jalkarengas

undu55

hei voisinko ottaa pois undulaattini jalkarengaan koska se voi altistaa sairauksille ja ihottumalle ja se voi myös ärsyttää lintua kun se yrittää ottaa sitä pois jalasta. eikä kyseinen rengas ole yhtään hyvä undulaatille. joten voinko ottaa sen jalkarengaan pois undulaattini jalasta hellävaraisesti saksilla. olisi kiva saada vastauksia. kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille

8

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • undu55

      ELI VOINKO OTTAA SEN JALKARENGAAN ASIALLA ON KIIRE.

    • undu55

      vastatkaa nyt pliis.

    • undu55

      siis eikö kukaan voi vastata. tiedän että tämä palsta on jo vanha mutta että näin vanha ettei kukaan voi VASTATA. vastatkaa hyvät ihmiset

    • -M-

      No jos se rengas on metallirengas niin ei todellakaan saksilla onnistu vaan tarvitaan kunnon aukaisupihdit että saat renkaan pois jalkaa vahingoittamatta.
      Eli muovirenkaan saat poistettua ihan omilla kynsilläkin (toki joka tapauksessa tarvitaan avustaja niin että toinen pitelee lintua ja toinen operoi rengasta, yhdellä kädellä ei onnistu minkään renkaan poisto), metallirenkaaseen tarvitaan ainakin parit kapeat pihdit joilla sen saa vedettyä auki tai pahimmillaan erikoistyökaluja jos on umpirengas tai muuten kovin tukevarakenteinen eikä siitä sa kunnolla otetta jalkaa vahingoittamatta ja suosittelisin tällöin renkaan poistoa esim eläinlääkärillä.

      Jos rengas on oikeankokoinen eikä hankaa lintua ja jalan iho on kunnossa niin ei sen renkaan poistoon mitään erityistä kiirettä ole, jos lainkaan tarpeellista.

    • undu55

      Kiitos vitun kusipää vastauksesta!

    • Toinen Ämmä

      Täällä toinen vitun kusipää, joka on nimimerkin -M- kanssa samaa mieltä. Jos alat esimerkiksi metallirengasta yksinäsi irroittamaan, vahingoitat undulaattisi jalan. Jos et muutenkaan ole aikaisemmin rengasta poistanut, suosittelen kääntymään vaikkapa eläinlääkärin puoleen.

    • Mwahahahahaaa

      undu55, tottakai voit repiä renkaan kui renkaan pois linnultasi aivan yksinään.
      Voit samalla leikata koko jalan irti ettei siihen tule niitä ihottumia tai muuta.
      Voit myös ampua itseäsi jalkaan ja hypätä sillalta.

      Vastaukset kysyjän mukaan. Tässä siis sinulle urpo!

    • Teeeps

      Minä poistin linnultani renkaan, sillä se oli aika helposti irrotettavissa. Siinä oli siis sellaiset väkäset ulospäin, jotka vaan levitin ja siten rengas irtosi. Eri asia on rengas, jossa ei sellaisia väkäsiä ole eli tavallaan umpinainen rengas. Sitä ei oikein pysty irrottamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe