Tietääkö kukaan, ovatko kaikki kaupat ja museot yms. suljettuna Prinssi Williamin hääpäivänä...? On varmaan yleinen vapaapäivä?
Lontoo 29.4.2011
6
358
Vastaukset
- nihimiehii
niihi
- fireblast
ja sähä jätkä lähet..
- ok llätkii
ok no lähdetkö???
- Ihana William & Kate
Ei siellä varmaankaan pienemmät liikkeet kiinni ole. Jokapuolella tietenkin myyjät ja omistajat seuraavat telkkarista häitä. Kaikki kojut ja sellaiset, joita Lontoon keskusta on muutenkin tulvillaan elävät sinä päivänä kulta-aikoja.
Kateeksi käy jos pääset Lontooseen häiden aikaan! Olen mielessäni ajatellut jos olisin siellä silloin menisin mahdollisimman lähelle Buckinham Palacea niin näkisi sen kun vaunut lähtee sieltä.
Ei mielestäni kannata mennä sinne Whitehallin seutuville vaan johonkin The Mallin vaiheille. Ilmeisesti Westminsterin seudulla pitäisi olla jo jos haluaa jotain nähdä.
Niillä mielenosoittajilla telttoineen siinä parlamenttitalojen edessä on eturivin paikat. Ne on muuten olleet siellä jo 15 vuotta. Eräskin nainen on ollut siellä teltassa lähes kymmenen vuotta. Käyn häntä aina tervehtimässä kun olen sielläpäin. En puutu sinänsä tässä mihinkään politiikkaan vaan ilmiöön.
London Eyhin meno kulkueen ajaksi ei mielestäni tunnu kovin hyvältä idealta. Voisi tietenkin olla näkyvyyttä, muttei kuitenkaan sitä tuntua kuin maan kamaralla. Se huiskutus vaunuille kun olisi mielestäni ihaninta saada tehdä ihan livenä. - i.laite
nii varmaa joo, nii varmaa jjooo.. turrpa kiinni nyt!
- jessss
ja huoraha lähti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337