Onko kokemuksia vihkijöistä tai paikasta ylipäätään?
Kuinka monta ihmistä tilaan mahtuu?
Jämsän maistraatti
13
390
Vastaukset
- sghnkåä
Hullu menee naimisiin, Jätä se ja vähän äkkiä.
- Naemisiin
Naimisiin meno vai ukko?
Blaah, turha kait oottaa järkeviä vastauksia... - Tahon
Meidät vihki Laamanni Puheloinen. Olin positiivisesti yllättynyt, kuinka juhlallinen toimitus oli. Ois sinne mahtunut helposti yli 20 vierasta. Käy paikan päällä kyselemässä tarkemmin. Kysy Tuulaa, hän neuvoo sulle kaikki mitä sun tarvii tietää. Ja mee vihille, naimisissa olo on aivan ihanaa.
Lämpimästi onnea teille. - Naemisiin
Ihanaa! Mää oon kuullu huhuja, että tila olis tosi pieni ja kauhulla olen ajatellu kuinka myö sinne mahutaan. Häihin on vielä aikaa, mutta lähempänä täytyy ehottomasti käyvä tiloihin tutustumassa.
- mvmvp
Puumanni Laheloinen, heh heh. Peru hääsi hyvän sään aikana.
- Melkein ryöstetty
Muistakaa AVIOEHTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- rahalla saa
Siviilivihkimistä ei pakko ole suorittaa virka-aikana maistraatista. Kysy vaihtoehtoja. Siviilivihkiminen voi olla yhtä juhlallinen kuin kirkossakin.
- x
En muista kuka vihki, mutta mukavasti se meni silloin. (nyt kaduttaa)
Meitä oli minä, muija ja kaks tojistajaa ja hyvi mahuttii. Jos sinne 20 ähmistä tunkee, nii ahasta kyllä tulee.- 112
Vihkiikö jämsän maistraatti virka-ajan ulkopuolella juhlapaikalla?
- laamanska
Mä voin vihkiä teidät meidän paskahuusissa.
- Pappa neuvoo
Menepäs lukemaan läksyjäsi, niin sinustain pikku paskahoususta voi kasvaa vielä joskus mies.
- I k l vikki
Eikös noi laamanni vihkimiset oo kommarien touhuja??
- dköködsioihds
Katinan Jussi aikoinaan vihki meidät kotonani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774