muuten vaan keskustelu

kertokaapa kaikkea hauskoja juttuja mitä teillä on sims peleissä tapahtunu?

No itellä on käyny sellastaki, kun mä pelasin paljon pleikkarin sims 2:ta ei ollu omaa tietokonetta vielä. Niin pelissä syttyi pöytä palamaan. No kutsuin palomiehen. Kohta se tuli ravasi talon joka paikan läpi ja valitti, että se oli kutsuttu turhaan ja häippäsi. Tää pöytä paloi vieläkin. :D

3

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EI MITÄÄN

ei vielä ole mitään tapahtunut, kun olen vasta tilannut pelin cdon.comilta.... :D
      odotan innolla!

• _rapu_

the sims 2 lemmikkielämässä (PS2) en ollut maksanut laskuja, ja sitten tuli
      ulosottomies. se vei varashälyttimen, ja seuraavana yönä tuli varas. :D
      ulosottomiehellä ja varkaalla oli suunnitelma näköjään O____0

• aika hyvä :D. Mä ja mun veli pelattiin kaksinpeliä sims ryntää raitilla pelissä. Mun veli kutsu oman siminsä ystävän kylään vapaakatu 2 riku niminen simi. Tää simi jäi ns. asumaan meidän taloon se söi jääkaapista olevaa ruokaa, käytti ammetta, nukku sängyssä ja sitä ei voinu myöskään häätää. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      271
      17593
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      191
      12503
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      73
      6222
    4. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      34
      5168
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      77
      5048
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      57
      4184
    7. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      51
      3773
    8. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      100
      3712
    9. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      67
      3496
    10. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      146
      3169
    Aihe