Taksin hinta noin?

M

Mazatlanin lentoasemalta Mazatlanin kaupunkiin? Matkaa n. 20 km

Kiitos !

5

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perdone

Tuohon en osaa summalla vastata, mutta ei takuulla kovin paljon pesoja mene; bussilla 30-40? Ja bussi varmasti kulkee, paitsi ihan yöllä. Taksi 80-100pesoa.?? Muualla taksin hinta on ollut noin kolmin-nelinkertainen bussin hintaan. Saattahan ne pyytää vaikka parisataa, mutta maksatko?

• M

Eli 100 pesoa kaverille kouraan, hotellin nimi ja menoks. Kiitokset tästä infopläjäyksestä. Ja tosiaan yöllä ollaan perillä eli taksihommiks varmaan menee.

• Perdone
        M kirjoitti:

Eli 100 pesoa kaverille kouraan, hotellin nimi ja menoks. Kiitokset tästä infopläjäyksestä. Ja tosiaan yöllä ollaan perillä eli taksihommiks varmaan menee.

Pyydän anteeksi vähän liian yksioikoista vastaustani. Ensiksikin en voi mitenkään olla varma, pitääkö enää tuo hinnoittelu paikkaansa. Se voi oikeasti olla yli kaksisataa, kun eräällä sisämaan toisella paikkakunnalla sellainen 18 kilometriä maksoi tänä talvena 180 pesoa. En ole ollut uudelleen Mazatlanin alueella ihan äskettäin. Ja kun ollaan rantakaupungissa, se voi olla vähän paremmin hinnoiteltu. Euroissahan tuo 200 tekee sellaisen 15. Rannalla olen havainnut aina hinnan olevan 20-30 prosenttia enemmän. voi siis nyhtää jopa 300 pesoa! Mistä sen niin tietää ennenkuin on tinkinyt?

• Chaparrita

Lentoasemoilla on aina taksikioskit joista voi ostaa kyydin, hinnat ovat kiinteät, maksu suoritetaan kioskilla ja taksikuskille annetaan matkalippu.

• Perdone

Niin on joillain lentoasemilla. Mutta ei läheskään kaikilla. Tuostakaan Mazatlanista en ole niinkään varma, kun olen kulkenut siellä vain bussilla. Kokemuksia on että yöllä joutuu tyytymään siihen viimeiseen kuskiin, jos ei satu heti joutumaan ulos hallista. Toivotaan että tuolla Mazatlanissa on hyvin järjestäytynyt taksipalvelu. Ei se mulle ole ollut huono kyllä ilman kojuakaan ja hyvää järjestäytymistä, paitsi Usassa.
      Siellä oli pieni episodi kun taksi selosti vaan eikä pysähtynyt halutulle alueella, kun halusi lisää liksaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7565
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2471
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40