee oltua aivan älyttömästi. On myös vaikea ymmärtää ihmistä joka ei kavereita halua (minä kun en pystyisi elää ilman niitä), mutta samapa se, kovasti ainakin yritän ymmärtää. Onhan niitä erakkojakin jotka muuttavat keskelle metsää pois muiden ihmisten silmistä. Mutta mikä sitten tekee sen ettet halua kavereita??? Onko niissä jotakin pahaa?

        Minä en aloittanut tätä keskustelua väitelläkseni kaverien tärkeydestä vaan kysyäkseni mitä ulkona voi tehdä!

        "On myös vaikea ymmärtää ihmistä joka ei kavereita halua"

        MIKSI? MIKSI?? MIKSI??? MIKÄ siinä on niin vaikeaa ymmärtää???

        Jos kukaan ei perustele väitettä "jos-et-halua-kavereita-niin-olet-outo" niin eipä tarvitse mainitakkaan siitä.


      • jiipee
        Tylsää kirjoitti:

        Minä en aloittanut tätä keskustelua väitelläkseni kaverien tärkeydestä vaan kysyäkseni mitä ulkona voi tehdä!

        "On myös vaikea ymmärtää ihmistä joka ei kavereita halua"

        MIKSI? MIKSI?? MIKSI??? MIKÄ siinä on niin vaikeaa ymmärtää???

        Jos kukaan ei perustele väitettä "jos-et-halua-kavereita-niin-olet-outo" niin eipä tarvitse mainitakkaan siitä.

        Jos sä et kerran tarvitsis kavereita ja olisit viisas niin sä varmaankin olisit jo keksiny yksinäs ratkaisun siihen miten sä aikas tapat sisällä/ulkona. Mutta täältä sitten näköjään kyselet ihmisiltä virikkeitä vailla omia aivoja...sen vaan sanon että ystävien kanssa on aina yhdessä keksitty miten aikaa kulutetaan sillon ku on ollu tylsää, sillä ei kukaan yksinään pysty kaikkea keksimään...mutta saa sitä yksinkin olla, mut silloin sun pitäs oppii selviää itse näissä asioissa.


      • Tylsää
        jiipee kirjoitti:

        Jos sä et kerran tarvitsis kavereita ja olisit viisas niin sä varmaankin olisit jo keksiny yksinäs ratkaisun siihen miten sä aikas tapat sisällä/ulkona. Mutta täältä sitten näköjään kyselet ihmisiltä virikkeitä vailla omia aivoja...sen vaan sanon että ystävien kanssa on aina yhdessä keksitty miten aikaa kulutetaan sillon ku on ollu tylsää, sillä ei kukaan yksinään pysty kaikkea keksimään...mutta saa sitä yksinkin olla, mut silloin sun pitäs oppii selviää itse näissä asioissa.

        Alkaa jo kyllästyttää tuo saarnaaminen. *yawn*


      • jiipee
        Tylsää kirjoitti:

        Alkaa jo kyllästyttää tuo saarnaaminen. *yawn*

        No kyllä sen huomaa että oot aika rajoittunu ihminen...ei oo mikään ihme ettet keksi tekemistä ja kyllästyt toisten mielipiteisiin kun et edes ymmärrä lukemaasi. Mahtaa olla paljonki sisältöä elämässä kun pyörit netissä yökaudet. Mut oma ongelmas jos oot noin tyhmä.


      • Tylsää
        jiipee kirjoitti:

        No kyllä sen huomaa että oot aika rajoittunu ihminen...ei oo mikään ihme ettet keksi tekemistä ja kyllästyt toisten mielipiteisiin kun et edes ymmärrä lukemaasi. Mahtaa olla paljonki sisältöä elämässä kun pyörit netissä yökaudet. Mut oma ongelmas jos oot noin tyhmä.

        "No kyllä sen huomaa että oot aika rajoittunu ihminen"

        Mistä?

        "kyllästyt toisten mielipiteisiin"

        Tietty kyllästyn mielipiteisiinne kun ne ovat pelkkää haukkumista.

        "Mahtaa olla paljonki sisältöä elämässä kun pyörit netissä yökaudet."

        Mistäs sinä noin päättelet että minä muka pyörin netissä yökaudet???

        "Mut oma ongelmas jos oot noin tyhmä"

        Samat sulle.


      • jiipee
        Tylsää kirjoitti:

        "No kyllä sen huomaa että oot aika rajoittunu ihminen"

        Mistä?

        "kyllästyt toisten mielipiteisiin"

        Tietty kyllästyn mielipiteisiinne kun ne ovat pelkkää haukkumista.

        "Mahtaa olla paljonki sisältöä elämässä kun pyörit netissä yökaudet."

        Mistäs sinä noin päättelet että minä muka pyörin netissä yökaudet???

        "Mut oma ongelmas jos oot noin tyhmä"

        Samat sulle.

        "No kyllä sen huomaa että oot aika rajoittunu ihminen"

        Mistä?
        - asenteestas

        "kyllästyt toisten mielipiteisiin"

        Tietty kyllästyn mielipiteisiinne kun ne ovat pelkkää haukkumista.
        - mun omat ei oo haukkumista nähnykään, lähinnä kritiikkiä

        "Mahtaa olla paljonki sisältöä elämässä kun pyörit netissä yökaudet."

        Mistäs sinä noin päättelet että minä muka pyörin netissä yökaudet???
        - jos vastailet mun viesteihin aamuyöllä niin sen luulis selittävän aika paljon

        "Mut oma ongelmas jos oot noin tyhmä"

        Samat sulle
        - helppohan toi on sanoa, jos "tyhmä" ei todellakaan muuta keksinyt


      • Anonyymi
        jiipee kirjoitti:

        No kyllä sen huomaa että oot aika rajoittunu ihminen...ei oo mikään ihme ettet keksi tekemistä ja kyllästyt toisten mielipiteisiin kun et edes ymmärrä lukemaasi. Mahtaa olla paljonki sisältöä elämässä kun pyörit netissä yökaudet. Mut oma ongelmas jos oot noin tyhmä.

        Ootko mielenpahoittaja


      • Anonyymi
        Tylsää kirjoitti:

        Koira olisi kiva, mutta olen allerginen koirille. Mainitsin sen tuolla aiemmin jo.

        Ehkäpä minun pitää tyytyä lenkkeilyyn ja musiikin kuunteluun. Niitä sentään voi ulkona harrastaa samaan aikaan.

        Meillä on kissa ja se rakastaa valjaissa lenkkeilyä


    • Alison (:

      Suosittelisin hankkimaan jonkun ulkoharrastuksen [golf, ratsastus, lenkkeily, kävely & musiikin kuuntelu, jalka- ja koripallo, kroketti, pyöräily, jne...]

      Mielikuvitusta peliin!! (=

      Eikä siinä ole mitään pahaa, jos ei halua kavereita, kaikki eivät ole niin sosiaalisia, että tarvitsevat kavereita.. (:

