kertokaapa kaikkea hauskoja juttuja mitä teillä on sims peleissä tapahtunu?
No itellä on käyny sellastaki, kun mä pelasin paljon pleikkarin sims 2:ta ei ollu omaa tietokonetta vielä. Niin pelissä syttyi pöytä palamaan. No kutsuin palomiehen. Kohta se tuli ravasi talon joka paikan läpi ja valitti, että se oli kutsuttu turhaan ja häippäsi. Tää pöytä paloi vieläkin. :D
muuten vaan keskustelu
3
105
Vastaukset
- EI MITÄÄN
ei vielä ole mitään tapahtunut, kun olen vasta tilannut pelin cdon.comilta.... :D
odotan innolla! - _rapu_
the sims 2 lemmikkielämässä (PS2) en ollut maksanut laskuja, ja sitten tuli
ulosottomies. se vei varashälyttimen, ja seuraavana yönä tuli varas. :D
ulosottomiehellä ja varkaalla oli suunnitelma näköjään O____0 aika hyvä :D. Mä ja mun veli pelattiin kaksinpeliä sims ryntää raitilla pelissä. Mun veli kutsu oman siminsä ystävän kylään vapaakatu 2 riku niminen simi. Tää simi jäi ns. asumaan meidän taloon se söi jääkaapista olevaa ruokaa, käytti ammetta, nukku sängyssä ja sitä ei voinu myöskään häätää. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85892
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57883- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä334664Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74626