NFS Hot Pursuit 2010 PC Cheats

Yanke

Elikkä voisiko joku ystävällisesti kertoa mihin kohtaan,milloin noi koodit syötetään ja mitä esim. toi seuraava koodi tarkoittaa?. ? Esim. Sergeant (Objective: Reach Rank (11) Sergeant as a Cop 11) PS. olen Trooper (8) ja haluaisin päästä jatkamaan muuten niin loistavaa peliä. Kiitokset kaikille, jotka viitsivät vaivautua vastaamaan!

16

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lo-l

      sanon että....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... sssooorriii vaa.... mun hot pursuit nimi siel on HUGAzaga niiku alkuasukas sanoo!

    • habboon ja khouli mä

      Need for speed hot pursuit


      elikkä siis ne koodit menee varmaankin ku pelaat nii sinne paina start nii ehkä sinne jonnekki en tiiä ku hANKIN NEED FOR SPEED HOT PURSUITIN kohta vasta mutta
      kokeile sitä starttii


      Suosittelen



      suosittelen need for speed hot pursuit multiplayer=nettipeli suomeksi sanottuna niin
      sitä multiplayerii koska siel saat pelaa kamujenkaa tai tuntemattomien kanssa mutta parasta on että saat poistettua muita pelistä jos rikot niiden auton =D


      Ps3 koodit:




      Racer

      Wanted Level 0 Racer: 0
      Wanted Level 1 Racer: Unknown
      Wanted Level 2 Racer: Unknown
      Wanted Level 3 Racer: Unknown
      Wanted Level 4 Racer: 128,000 points
      Wanted Level 5 Racer: 195,000 points
      Wanted Level 6 Racer: 275,000 points
      Wanted Level 7 Racer: 360,000 points
      Wanted Level 8 Racer: 450,000 points
      Wanted Level 9 Racer: 545,000 points
      Wanted Level 10 Racer: 645,000 points
      Wanted Level 11 Racer: 755,000 points
      Wanted Level 12 Racer: 875,000 points
      Wanted Level 13 Racer: 1,000,000 points
      Wanted Level 14 Racer: 1,130,000 points
      Wanted Level 15 Racer: 1,265,000 points
      Wanted Level 16 Racer: 1,405,000 points
      Wanted Level 17 Racer: 1,550,000 points
      Wanted Level 18 Racer: 1,700,000 points
      Wanted Level 19 Racer: 1,850,000 points
      Wanted Level 20 Racer: 2,000,000 points




      Cop

      Rank 1 Cop: 0
      Rank 2 Cop: Unknown
      Rank 3 Cop: Unknown
      Rank 4 Cop: 128,000 points
      Rank 5 Cop: 195,000 points
      Rank 6 Cop: 275,000 points
      Rank 7 Cop: 360,000 points
      Rank 8 Cop: 450,000 points
      Rank 9 Cop: 545,000 points
      Rank 10 Cop: 645,000 points
      Rank 11 Cop: 755,000 points
      Rank 12 Cop: 875,000 points
      Rank 13 Cop: 1,000,000 points
      Rank 14 Cop: 1,130,000 points
      Rank 15 Cop: 1,265,000 points
      Rank 16 Cop: 1,405,000 points
      Rank 17 Cop: 1,550,000 points
      Rank 18 Cop: 1,700,000 points
      Rank 19 Cop: 1,850,000 points
      Rank 20 Cop: 2,000,000 points


      YANKE OGJELMASI VASTAUS SAIN TIETÄÄ ETTÄ NE LAITETAA STARTTIIN MUT JOS EI TOIMI SOITA SINNE MISTÄ OSTITTE PELIN JA KYSY MIHIN KOODIT PANNAAN






      JOULU




      JA HYVÄÄ JUOLUA=MERRY CHRISMAS




      TAAS TOIVOTUS HYVÄN JOULUN AI HEI TÄÄ HOMMA MENEE JO PIKEMMINKI JOULUU

      • habboon ja khuoli mä

        apuu saat ku meet habbo.FI kirjaudu tai luo käyttäjä eti huone nimeltä khouli sit sieltä
        mee oliko tuolari tai vaihtola 100%


      • yli komissaario
        habboon ja khuoli mä kirjoitti:

        apuu saat ku meet habbo.FI kirjaudu tai luo käyttäjä eti huone nimeltä khouli sit sieltä
        mee oliko tuolari tai vaihtola 100%

        mä tässä habboon ja khouli mä vaihoin nimee ku toi on sukka nimi


    • ylikomissaario

      hmm..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................joo..............tai..............no ei......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................mävoin..................hmm.................tai sit en ......................................................................................................................................................hmmmmmmmmmmmmmmm.....................................................................huokaus..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................tää kyllästyttää siis nää pisteet lopetanko?....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................no ihan sama en ..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................lopetan nyt pilkkuja ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, tää on tylsempää nyt välejä















































































































































































































































      kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

      • cop

        ei se startti toiminu kiitti ku autoit silti yritit =D ja vaihoin nimestä Yanke sittenki cop eli poliisi


      • yli komissaario
        cop kirjoitti:

        ei se startti toiminu kiitti ku autoit silti yritit =D ja vaihoin nimestä Yanke sittenki cop eli poliisi

        jaa


      • homojen paikka
        yli komissaario kirjoitti:

        jaa

        tää on kauhee homojen paikka!


      • lol boy
        homojen paikka kirjoitti:

        tää on kauhee homojen paikka!

        lol joku vitun need for speed hot pursuit


      • homo petteri
        lol boy kirjoitti:

        lol joku vitun need for speed hot pursuit

        mul on need for speed hot pursuit paina start taikka select


      • rauhaa jou
        homo petteri kirjoitti:

        mul on need for speed hot pursuit paina start taikka select

        suomi 24 on vanha ja luotettava


      • roskapostirobotti1
        rauhaa jou kirjoitti:

        suomi 24 on vanha ja luotettava

        miks kaikki tulee puhuu jotai paskaa ku tääl puhutaa need for speed hot pursuitist


      • hesa poliisi
        roskapostirobotti1 kirjoitti:

        miks kaikki tulee puhuu jotai paskaa ku tääl puhutaa need for speed hot pursuitist

        helsingin poliisi laitos ei puhuta rumia


      • yli komissaario
        hesa poliisi kirjoitti:

        helsingin poliisi laitos ei puhuta rumia

        kaikki poliisi autot need for speed hot pursuittii activedocop
        kaikki raceri autot need for speed hot pursuittii activateracers

        ja poliisi mä en oo polla mun nimi on vaan tommone


      • hesa poliisi
        yli komissaario kirjoitti:

        kaikki poliisi autot need for speed hot pursuittii activedocop
        kaikki raceri autot need for speed hot pursuittii activateracers

        ja poliisi mä en oo polla mun nimi on vaan tommone

        juu ymmärrän nimet mutta kiroilua en hyväksy!


      • Ylikomissario
        hesa poliisi kirjoitti:

        juu ymmärrän nimet mutta kiroilua en hyväksy!

        Ne menee varmaankin alkuvalikosta johki


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe