Miten kannattaisi menetellä seuraavanlaisessa tilanteessa:
olen ajatellut laittaa myyntiin asuntoni lähiaikana. Tilalle en ole vielä löytänyt uutta.
Minun lienee pakko ostaa ensin uusi asunto ja ottaa uusi laina, kunnes saan vanhan asuntoni myytyä? Eli hetken aikaa joutuu olemaan ns. kahden asunnon loukussa? Tätä en haluaisi. Onko muita toimintatapamalleja?
Jos otan uuteen asuntoon uuden lainan, niin pankille käynee jos maksan siitä vain korkoja? Uuden asunnon myyjä tuskin lämpenee ajatukselle, että ostan sitten, kun saan vanhani menemään kaupaksi. Eiköhän sillä aikaa joku muu ole asunnon napannut.
Voisitteko antaa neuvoja. Kiitos.
Myymässä asuntoa, pari kyssäriä
Heikki_____:
1
192
Vastaukset
- ei kestä
Kyllä ainoa mahdollisuus on myydä ensin oma ja sitten ostaa uusi. Jos ei löydy sopivaa niin sitten vuokralle. Pankit ei lainoita 2 asuntoa kuin erittäin harvoin=vakuudet kunnossa ja maksat molemmista lainoista korkoa. Tietenkin tulee vuokraakin mutta jossain on asuttava. ensi siis myyt omasi ja samalla voi katsella uutta ja jos löytyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917455- 373967
- 453510
- 2352793
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 432465
- 1322391
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202218- 451962