Eli mitenköhän pääsisi helpoiten käsiksi Renault Clio 1993 1.2 ilmastointiin? Ilmastointi ei toimi ykkösellä tai kakkosella, ainoastaan kolmosella, ja tuttu autokorjaaja ei ollut varma pitääkö lähteä jotain säiliötä irrottelemaan moottoritilasta vai pääseekö siihen käsiksi irrottamalla sisältä jotain niitä muovijuttuja (eli siitä kojelaudasta tai jostain). Räjäytyskuvaa käski netistä katselemaan, mistäköhän löytyisi? Itse olen niin vähän autojen kanssa tekemisissä, etten löytänyt vaikka yritin katsella...
Kiitoksia jo etukäteen : )
Renault Clio ilmastointi (räjäytyskuvaa?)
Rascide
3
666
Vastaukset
- öllölä
osta korjausopas, maksaa n. 25e. tuskinpa netistä kuvia löytyy...
- juupasenjoo
mahtaakohan olla ihan ilmastointia? saattaa olla vaan etuvastus palanu siitä puhaltimen moottorista.
- Rellu clio 96 RT
Avaat sen missä on ne säätönappulat kokonaan irti, ja kato että se ns vaijeri on urissaan! mulla oli sama ongelma ja irrotin laitoin paikalleen ja joha toimi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3173092Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka642374- 1282080
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3512057Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671419
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2141408- 661357
- 711329
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811288