    • -pilleri

      Itelläni on kavereita enemmän kuin tarpeeksi, ja silti mietiskelen tätä samaa kysymystä..mitä ulkona voi tehdä talvella? Lumihankipainia? :) se on kivaa varsinki jos on erisukupuolisia kavereita, lähtee kokeileen jotain uutta luisteleen tai hiihtämään.. Enkä yhtään ihmettele ettet halua kavereita jos ihmiset kohtelee sua näin ku nämä törpöt täällä netissä, epäilen vahvasti etteipä taida olla niiden elämä kovinkaan rikasta, riitely on tyhmintä ajanvietettä.. jos teitä ottaa päähän kokeilkaapa käydä syömässä sen sijaan että auotte ihmisille päätä? toimii! Mutta kaikki uus on aina jännää :) ainaki minusta, kannattaa kokeilla just jotain hiihtoa/luistelua tai muita tämmösiä missä tapaa ihmisiä vaikka ei oiskaan kavereita eikä haluais niitä....mistä sitä tietää vaikka törmäis johonki joka muuttaa kaikki mielipiteet ja ajatukset :) hyvä mieli tulee kun saa toisille hyvän mielen :) (sori, ei tietenkään kaikille, mutta oikeanlaisten ihmisten auttaminen jotka ymmärtää sen päälle)..koitanpa pysyä aiheessa :D mee pulkkamäkeen :) ajaan kelkalla tai jollain tällasella :) suunnittele joku laskettelureissu? :) tai mökkireissu, lämmittele ulkosaunaa ja hyppää saunasta lumihankeen :) virkistää kummasti mieltä moneksi päiväksi jälkeenpäin! :) lumikenkäilykin on kivaa! Sanoppas perheelles että hommaa sulle lumikengät/sukset/luistimet/pulkan tai kelkan tai mönkkärin tai jonku millä saisit aikas kulumaan :) jos ne oikeesti haluaa sut ulos, ne kyllä hommaa sulle jotain semmosta :)

    • Pukkohörhö

      vittu rupia juomaa ja vetämää kaikkea mahollista mitä on saatavalla vittu,veät vaikka juoksukaljoja ja sit öisin kovemman luokan rötöksiä nii on mukavaa ja jännitystä elämässä saatanan vittu.

      • Rae O__O

        Itellä on kans ihan sama tilanne.
        Mutta tee vaikka jotain lumiukkoja tai lähde hiihtämään.
        Ja mikäs pakko sinne ulos on lähteä jäätymään kun sisältäkin löytyy tekemistä :D


      • päivää
        Rae O__O kirjoitti:

        Itellä on kans ihan sama tilanne.
        Mutta tee vaikka jotain lumiukkoja tai lähde hiihtämään.
        Ja mikäs pakko sinne ulos on lähteä jäätymään kun sisältäkin löytyy tekemistä :D

        7 vuotta vanha keskustelu.. toivottavasti aloittaja on jo keksinyt tekemistä :)


    • tyttönen__

      No, mulla ideoita riittää. Itselläni ei ole hirveästi kavereita, mutta on kuitenkin ja HYVIÄ! Mene illalla/yöllä kylille kävelemään tms. saat varmasti seuraa ja hauskanpitoa voi kyseisen henkilön kanssa jatkaa muinakin päivinä kun vaikka laittaa viestin ja kysyy ulos tms. Koira on myös tosi hyvä seuralainen. Ootko hyvä jossain lajissa?(ei haittaa vaikket oliskaa) Meinaan harrastus, sieltä saat takuulla kavereita.

    • mitäs muutakaan

      ryyppää!

    • Name19

      Hei! Lopettakaa toi riitely. Jos ihminen ei kavereita halua niin sitten ei! Tää on tosiaan vanha keskustelu, mutta jos keskustelun aloittaja vielä täällä käy niin älä välitä noista jotka pitäää outona jos ei halua kavereita :) Itselläni kavereita on mutta ei kai siinä mitään jos ei halua kavereita eikä KUKAAN saa ruveta siitä sulle urputtaan. Itsekkin mietin että mittä tekis mutta kyllä sitä tekemistä löytyy alta aikayksikön kun käyttää vähän mielikuvitusta :D Hyvää kevättä kaikille! :)

    • kultakalan ystävä

      Ostaisit vaikka kultakalan! MInullakin on sellainen ja saan siltä paljon rakkautta ja sekin minulta. Talvella se on omassa pikku akvaariossaan ja kesällä sen voi viedä vaikka järvelle, mutta jos sinua pelottaa että se jää sinne, niin laita vaikka pihallesi uima-allas ! Siellä on ainakin turvallista :) Minun kultakalani nimi on Kultsi. Jos et keksi omalle kalallesi nimeä, niin tässä tulee ehdotuksia: Kai, Kalle, Kaisa, Kaisu, Kulta, Kaino, Kimmo, Kisu taikka Kaasu. Siinä oli muutama, mutta voit toki keksiä itse, tai ottaa saman kuin minulla, eli Kultsi :)))
      Kultakalasta saat hyvän ystävän!

