Noniin eli paljon tuntuvat ihmiset kyselevän roolipelejä pelattavakseen. Tässä esitän nyt hieman erilaisen roolipelin. Se on internetpohjainen peli jonka runko koostuu siitä että pistät hahmon joka päivä töihin ja syömään ja siten keräät hahmollesi hitaasti omaisuutta ja niin edelleen. Suomessa ainoa kaupunki tällä hetkellä on Rauma, mutta lisää tulee sitä mukaa kun pelaajia tulee lisää. Pelaaja on siis samalla yhteisön jäsen, raumalainen ja suomalainen.
Pelissä on ainutlaatuiset "kapakat", jotka ovat tavallaan hienostuneita chat-huoneita. Niissä käydään välillä vapaata keskustelua niistä sun näistä, välillä selkeää roolipeliä. Tärkeintä on kuitenkin se, että kaikki ovat aina hahmoissaan!
Foorumit ovat tärkein osa peliä. Foorumilla hallitaan valtakuntaa (mitä nyt pormestarin virka on esimerkiksi pelin puolella) ja siellä järjestetään markkinoita, siellä pyörii "Roomalais-Aristotelinen kirkko" (käytännössä katolinen kirkko mutta luonnollisista syistä muutettu jotta ei olisi niin tosielämään sidottu), on ritarikuntia, suurlähetystöjä, hovioikeuksia ja niin edelleen. Mainittiinko jo turnajaiset ja erilaiset turnaukset, viimeisimpänä valtava shakkiturnaus. Pelissä on niin paljon mahdolllisuuksia että itselleen löytää helposti tilaa. Tervetuloa kokeilemaan!
Erilainen roolipeli
Anoniimi
1
106
Vastaukset
- Jakedd
Mietin vaa mielenkiinnosta, että mikä tämä peli on ja miten sivuille pääsee ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284407Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732856- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘651043PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64850
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86844Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832