Haen romattiselle viikonloppu lomalle hotellia Vilnan vanhasta kaupungista. Silmiini ovat osuneet Narutis hotelli vai Europa Royal. Molemmat käsittääkseni sijaitsevat mukavasti juuri vanhassa kaupungissa ja ovat laadukkaita. Hinnoiltaan myös samaa luokkaa. Kumpi on romanttisempi, tai sijainniltaa parempi tai... Eli kumpaa suositellaan, vaiko joku muu?
Näistä molemmista olen saanut hyvää palvelua tiedusteluhin ja ihan sopusuhtaisia hintoja.
Olemme menossa miehini kanssa pidennetylle viikonlopulle ja kuhertelulomalla.
Avustanne suur kiitos jo etukäteen!
Vilnan Hotellit - romantiikkaa
meridien.meridien
2
225
Vastaukset
- Adalmiinan helmi
En osaa sanoa noista, olemme olleet eräässä toisessa hotellisa 7 krt. Ovatko nuo 2 vanhassa kaupungissa, en tarkkaan muista, siinä kauoungissa on hotelleja vaikka kuinka. Olette varmaan jo olleet siellä.
- Adalmiinan helmi
Kannattaa katsella hotelleja travellinkin sivuilta, siellä on mielestäni paras tarjonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223047- 402664
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381503- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125913- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621