    • nimimerkkiaijaiaijai

      Voit hankkia trampoliinin. itse siellä päivät pitkät pompin ( harjoittelen voltteja yms ) Tai voisit hankkia kameran jolla voisit kuvata hyönteisiä , lintuja tai vaan maisemia, jotain vaan. Kun luin tämän palstan alkua ja huomasin toisten oudot vastaukset tähän " mitä ulkona voi tehdä?" ja he vastasivat ihan väärään TOTEAMUKSEEN. Jos joku kysyy " mitä ulkona voi tehdä? , minulla ei ole kavereita....." niin siihen ei kuulu vastata " MITÄÄÄÄH? ET HALUA KAVEREITA!? HANKI ELÄMÄ!" VAAN " ULKONA VOI .........."

      toivottavasti tästä on jotai apua =)

    • Nallepoika

      Voisit mennä vaikka keinumaan johonkin puistoon, se on tosi kivaa mun mielestä. Käy vaikka kaupassa ostamassa energiajuoma kaveriksi, ei tule tylsää kun pärisee niin railakkaasti.

      • syrjäkylän ihminen

        minulla on lähestulkoon sama ongelma kuin tämän keskustelun aloittajalla eli en vain keksi tekemistä. mutta minä haluan kavereita ja on minulla niitä. mutta lähin asuu 5km päässää ja sen kans ei oikeen aika kulu ja ne joiden kanssa aika kuluis nii asuu tuolla 30km päässä. lähin kauppa on tuolla 30km päässä... koiria on 2kpl mutta minua ei kiinosta leikkiä koirien kanssa kun kuitenkin niin isoja et melkeen pelottaa käydä ruokkimassa. eikä minulla ole ylimääräistä rahaa joten en pysty järjestämään kyytiäkään kavereiden luo. talvella voisin luistella mutta se ei innosta yksin... kesällä voisin vaikka lähteä kävelemään mutta sekään ei innosta yksin. Miten osaisitte tähän tilanteeseen neuvoa??? vai osaako täälä joku neuvo alkamatta kettuilemaan


    • ekero

      nii

    • ghjkpoijh9u8ytcxseaa

      "jos et keksi ulkona tekeimstä tai jaksa lenkkeillä yksin, hanki koira!!"
      sanonpa vaan että koiraa ei hankita noin typerästä syystä. koiraan täytyy sitoutua monella tapaa. sitä ei voi heiittää komeroon kun ei enää jaksa ja ottaa taas esille kun olisi aikaa heilua.....koira on elävä olento, ei mikään hupiväline! ( paitsi hyvänä ystävänä, mitä muut ihmisetkin ovat :))

    • öööö...

      kattokaa kui vanha keskustelu tää on.Iha turhaa tulla kirjottelee enää tänne mitään :D

    • t-y-l-s-ä-ä---

      juu ei mullakaa oo ku yks kaveri... ja totta kai ymmärrän et se haluu olla muidenki kanssa ku mun mut nyt tuli tää ongelma et en tiiä mitä tehä..

      eli samassa bropleemass...
      ja se joka siell vittuili pidä se uloste suus kiinni!!

    • yksinäinen..

      Oijoi, syrjäkylän ihminen! Sinulla on kyllä asiat huonosti ja kaverit kaukana. No, ensinnäkin: hanki kesätöitä jotta saat rahaa, ja sen jälkeen muuta lähemmäs ystäviesi luo TAI hanki uusia ystäviä/kavereita lähempää, talosi nurkilta. Minulla on sama ongelma eli asun syrjässä ja takataskussa on vain muutama satanen. Olen kesätöissä jäätelökopissa, ja tutustun siinä eri ihmisiin ja saan uusia kavereita ja rahaa. Minulla on nyt noin viisi kaveria ja 2 ystävää, onhan sekin jotain.. :)

    • zommb

      Voishan sitä vaikka perheen kanssa tennistä pelata :) Tai aloittaa joku uusi urheilu-laji (ite harrastan yleisurheilua ja golfia), voit valokuvata, mennä keraa marjoja, löhötä ulkona ja lukea kirjaa ja lenkkeily on hyvä !
      Ite otin niskasta kiinni ja nyt ois ytarkoitus pyöräillä 120 km Hämeenlinnaan, sitä varten oon vähän pyöräillyt että varmasti jaksan :))

    • tytääääär17vee

      Hanki rullaluistimet, niillä pääsee mukavasti. Niihin suorastaan addiktoituu.

      Mulla on vähän sama ongelma kuin sulla, erona se että TAHTOISIN kavereita, mulla on vaan yksi kaveri jonka kanssa hengailen toisinaan. En tiiä miten tässä iässä enää kavereita saa mistään kun ei harrasta mitään.

      Mulla ei oo mitään muuta tekemistä kun maata biitsillä, tänäänki vaan yksin menin sinne ottaa aurinkoa ja uimaan, kattelin poikia ja löhösin. Mukavaa oli mutta se on niin ärsyttävää olla yksin siellä silti.

    • rauhjasdas

      Tiedän tiedän, että hän ei halua kavereita, mutta jos ei ole YHTÄÄN ystävää, niin sitten jokin on vikana.
      Todella outoa, että ET halua yhtään ystävää.
      Miksi haluat olla erakko lapsena ja sitten aikuisena?

      • fuush

        Jos joku ei vaan oo mikkään sosiaalinen javiihtyy paremmin omissa oloissa, niin mikä ongelma se sulle on?????


      • 3453454
        fuush kirjoitti:

        Jos joku ei vaan oo mikkään sosiaalinen javiihtyy paremmin omissa oloissa, niin mikä ongelma se sulle on?????

        harva näistä nuorista on syrjäytynyt oman tahtonsa vuoksi, anteeksi vaan mutta sadelkoot miinuksia, sosiaalinen terveys on ihmisille yleensä aika tärkeä elämänedellytys, ja harva on niitä ihmisiä jotka oikeasti viihtyy yksikseen!

        isoimmat myötätunnot vaan kaikille omaa tahtoaan vasten syrjäytyneille


    • Dododo90
    • Puddi Puddi

      Mene ulos ja hanki kavereita, niiden kanssa aika kuluu ja itse ei tarvitse keksiä tekemistä kun on muitakin, kehotan hankkimaan niitä.

    • 11+10

      oho :o tää on postattu 8 vuotta sitten...

    • Anonyyymus

      Tää saattaa tulla vähän jäljessä, mutta... valokuvaa, mee leikkipuistoon. (jos olit esim. 16 sillonku teit tän kessan nii varmaa 24v. haluut mennä leikkipuistoon ..:D)
      Mulla olis nyt tää sama ongelma, eikä näiden ihmisten kommentit kauheesti auttanu (; tack

    • Voi hyvää päivää

      NO mee pelaan vaik fudista tai jotai tyylii sählyy jos ne ei kiinnosta mee vaik haravoimaan pihaa ulkona keksii vaik mitä telemist jos haluu mm:noi edellä mainitut tai sit vaan meet hengaa ulos tyylii kaupungille/keskustaa olee vaa ja käyt kaupas vaik hakee limsaa tai jotai jos noikaa ei viel innosta ni sit kantsii ottaa vaik mp3 tai puhelin ja kuunella musaa ja sit mennä lenkille tai pyöräilemään ;) tos nyt mun vinkit!!!

    • asacdasxdas

      ulkona voi vetää viinaa ja purra rotvallin reunaa

    • lillii kukka pienoin

      ei kiinnosta kertoa mitähommailisit ulkon. hanki elämä ja kavereit vaikket haluis kana söi ne aja autoo ehe ehe moikka vaan
      ei kiinnosta kertoa mitähommailisit ulkon. hanki elämä ja kavereit vaikket haluis kana söi ne aja autoo ehe ehe moikka vaan

    • TrollBoy

      Asutkos lähelläkin motocross rataa?Jos et tiedä katso ihmeessä netistä.Jos asut maalla ei tarvitse tehdä sitäkään vaan ajelet esim pelloilla ,mutta motocross radalle kannattaa lähteä jos aikoo harjoitella kunnolla! Muistutan eräästä asiasta: ÄLÄ OSTA KIINALAISTA PASKAA!! Menetät ilon lajista jos ostat kiinalaisvalmisteisen motocrossin.. Laadukkaita merkkejä ovat esim.: Kawasaki,Honda,Suzuki,Yamaha,KTM.

    • hevostiso
    • Sama ongelma

      vittu luin nää kaikk ieikä mitä apua

    • 1234567890+

      ULKO NA VOITEHÄ !
      KAIKKE
      HYPPII HYPPY NARUL
      KAINUU
      JUOKSEE
      HYPPII
      ULKO NA ON KIVA JOS ON TEKE MISTÄ ULKO NA ON PALJON TEKEMISTÄ JOS VAAN KEKSII SE ON HELPPOO MÄ LEO KIN AI NA POLKU PYÖRÄLLÄ JA KEI NUN JA KERÄÄN MUS TIKOITA JA MANSIKOITA
      MUT ULKO NA VOI MYÖS KÄVELLÄ

    • Julia...

      Se on hyvä idea mennä kuuntelemaan ulos musiikkia ja vaikka lenkille ja samalla näät ihmisten ilmaa mitä ulkona tapahtuu. Mä ainakin teen niin ja kuuntelen joskus ääniä.

    • ES

      ES

    • FaLlInGvEiL
    • idéas!!!

      Jos vielä mahdollista on, niin voit hakea jonkinnäköiseen kesätyöhön. Mutta ihan vapaa-ajalla ulkona voit valokuvata, ihan yksinkertaisesti rentoutua (kuunnella musiikkia, ottaa aurinkoa, lukea kirjaa, kirjoittaa esim. runoja, päiväkirjaa jne.), voit piirtää... taaai ota läppäriin akku ja dataa ulkona:)

    • mitävittajonu

      Ebin ES PÄRR PÄRR XD

    • kävellen.

      6 reittiä kaupunkiin hhoh.

    • KAKKAA LUMELLA

      No hanki ystäviä ihminen hyvä >:(

      • lollerooooo3

        Samaa mieltä !!


      • Emotyttö_01
        lollerooooo3 kirjoitti:

        Samaa mieltä !!

        Miks kaikki vastaa tähän vaik keskustelu on aloitettu 2004 :D


      • pennut!!!!!
        Emotyttö_01 kirjoitti:

        Miks kaikki vastaa tähän vaik keskustelu on aloitettu 2004 :D

        Mä en ymmärrä mikä teitta saatana vaivaa!!!!? Jos ei halua kavereita niin se on ihan ok. Ulkona voi tanssia, hyppiä trampalla pyöräillä, keksiä hieno "musiikkivideo" eli valitse jokin hyvä kappale ja keksi jokin hyvä tanssi tai joku muu juttu, aivan ku olisit se ihminen joka on siinä musiikkivideossa tai tehä jotain muuta kivaa. Ja miksi kommentoin: syy on se että etin itekkin jotain tekemistäja huomasin tän vitun tyhmän keskustelun!!!!


