Tällä hetkellä on muutamia vapaita työpaikkoja Kajaanissa, jos olet motivoitunut henkilö joka etsii pysyvää työpaikkaa niin laita hakemuksesi! Etsimme sekä aamu- että iltavuoroihin työntekijöitä!
http://www.talousuutiset.biz/p/tyopaikat.html
Kajaani - vapaat työpaikat
22
759
Vastaukset
- Miten olisi
En osaa muuta kuin vuolla kapustan varsia?
- TuumastaToimeen
Voisihan joku mennä kauppaamaan kauhan varsia tuohon Mediplexiin.
Ja Paltamon talolla tehdään lisää kauhan varsia jos vaan kysyntää riittää. - kastinkeis
Just kuulin että kajaanis ei oo ilmoitettuna yhtään työpaikkaa, ainoastaan tukipaikkoja.
- VaramiesLakko
Siis kainuustahan ei saa OIKEITA töitä mistään. Mutta OP-Teamin ja Varamiespalveun hommia olis enemmän kun ehtii tekeen... Luonnollisesti alle nykysen palkka ja tulorajan - ja vaan ne paskasimmat hommat tai muut pätkät joissa se OIKEA työntekijä ei ole paikalla, sairaana tai Thaimaassa. Mikä on siis vialla?
Olis hyvä jos kukaan ei ikinä menis noiden puljujen kautta töihin, ne häviäis pikkuhiljaa ja kyseiset paikat saattais vaikka aueta oikeiksi työpaikoiksi... - DI.,.,.,
Onhan esimerkiksi eniro-sentraalilla töitä vaikka kuinka paljon. Kiinteällä kuukausipalkalla asiakaspalvelutyötä. Palkat kuuluu olevan paremmat kuin esim. myyjän hommissa. Ja kyllä mol.fi sivuillakin näyttää olevan vaikka kuinka monta työpaikka eikä ne taida tukipaikkoja olla.
Vai onko niin ettei Teillä ole koulutusta tai tahtoa mennä töihin?- fsfsdfsd
*Mol.fi -sivuilla on paikkoja auki, mutta ei se tarkoita, etteikö niihin olisi hakijoita. Itsekin olen sisältäpäin nähnyt, kuinka esim. julkisen sektorin paikkaan tulee satoja hakemuksia ja kuitenkin valitaan joku talon sisältä, joskus se, joka sitä paikkaa tekee jo, mutta kun virka pitää lain mukaan laittaa julki auki, vaikka on jo etukäteen tiedossa, kuka valitaan.
Itse muuten sain mol.fi sivuilla olleen paikan. Hakijoita oli vaatimuksista huolimatta kymmeniä. Kyllähän se oli kuin lottovoitto! Ei minulla ole muuta neuvoa kuin hakemuksia sisään vaan. Joskus voi käydä kuten minulla, ja paikka lohkeaa. Olen kyllä kerran aiemminkin saanut mol.fi-sivuilla olleen määräaikaisen paikan, silloin vaatimustaso oli aika erikoinen ja hakijoita siksi vähän. Hain, vaikken täyttänyt KAIKKIA vaatimuksia, mutta taisin olla sopivin..ja tulin valituksi. Kannattaa hakea, jos itse tuntee pystyvänsä hommaan, vaikka ei jokaista vaatimusta täyttäisikään. Vaatimuksilla koetetaan joskus pitää myös hakijoiden määrä kohtuullisena, kas kun pelkkäää asiallista toimistotyöntekijän paikkaa ilman vaatimuksia hakee äkkiä joku viisikinsataa.
- Työvoimapula
Metallialalla on oikeita töitä. Hirveä Työvoimapula on tulossa.
- Elvis 125kg
Ei kiitos, en halua mitään paskaduuneja. Helpompaa olla vaan ja elvistellä.
- TriDr
ei taida olla paljon elvistelemistä sinullakaan: mamman nurkissa asut ja sossun rahoilla kepua litkit. Sääliksi käy.
- 456rht
http://www.mol.fi/paikat/Search.do?lang=fi&searchExecute=true&municipalities=kajaani&province=---&search=Etsi&country=---&freshness=1&duration=11&type=21&rentalLabour=---&searchphrase=
Kajaanissa 84 työpaikkaa mol.fi sivuilla, eikä yksikään tukipaikka.
Paskaduuniin pääsee vaan paskakoulutuksella ja paska-asenteella.- fsdssffsfds
Noita paikkoja hakee todella monet. Lisäksi lääkärin paikkaa ei voi hakea, ellei ole lääkäri...ei avoimet paikat tarkoita sitä, että niitä kaikille riittäisi. Minulla siis on mol.fi-sivulta löydetty työ. Kun minut valittiin,kymmenet muut hakijat jäivät edelleen hakemaan..töitä hakee siis sitä paitsi muutkin kuin työttömät. En minäkään ollut työtön nykyistä paikkaa hakiessani. Työttömänä onkin vaikeampaa päästä töihin, kuin työssäkäyvä, vaikka olisi parempikin hakija.
- oiuasdflnas
musta tuntuu, ettei koulutuksella pääse mihinkään, työkokemusta pitäis olla... mutta kuinka saat kokemusta, jos et pääse töihin... näin niitä nuoria syrjitään!
- r6th4
Sinusta tuntuu? oletko kysynyt? Mene harjoitteluun? Jos sinulla on oikeasti koulutusta niin ihan varmasti pääset työhön.
- oiuasdflnas
r6th4 kirjoitti:
Sinusta tuntuu? oletko kysynyt? Mene harjoitteluun? Jos sinulla on oikeasti koulutusta niin ihan varmasti pääset työhön.
harjoittelut on koettu ja nähty.. niistä on vain haittaa.. häpeäpilkku cv:ssä.. eikä pääse edes harjoitteluunkaan omalle alalle!
- Elvis 125kg
Huomenta, heräilin juuri ja onneksi jääkaapissa on vielä puolenkymmentä keppanaa, jotka voin hornasta ennen jatkounia. Vituttaisi mennä duuniin, ei meikän hommii, parempi vaan elvistellä.
- 10 työllistäjää
Malliesimerkki naapurikunnasta työllisyyden hoidosta
http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7632351&rss=true - ite elvis
Substantiivi: elvistely - kehuskelu, rehentely, ylpeily
Tuosta toiminnasta en kyllä löydä mitään elvisteltävää? Ei kovinkaan paljon ole sisältöä sinunkaan elämässä.
- okjnhmb
En todellakaan menisi tonne töihin. On niitä harvoja töitä, joista kieltäytyisin oitis. Ennen menisin siivoamaan. Olen onneksi oman alani töissä.
- fadasdfasdf
Voisin laittaa sitaatit ja aamenet kommenttisi perään. Tilanteeni on täsmälleen sama. Kun hain töitä, tuo oli niitä harvoja paikkoja, jotka olivat listalta pois. Muutamia tyyppejä/työpikkoja tiedän, joita tulee välttää myös, on erinäisiä ongelmia..mutta onneksi on oman alan töitä firmassa, jossa on kiinteä kuukausipalkka, joka maksetaan aina ajallaan.
- pystytyömies
Kaikista ei parhaimmalla tahollakaan tule istumatyöntekijöitä. Fyysiselle tai muuten vaan liikkuvaisuuteen taipuvaiselle ihmiselle päivän mittainen istumasessio on kauhistus.
- lölölölö
Mulle olisi kauhistus soitella ihmisille, kun tietää, että suurin osa inhoaa sitä. Yhä useampi laittaa suoramarkkinointikieltoja ja itselläni on myös. Osaan lehteni, vakuutukseni ja vastaavat tilata itsekin, ilman tyrkyttämistä. Nykyihminen inhoaa tyrkyttämistä. Mitä tahansa, mutta ei sitä, että pitää häiritä ihmisiä, jotka haluavat olla rauhassa. Ei tuossa ammatissa edes pärjää kuin mummoja huijaamalla. En tiedä ketään, kuka pitäisi lehtimyyjien soitoista. Menen vaikka paskaa lapioimaan tai risuja keräämään, kun nykyisen työni määräaika päättyy, mutta lehtiä en ala ihmisille tyrkyttää, ikinä.
- kiusallinen juttu
istumatyössä saa peräpukamat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197