Onkos kellään tietoa mistä voisi vielä saada kapean lieden? Meillä on suunnitteilla keittiöremontti hyvin pieneen keittiöön ja tässä tapauksessa se 10 cm on todellakin ihan merkittävä osuus käytettävissä olevasta tilasta.
Ilmeisesti niitä ei ainakaan kukaan täällä Suomessa enää myy? Sattuisko joku tietämään jonkun ulkomaisen valmistajan?
Mistä 40 cm leveä liesi?
4
15080
Vastaukset
- Kalle K
Moi
40 cm leveitä lattialiesiä ei valmista enää kukaan. ja silloin kun niitä oli niin hinta
oli miltei 2-kertainen 50 cm:n nähden - erikoistuote, pienet sarjat jne
Ns. pöytämallisia pienoisliesiä on saatavana.
Jostain kierrätyskeskuksesta tai kirpputoreilta voit löytää 40 cm lattialieden
joka todennäköisesti on ihan finaalissa.
Eli eiku suunnittele niin että saat 50 cm mallin mahtumaan, on käytössä
paljon parempi. Onnea. - 14,5+18,5upo
minulla on myynnissä, missäpäin Suomea keittiöremppa on?
- Anonyymi
Missä kunnossa ja hintainen 40 cm leveä 60 syvä,kuvia kiitos.
Tom Lindholm 0500-431964
- Anonyymi
Onpahan vanha ketju, mutta luulisi että ainakin matkailuauto/-vaunu ja veneilykäyttöön löytyy kapeita liesiä joita voisi tuossa soveltaa. Toki saattavat olla pitkälti kaasukäyttöisiä, mutta äkkivilkaisulla löytyy esim. kapeita induktiotasoja ihan normisähköilläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2072742
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262577En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761708Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031233Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va591230- 471088
- 991001
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 46813
- 107811