valtra 6850 ht2

koneurakointi K&M

Terve.tuossa ois kohta koneen vaihto ajankohtanen juttu ja tässä oon jo kyselly vaihtokauppoja 6850 valtraan.siitähän saa n.150heppaa teholastulla irti mutta paljonko mahdollisesti sais tehoja irti jos vaihtaisi suuttimet ja käyttäisi pumppua tiisselihuollossa näperreltävänä?ja jotain muita tapoja saada tehoja lisää ilman että rasittaa konetta hyvin pahasti...ja muutenkin koneen hyviä ja huonoja puolia kyseisellä koneella ajaneilta... kiitos jo etukäteen.

7

2487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pumppumies

Noissa vanhemmissa 6850 Valtroissa on Stanadyne mekaanisella säätimellä. Sinne ei ainakaan kannata lastuja syöttää.

• koneurakointi K&M

muutamia 6850 on ollu harkinnassa ja vuosmalli niissä asettu 2001-2005 välille.

• Pumppumies

Pistäkää 6800, se on vielä rivipumpulla (ainakin ne vanhemmat). Pumppuun 10mm elementit ja syötöt kohilleen, niin ei tartte jakajapumppujen kanssa pelleillä. Tossa 6800 mallissa on vielä ahtopainesäädinkin, jolloin säädöillä saa kiihdytyssavutuksen pois maksimitehon kärsimättä.

• asdagwet

Miten meinasit hyödyntää tehot noin kevyessä koneessa?

• koneurakointi K&M

Sahan pyöritykseen,jyrsimen käyttöön ja kärrin vettoon olis suurimmaks osaks tulossa.tietysti muutakin pientä hommaa sille löytyy..kuormaushommia on myös jonkun verran silloin kun toisella koneella ajetaan väliä.

• VALMETT

Vm 1999 -2001 rivipumpulla pystyy itsekin säätään
      Vm2001-2003 stanadyne Ei pysty
      Vm2003-2006 sähköohjattu bosh vp 30 Kanattaa ohjelmoida moottorin ohjaus, ei boxia tai lastua. Tässä mallissa muistaakseni kunnon ilmasta ilmaan välijäähdytin.
      Niin ja liikenne perällä kannattaa se hommata.
      Varma kone osat on mitoitettu 200 din

• marko.

Muuten meni hyvin,mutta Hitech-mallit ovat olleet alusta asti jakajapumpulla,niissä ei ole rivipumppua ollut,kun taas 6800;sta on rivipumpullisia,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8293
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4541
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4323
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3952
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3453
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3440
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3358
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3123
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2851
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2624
    Aihe