Hei, jos joku etsii lastenhuoneeseen erilaisia valaisimia, itse tilasin Talotarvike.comista aivan ihanat Massive Kico sarjan valaisimet 2v tytölle ja 4v pojalle. Oli sen verran hienoja niin tilasin myös siskon tytöille..
Vastaukset 1
- melkeinmummeli
Aah, olivat todella hulvattomia, harmi vaan on lapset jo siinä isässä etteivät taida enään arvostaa. Itse mietin tilaavani tuolta tuollaisen Harvian Kivi-kiukaan kun saunaremontti alkaa edistymään. Vertailin muiden verkkokauppojen hintoja niin tuolla oli toimituskulut 0€ yli 500€ tilauksiin ja hintaan sisältyi vieläpä kivet (jotka yleensä joutuu ostamaan erikseen!) eli kokonaisuudessa halvempi kun lähteä lähimpään rautiaan tai muuhun vastaavaan ja raahata itse se kivineen päivineen kotiin.
Mutta pitää muistaa nuo lastenlamput kun rupeaa tuo jälkipolvi lisääntymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll251121Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän541108Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl515844- 50834
- 46745
- 37669
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30626Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62624Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘40597