Tuliaiset

aniim

Moi olen lähdössä Kuubaan.Mitä voisin viedä tuliaiseksi,mistä puute.Olisiko lippikset kova sana vain joku muu,matkalle meno Tammikuussa.KIITOS

9

888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • umelo

      Voit lukea esim nimimerkkiksi nimimerkki ummem. siella vaihtoehtoja mutta kannykka on paras.Kaikki kelpaa..Hyvaa matkaa kuumaan ihanaan Kuubaan....

    • haloo haloo

      Tekeeköhän siellä mitään vanhalla toimivalla Nokia 3210 toimivat akutkin vielä, jos veisi semmoisen tuliaisiksi ....???

      • Joo kyllä käy siellä.Otathan laturin myös mukaan.Toivotaan että moni tähän muistaa.Kuuban matkat on myynnissä jo ja kova kilpailu paikoista tuntuu olevan..Ensi talvena menen myös...Ihana kuulla taas kuubalaista musaa..


      • Järjen ääni
        yadiel kirjoitti:

        Joo kyllä käy siellä.Otathan laturin myös mukaan.Toivotaan että moni tähän muistaa.Kuuban matkat on myynnissä jo ja kova kilpailu paikoista tuntuu olevan..Ensi talvena menen myös...Ihana kuulla taas kuubalaista musaa..

        Kova kilpailu paikoista?
        Ei kait kukaan luule että matkat loppuvat kesken...


        Vertailua:
        "Kaikille ei kuulemma riitäkään joditabletteja, äkkiä hamstraamaan."


    • hate

      Olen suunnitellut lomailua Kuubaan Guardalavacaan ,ja kun Aurinkomatkoilla tuli ennakkomyyntiajat voimaan pähkäilin päivän pari ja niin siinä kävi että Club Amigosin standardi huoneet kerkisivät mennä.Varasin kuitenkin village huoneiston,onko joku matkalaisista asunut näissä huoneissa ja onko esm.jääkaappia ...?

    • nopeammin

      Hyvä mainos matkajärjeställe, ostakaa äkkiä ennenkuin loppuu...

      • ijijiuhu

        ..on totta että Kuuban matkat menee pian kun vain pari matkanjärjestäjää tekee sinne matkoja. En minäkään saanut haluamaani hotellia vaikka eka tunnilla olin varaamassa.Suosio on nousussa ja hyvä niin...viides reissu odottaa..


    • salsaajako

      juu kuuba ja varsinkin havanna vie sydämen...lähtisin uudestaan milloin vaan

      • Amigon village-huoneissa on jääkaappi ja ne sijaitsevat rantakadun varrella. Paljon oli tullut aurinkovarjoja lisää kadulle ja rannoille ja tuntui entistäkin enemmän olevan elävää musiikkia ja tanssiesityksiä. Illalla muiden turistien kesken tunnelma oli huumaava. Kuubalainen musiikki saa kaikki syttymään. Vastaavaa en ole tavannut missään. Kuin tuttu kappale lähtee soimaa, yleisö räjähtää taputtamaan eikä vain kanadaiset. Heille se on kuin toinen koti ja kaikki biisit tuttuja.Salsa onnistuu jo eurooppalaiseltakin.Rannat on siistit, ruokapäydät monipuoliset,välittömät iloiset kuubalaiset.Ainutlaatuinen ja ehdottomasti turvallisin maa sillä puolella palloa.En tiedä vastaavaa vaikka on kokemusta laajasti on.Kuubalainen välitön tunnelma on kokemisen arvoinen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe