Tuliaiset

aniim

Moi olen lähdössä Kuubaan.Mitä voisin viedä tuliaiseksi,mistä puute.Olisiko lippikset kova sana vain joku muu,matkalle meno Tammikuussa.KIITOS

9

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • umelo

Voit lukea esim nimimerkkiksi nimimerkki ummem. siella vaihtoehtoja mutta kannykka on paras.Kaikki kelpaa..Hyvaa matkaa kuumaan ihanaan Kuubaan....

• haloo haloo

Tekeeköhän siellä mitään vanhalla toimivalla Nokia 3210 toimivat akutkin vielä, jos veisi semmoisen tuliaisiksi ....???

• Joo kyllä käy siellä.Otathan laturin myös mukaan.Toivotaan että moni tähän muistaa.Kuuban matkat on myynnissä jo ja kova kilpailu paikoista tuntuu olevan..Ensi talvena menen myös...Ihana kuulla taas kuubalaista musaa..

• Järjen ääni
        yadiel kirjoitti:

Joo kyllä käy siellä.Otathan laturin myös mukaan.Toivotaan että moni tähän muistaa.Kuuban matkat on myynnissä jo ja kova kilpailu paikoista tuntuu olevan..Ensi talvena menen myös...Ihana kuulla taas kuubalaista musaa..

Kova kilpailu paikoista?
        Ei kait kukaan luule että matkat loppuvat kesken...

Vertailua:
        "Kaikille ei kuulemma riitäkään joditabletteja, äkkiä hamstraamaan."

• hate

Olen suunnitellut lomailua Kuubaan Guardalavacaan ,ja kun Aurinkomatkoilla tuli ennakkomyyntiajat voimaan pähkäilin päivän pari ja niin siinä kävi että Club Amigosin standardi huoneet kerkisivät mennä.Varasin kuitenkin village huoneiston,onko joku matkalaisista asunut näissä huoneissa ja onko esm.jääkaappia ...?

• nopeammin

Hyvä mainos matkajärjeställe, ostakaa äkkiä ennenkuin loppuu...

• ijijiuhu

..on totta että Kuuban matkat menee pian kun vain pari matkanjärjestäjää tekee sinne matkoja. En minäkään saanut haluamaani hotellia vaikka eka tunnilla olin varaamassa.Suosio on nousussa ja hyvä niin...viides reissu odottaa..

• salsaajako

juu kuuba ja varsinkin havanna vie sydämen...lähtisin uudestaan milloin vaan

• Amigon village-huoneissa on jääkaappi ja ne sijaitsevat rantakadun varrella. Paljon oli tullut aurinkovarjoja lisää kadulle ja rannoille ja tuntui entistäkin enemmän olevan elävää musiikkia ja tanssiesityksiä. Illalla muiden turistien kesken tunnelma oli huumaava. Kuubalainen musiikki saa kaikki syttymään. Vastaavaa en ole tavannut missään. Kuin tuttu kappale lähtee soimaa, yleisö räjähtää taputtamaan eikä vain kanadaiset. Heille se on kuin toinen koti ja kaikki biisit tuttuja.Salsa onnistuu jo eurooppalaiseltakin.Rannat on siistit, ruokapäydät monipuoliset,välittömät iloiset kuubalaiset.Ainutlaatuinen ja ehdottomasti turvallisin maa sillä puolella palloa.En tiedä vastaavaa vaikka on kokemusta laajasti on.Kuubalainen välitön tunnelma on kokemisen arvoinen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      396
      2082
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1929
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      249
      1404
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      81
      1041
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      938
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      808
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      779
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      750
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      724
    Aihe