neljään vuoteen en ole viihteellä juuri käynyt ja nyt olisi tarkoitus päästä tuulettumaan. Paikan tulisi olla suhteellisen edullinen, siisti jossa soitettaisiin kotimaistapoppia ja musiikkia menneiltä vuosikymmeniltä. Mielellään jokin ikäraja, ettei olisi kovin nuoria mutta ei ikäloppujakaan. Itse olen hieman alta kolmekymppinen. Kokemuksia otetaan vastaan, eli mitä paikkaa suosittelette näillä tiedoilla?
Parhaimmat menopaikat Tampereella?
3
369
Vastaukset
- z
Suosittelen Bricksiä. Tosin vähän pelottaa että kun nyt aukeaa se uusi Ilona yökerho, niin onko missään muualla enää ketään...
- hälläpimu
Ilona oli surkee, 24 muka ikäraja, mut täynnä ehkä 18v känniteinejä?? Täh, viikolla siä ei ollu ees joka puoli auki.
Mää käyn edelleen Hällässä, siä on halvinta ja oikeesti... ihan kaiken ikäistä väkeä ja musaa saa toivoa, eikä se oo mitää surkeeta. Siä on aina naisiakin ;) Mut jos haluu jatkaa siitä jonneki, ni Gloria on ok vastapäätä..- kaipaavahalpis
Ja se Ilona on tosi kallis... 3e narikka 5e 0,4 kalja, 5,5e lonkku tai sidu (pieni), 7 e kaikki paukut ja 5 e shotit... semmost.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651