Kaksikilpinen

Pörisee ja paukkuu

Minulle kaupataan käytettyä pyörää, joka on puheiden mukaan ns kaksikilpinen.
mitä tu käytännössä tarkoittaa? Onko siinä jotain, mitä pitää erityisesti huomioida tai varoa tms.? Tuleeko mitään hankaluutta vaikkapa vakuutuksessa, omistusrekisteröinnissä tms?

8

2347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilpee

Se on kolaripeli tod.näk.

Katso että KAIKKI paperit löytyy, mm. vaaditut työt tehty, että se on saatu liikenteeseen, rungon oikaisu/tarkastus yms.

Melkein jättäisin sen sinne liikkeeseen, jollei helpolla ala selvitä mitä siihen on tehty ja mitä jätetty tekemättä.

• Pörisee ja paukkuu

Kaksikilpinen = ollut välillä pois rekisteristä? Vai? Vai ulkomailta uitettu?

• Avkk47

Ollut pois rekkarista,pyörä esim varastettu ja käynyt avk:lla.kato vaan et kaikki toimii,ei tarvitse kaksikilpisyyttä pelätä.

• oiphho
        Avkk47 kirjoitti:

Ollut pois rekkarista,pyörä esim varastettu ja käynyt avk:lla.kato vaan et kaikki toimii,ei tarvitse kaksikilpisyyttä pelätä.

Juu ai tarvi pelätä, mutta tuon II-kilpisyyden täytyy näkyä reilusti hinnassa.
        Muuten jättäisin kauppaan.

Kuppa on helpompi myydä eteenpäin, kuin II-kilpinen kulkuneuvo.
        My 5cents.

• huhuhuuh
        oiphho kirjoitti:

My 5cents.

Ei kait kukaan osta 2-kilpistä kun virheettömistäkin tarjontaa yllinkyllin , en huolis vaikka ilmatteeks sais !

• Hekohekooo
        huhuhuuh kirjoitti:

Ei kait kukaan osta 2-kilpistä kun virheettömistäkin tarjontaa yllinkyllin , en huolis vaikka ilmatteeks sais !

Just joo.sulla nyt ei ole edes varaa koottavaan lego mopoon.ookkonä vähä noloo?

• Tilastofakta
        oiphho kirjoitti:

My 5cents.

Noita vaihtopyöriä on sen verran paljon tullut koluttua läpi että monesti se kaksikilpinen on paremmassa kunnossa ja vähemmän kilsoja kuin ns suomipyörä.älkää vetäkö hernettä nenään.

• Mopoilija!

Olen useamman käytetyn pyörän omistanut ja en tähän päivään mennessä ole huomannut eroa kaksi- tai yksikilpisen välillä.

Ei kannata välttämättä sinisimäisesti uskoa niitä yksikilpisen suomipyörän myyjiäkään, usein niiltäkin löytyy varsin värikäs historia... Kaaduttu ilman minkäänlaisia huomautuksia myydessä tai huollettu miten ehditty. Ottaa selvää faktoista (huoltokirja, pyörän myyntikunto, etc.) sekä menee katsomaan pyörää paikanpäälle niin ei jää mitään sillä siitä selviää.

Käytetty pyörä on yksilö, tuli se sitten Suomalaiselta maahantuojalta, Saksalaiselta yksityishenkilöltä tai vakuutusyhtiöltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109