Kadulla ravintola = täydellinen kusetus. Osto-laskut, henkilökunnan palkat, urakoitsijoiden laskut ym hoitamatta.... Onneksi palkkaturva maksaa työntekijöiden palkat, muut taitavat jäädä palelemaan.
Yrittäjät hakevat naama vakavana yrityssaneerausta jotta kusetus voisi jatkua
jokikadulla
Röyhkeys huipussaan
8
1207
Vastaukset
- Solidaarisuutta porv
Niinpä niin.Vain suuret varakkaat voivat perustaa ravintolan.Pienet jääköön jalkoihin.Harmi vaan että ainoa vähän vanhemmille tarkoitettu tanssipaikka porvoossa häviää.Toivottavasti Kadulla ravintola saa laskunsa maksettua.Kilpailu on raakaa ravintola-alalla.
- Deep throat
Mikäs on sulla syväkurkku "tietolähteenä"?
- U-telias
Oliko tuossa ensimmäisessä viestissä jotain joka ei pitänyt paikkaansa?
Onko Big Boat Oy hoitanut velvoitteensa esim. urakoitsijoille??? - pyrittäjä
U-telias kirjoitti:
Onko Big Boat Oy hoitanut velvoitteensa esim. urakoitsijoille???Tässä tilanteessa taitaa saneeraus olla velkojille huonompi vaihtoehto kuin konkurssi. Konkurssissakin jäisi saatavat todenäköisesti saamatta, pääsisi kuitenkin kirjaaman luottotappioiksi. Yrityssaneerauksessa taas saattaa mennä vuosi jos toinekin. Noh, oikeus ja velkojathan tuon päättävät.
- Sinne tanssimaan
U-telias kirjoitti:
Onko Big Boat Oy hoitanut velvoitteensa esim. urakoitsijoille???Aloittaja kirjoittaa skeidaa.Ei pidä paikkaansa.Ehkä kilpailija?
- Conkurss
Se siitä omistajaisuudesta....
- ennakkomaksuja?
Tällaista Taloussanomista protestilistalta ainakin löytyy. Ei lupaa hyvää:
Bigboat Oy Porvoo
Tyyppi Protesti
Talousalue Uudenmaan talousalue
Osoite Linnankoskenkatu, 06100 Porvoo
Häiriöpäivämäärä 18.08.2011
Velkoja Lindorff Oy
Saatavan määrä 492 €
KATSO yrityksen Bigboat Oy tarkemmat tiedot - jormakäry
ja loppujen lopuksi pojat yritti kovasti mutta missä asiakkaat oliva? ne hän on niitä laskun maksajia bisnes maailmassa.. ja yritykset jotka lähtivät "leikkiin" mukaan olivat tietoisia taloudellisesta ahdingosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477