Kyllä on kaikin puolin vaikeaa
simply electronics elä tilaaaaa
2
301
Vastaukset
- Oly
Mikä siinä on vaikeaa? Kun tilasin tuolta linssin, ja olivat rahani saaneet niin samana päivänä laittoivat sen tulemaan. Toimitus vaan kesti n. kakasi viikkoa lähetysseurannan mukaan.
- JK
Ei yhtään vaikeaa, aina näitä epäuskon lietsojia, perk... Itse olen tilannut kahdesti kalliit objektiivit ja homma on pelannut juuri niin kuin sen pitääkin. Monesti suomalaisissa liikkeissä on paljon surkeampi palvelu, hitaampaa ja ehdottomasti KALLIIMPAA!
Jos joskus sattuu tilauksen kotiin saaminen kestämään pari viikkoa, niin kannattaa muistaa, että tavara kulkee maailmalla ja siellä on hieman enemmän lajiteltavaa kun meillä täällä kotoisessa Postissa (vai mikä se nykyään on, jos on ollenkaan?). Varmasti tämän liikkeen tilausmäärätkin ovat hieman eri luokkaa kuin suomimyymälöissä, ja kuitenkin kaikki pelittää erinomaisesti! Hitain toimija tässä ketjussa on DHL, ei Simply, varsinkin Suomen päässä DHL hapuilee pahasti.
Itse en voi kuin suositella ostamista SImplyltä, mutta jokainen ostakoon mistä haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775