Negombo

Sri Lanka fani

Sri Lankasta ja Negombosta juuri palattu. Kiva paikka ja Negombon kaupunki sopivasti rantapaikan läheisyydessä jos haluaa katsella muutakin kuin rantakadun elämää. Negombosta löytyi n. puolesta välin rantakatua lähellä Camelot Beach hotellia, mutta toisella puolen katua, paikallinen matkatoimisto Shireen Tours (omistaja mr. Deen), jonka kautta teimme kolme eri retkeä saarella. Yksi oli kolmen päivän retki, ensin rannikkoa pitkin etelään, sieltä Yalan luonnonpuistoon, ja sieltä Nuwara Eliyan kautta Kandyyn ja Negomboon. Retkellä näki tosi paljon erilaista luontoa, ja kuskimme oli tosi mukava ja huolehtivainen. Autona oli yhdeksän paikkainen tila-auto, joten oli sopivan tilava muutamalle henkilölle. Toinen retki oli päivän retki Sigiriyaan ja Dambullaan, joka myös onnistui hienosti. Tosin kiipeäminen kallion laelle helteessä oli pikkuisen rankkaa, mutta maisemat ylhäältä korvasivat vaivannäön. Jos joku haluaa tehdä paikallisen matkanjärjestäjän kautta retkiä, niin tätä toimistoa voin suositella kaikin puolin. Myös saaren asukkaat kaikkialla olivat erittäin ystävällisiä.

3

474

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tee123

Minkä hintaisia ko retket olivat? Mitä retkiin sisältyi muuta kuin kuljetukset?

• Sri Lanka fani

Ostimme retket siten, että esim. kolmen päivän retken hintaan kuului kuljetus kaksi yöpymistä aamupalat ja illalliset jeeppiajelu Yalassa sekä kaikki pääsymaksut retken aikana käytyihin kohteisiin. Hinta oli n. 250 € /henkilö. Retken olisi saanut myös ilman pääsymaksuja, jolloin hinta olisi ollut vähän halvempi. Mutta laskin, että saman olisimme maksaneet itse pääsymaksuista, joten oli helpompi näin. Tällä retkellä meitä oli viisi henkilöä. Päivän retki Sigiriyaan ja Dambullaan maksoi n. 60 € pääsymaksuineen. Tosin pääsymaksu oli juuri noussut sillä välin kun maksoimme matkan, joten se on varmaankin nyt kalliimpi. Mutta tässä hintaluokassa retkemme olivat.

• Tee123

Kiitos tiedoista. Varmaan samoja reittejä tulemme kulkemaan. Otamme yhteyttä mr Deen:iin ja koitamme saada mukaan muitakin, kun meitä vain kaksi reissussa. Suosimme paikallisia matkanjärjestäjiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1329
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1236
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      977
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      823
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      723
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      599
    7. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      29
      516
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      478
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      465
    Aihe