Onkos kellään tietoa mistä voisi vielä saada kapean lieden? Meillä on suunnitteilla keittiöremontti hyvin pieneen keittiöön ja tässä tapauksessa se 10 cm on todellakin ihan merkittävä osuus käytettävissä olevasta tilasta.
Ilmeisesti niitä ei ainakaan kukaan täällä Suomessa enää myy? Sattuisko joku tietämään jonkun ulkomaisen valmistajan?
Mistä 40 cm leveä liesi?
4
15860
Vastaukset
- Kalle K
Moi
40 cm leveitä lattialiesiä ei valmista enää kukaan. ja silloin kun niitä oli niin hinta
oli miltei 2-kertainen 50 cm:n nähden - erikoistuote, pienet sarjat jne
Ns. pöytämallisia pienoisliesiä on saatavana.
Jostain kierrätyskeskuksesta tai kirpputoreilta voit löytää 40 cm lattialieden
joka todennäköisesti on ihan finaalissa.
Eli eiku suunnittele niin että saat 50 cm mallin mahtumaan, on käytössä
paljon parempi. Onnea. - 14,5+18,5upo
minulla on myynnissä, missäpäin Suomea keittiöremppa on?
- Anonyymi
Missä kunnossa ja hintainen 40 cm leveä 60 syvä,kuvia kiitos.
Tom Lindholm 0500-431964
- Anonyymi
Onpahan vanha ketju, mutta luulisi että ainakin matkailuauto/-vaunu ja veneilykäyttöön löytyy kapeita liesiä joita voisi tuossa soveltaa. Toki saattavat olla pitkälti kaasukäyttöisiä, mutta äkkivilkaisulla löytyy esim. kapeita induktiotasoja ihan normisähköilläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285