Moi, tiedätkö onko GSA toiminnassa? En pääse edes kotisivulle, pelaamisesta puhumattakaan! Missä vika?
Game spy arcade
10
786
Vastaukset
- Pelaaja
Olen tänään pelannut Call of Duty -peliä
GameSpy Arcade:n kautta.
Ei ole ollut mitään ongelmia.- tahtoo pelaamaan
pääse pelaamaan,mistähän johtuu? Aikaisemmin kaikki kunnossa, ei mitään ongelmia.Pääsen kirjatumaan sisään hyvin &pelit löytyvät mutta sitten kun yritän valita peliä(mohaa) tai muuta niin se hyytyy kokkonaan n.38%sivun latauksesta?
- saimou
tahtoo pelaamaan kirjoitti:
pääse pelaamaan,mistähän johtuu? Aikaisemmin kaikki kunnossa, ei mitään ongelmia.Pääsen kirjatumaan sisään hyvin &pelit löytyvät mutta sitten kun yritän valita peliä(mohaa) tai muuta niin se hyytyy kokkonaan n.38%sivun latauksesta?
taitaa vika löytyy ihan jostain muualta kuin gsa:sta. toimiikohan pelisi muuten windowsista käynnistettäessä?
- cloud-79
toi on aivan normaalia ne varmaankin vain päivittää siellä gamespy:ssä jotain eli kun se taas toimii niin voi olla että se päivittää sitä sun ohjelmaa paremmax...
elikkä kyllä se jossain vaiheessa taas toimii - Pelaaja
Pelasin taas äsken Call of Duty-peliä.
GameSpy:n avulla löytyi 45 kpl kotimaista
ja 3745 kpl ulkomaalaista serveriä.- Pelaamaan
Jos laitatte selaimen osoitteksi www.gamespyarcade.com niin pääsettekö sinne? minä en pääse,missähän vika? Eikä pelikään suostu toimimaan,pääsen kirjautumaan sisälle valitsemaan pelin ja sitten se hyytyy.Ei kait ne 4päivää laitteita päivittele
- Toimiiko
Pelaamaan kirjoitti:
Jos laitatte selaimen osoitteksi www.gamespyarcade.com niin pääsettekö sinne? minä en pääse,missähän vika? Eikä pelikään suostu toimimaan,pääsen kirjautumaan sisälle valitsemaan pelin ja sitten se hyytyy.Ei kait ne 4päivää laitteita päivittele
Huomasin että gsa yläkulmassa oleva aktivity status on "nollilla",mistähän moinen johtuu?.windowsilla pystyy pelaamaan omalla koneella mutta jos yhdistää sieltä nettipeliksi niin sama homma ei toimi.
- Pelaaja
Pelaamaan kirjoitti:
Kyllä sivu aukesi ihan hyvin.
Tässä vielä kopio tuolta osoiteriviltäni:
http://www.gamespyarcade.com/
- Pelaaja
Jos sulla on ohjelmasta vanha versio ja
siksi tulee ongelmia.
Mulla on versio 1.4d ja olen sen hakenut
tuolta:
http://peliplaneetta.net/tiedostot/muut/hyotyohjelmat/1701/- pelaamaan
Versio 1.4d. Imuroin ja tallensin ko. ohjelman pari kertaa peräkkäin ja nyt se vihdoin toimii??! Mut kiitti kun jaksoitte antaa neuvoja:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917455- 373967
- 453510
- 2352793
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 432465
- 1322391
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202218- 451962