      • Theonespc
        pennut!!!!! kirjoitti:

        Mä en ymmärrä mikä teitta saatana vaivaa!!!!? Jos ei halua kavereita niin se on ihan ok. Ulkona voi tanssia, hyppiä trampalla pyöräillä, keksiä hieno "musiikkivideo" eli valitse jokin hyvä kappale ja keksi jokin hyvä tanssi tai joku muu juttu, aivan ku olisit se ihminen joka on siinä musiikkivideossa tai tehä jotain muuta kivaa. Ja miksi kommentoin: syy on se että etin itekkin jotain tekemistäja huomasin tän vitun tyhmän keskustelun!!!!

        "Pennut"? Kirjoitustyylin perusteella arvaan että ikäsi on joku 9 ja puol..?

        Onkos nyt kova olo kun kirjoitit nettiin kirosanoja?


    • Sinppa
    • mukko

      Mulla on neuvo hommaa kavereita ulkona on ihan vitun tylsää yksin

    • Tylsää69

      Olen homo ja tahdon penistä koska ulkona on jammuja.

    • Lolxdd:

      Tää on todellakin vanha keskustelu :DD

    • vanhako muka

      juu

    • Tyttö

      Hanki tyttöystävä/poikaystävä :) Ja alottakaa yhdessä tai sitten yksin joku harrastus.

    • Suklaa Enkeli

      Mäki ja mun pikkusisko ollaan tehty ulkona jo vaikka mitä, ja kaikki tuntuu joihan aikansa eläneeltä... Ollaan kiipeilty puussa, oltu aarteenetsintää, pyöräilty, juostu ja sen sellasta... Ja ei ennää keksitä tekemistä. Mutta että kannattaa vaikka kuunnella musiikkia samalla ku kävelee, tai ottaa hyvä kirja ja lukee ulkona jossai kivassa paikassa. Ja kerran me jopa joogattiin puussa! Istuttiin silmät kiinni ja ajateltiin. Se rentoutti!!

    • tyttö

      Älkää viittikö kaikki ihmiset dissata... Ei se oo aina itsestä kiinni jos ei saa kavereita. Nykyään kaikki vihaavat sellaisia, jotka näyttävät erilaiselta.

      • jjjjhughhhggbnfggbcgbggg

        Niin just


    • ...

      Toivottavasti olet keksiny jo tekemistä tän 10 vuoden aikana

    • pöömies

      moi kaikki

    • yolomeister

      yolo

    • Nttffg

      Ntt

    • pepedafrogis

      mee kävelylle
      kiipee puuhun
      jahtaa oravia
      istu penkillä
      huuda "HOEEEEEEEOOOOOOOEEEEOEOEOEOEOEOEOEEEEEE" naapuruston kuullen ja kato miten ihmiset reagoi



      voit tehä kaikkee

    • äöjlhkgjfhdgsxwedtryfgtb

      Omasta puolesta:
      Lähinnä käydä kävelyllä ja kuunnella musiikkia. . . Vielä jos lähi-ympäristö on tylsää niin ei ole paljoa kävelyreitti variaatioita jo valmiiksi tylsineen maisemineen. Tosin itse pidän ihan välillä siitä kumminkin (musiikki nopeahko kävely).
      Mutta joo, ei siellä mitään kunnolla harrastettavaa ole, ulkona.

      Ja lisäks' (pakkoa jotain aiheesta sanoa kun näemmä ketjun yläpäässä aiheesta vilittivat) en näe mitään ongelmaa siinä ettei niitä kavereita ole, enkä nyt keksi mitä niiden kanssa siellä ulkona vois tehäkkään.

    • Ulos.Leikkimään

      Juo puol pulloa resilaria ja mene ulos,yllätyt varmasti kuinka aika hidastuu ja asiat tuntuvat omituisilta.

    • Puutarhaunia

      Rakenna ihana rautapaviljonki. Jos osaat esim hitsata. Tai voit ensin opetella hitsaamaan. Vaikka jollain kurssilla.
      Jos opit hyvin, voit vaikka myydä niitä. Talvella siihen voi ripustaa kauniit lyhdyt, kesällä kasvattaa köynnöksiä. Vaikka humalaa tai villiviiniä. Voit myös laittaa siihen risuja nojalleen tai sitoa, ja niin saat siitä kodan.
      Kerro kun valmis niin voin tulla arvioimaan tai juomaan vaikka kupillisen teetä paviljonkiin.
      Toki voit rakentaa vaikka grillikatoksen jos etei halua paviljonkia.

    • GetAlife

      Mitäköhä AP aattelee, siitä ku vieläki ihmiset kommentoi tähän 13v vanhaan keskusteluun :D

    • tylsää2018

      Oikeesti mitä voi tehä ulkona ku mä en halua kavereita. mul on kyl 1 kaveri sain sen vanhingossa mut se on ihan kusipää joten en tee sen kaa mitää

      • ninjashyper

        mä suosittelisin et veisit pleikkarin ulos jonku jatkojohdon kaa ja pelaisit siellä, saa helposti raitista ilmaa


      • propvper

        Hanki vaikka mielikuvituskaveri. Jos et tykkää ihmisisitä se voi olla vaikka poni tai söpö pieni hamsu :)


      • tylsää2018

        Voi helvetti sä oot tyhmä KaTo vittu ulos siel on saatanan kylmä!!!


      • ninjashyper
        tylsää2018 kirjoitti:

        Voi helvetti sä oot tyhmä KaTo vittu ulos siel on saatanan kylmä!!!

        no laita hanskat käteen! tulee hyviä victory royaleita
        mut nyt ei enää ehi auttaa mun pitää mennä battle bus lähtee jo


      • kirsikkapuu07

        ulkona voi käydä vaikka metsässä pomimassa esim karviasen marjoja paitsi karviasen marjat eivät kasva metsässä vaan koti pihalla mutta esim mustikkaa voi poimia metsästä


      • luotettavuus.tärkeintä

        Jokainen kaveri on arvokas, jos on luotettava ole hänelle kaveri, oli hän minkälainen vaan.

        Ulkona voi tehdä 30 min kävelylenkin joka päivä kerran pari ja sitten lisätä nopeutta ja tehdä sama lenkki 1 min ja myöhemmin 30 sek nopeammin.
        Ulkona oleminen on terveellistä, jos ei kaadu tai muuta sellasita.

        Jos saat hanki lisää kavereita joille voi puhua, hyäksy kaikennäköiset jotka on luotettavia.
        Puhu muutama sana jonkun kanssa, siitä kaveruus alkaa, mutta älä tuppaannu ja liikaa puhu/häiritse/höpätä. kaveruuden alku voi kestää kauan.
        Myös vanhemmatkin sopii kaveriksi, kunhan ovat LUOTETTAVIA.


      • Anonyymi

        Okei


    • otaharrastus

      Harrastus, joku, ihan mikä vaan mikä kiinnostaa.
      Monet menevät esim. nyrkkeilemään.

      • ninjashyper

        no ota ite vaikka gamer elämä


    • tylsää2018

      ÄLä nyt oo tommonen kusipää aina ku mä lyön jotai ni mua sattuu peukaloon!!

      • sammalkeiju

        Kannattaa seuraa maitolauluu instagramissa ja lakkoo youtubessa niin saat kunnon hepulit! (ulkona siis)


    • Anonyymi

      Tylsää onko joku kii peily paikka auki

    • Anonyymi

      17 vuotta myöhemmin, keksitkö mitään tekemistä? Kuis vanha oot?

    • Anonyymi

      Keräillä käpyjä ja ajatella vapaasti. Niitä kahta ei saa sotkea toisiinsa.

    • Anonyymi

      Kivaa välill

    • Anonyymi

      Missä päin kirjoitat. Pääkaupunki setu on partiot. Kirkon ilta kerhoja. Esim.kokki kerhot. Nuoriso talot.Voit netti selata ne ja Diakonilaitos. Helsinki mission. Löydät toimintaa ilmasta ja uusia ystäviä.Kun selaat niiden sivuja.

    • Anonyymi

      Kiipeile puihin! :)

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe