Haen romattiselle viikonloppu lomalle hotellia Vilnan vanhasta kaupungista. Silmiini ovat osuneet Narutis hotelli vai Europa Royal. Molemmat käsittääkseni sijaitsevat mukavasti juuri vanhassa kaupungissa ja ovat laadukkaita. Hinnoiltaan myös samaa luokkaa. Kumpi on romanttisempi, tai sijainniltaa parempi tai... Eli kumpaa suositellaan, vaiko joku muu?
Näistä molemmista olen saanut hyvää palvelua tiedusteluhin ja ihan sopusuhtaisia hintoja.
Olemme menossa miehini kanssa pidennetylle viikonlopulle ja kuhertelulomalla.
Avustanne suur kiitos jo etukäteen!
Vilnan Hotellit - romantiikkaa
meridien.meridien
2
196
Vastaukset
- Adalmiinan helmi
En osaa sanoa noista, olemme olleet eräässä toisessa hotellisa 7 krt. Ovatko nuo 2 vanhassa kaupungissa, en tarkkaan muista, siinä kauoungissa on hotelleja vaikka kuinka. Olette varmaan jo olleet siellä.
- Adalmiinan helmi
Kannattaa katsella hotelleja travellinkin sivuilta, siellä on mielestäni paras tarjonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823450
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 621754
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628