Mazatlanin lentoasemalta Mazatlanin kaupunkiin? Matkaa n. 20 km
Kiitos !
Taksin hinta noin?
5
323
Vastaukset
- Perdone
Tuohon en osaa summalla vastata, mutta ei takuulla kovin paljon pesoja mene; bussilla 30-40? Ja bussi varmasti kulkee, paitsi ihan yöllä. Taksi 80-100pesoa.?? Muualla taksin hinta on ollut noin kolmin-nelinkertainen bussin hintaan. Saattahan ne pyytää vaikka parisataa, mutta maksatko?
- M
Eli 100 pesoa kaverille kouraan, hotellin nimi ja menoks. Kiitokset tästä infopläjäyksestä. Ja tosiaan yöllä ollaan perillä eli taksihommiks varmaan menee.
- Perdone
M kirjoitti:
Eli 100 pesoa kaverille kouraan, hotellin nimi ja menoks. Kiitokset tästä infopläjäyksestä. Ja tosiaan yöllä ollaan perillä eli taksihommiks varmaan menee.
Pyydän anteeksi vähän liian yksioikoista vastaustani. Ensiksikin en voi mitenkään olla varma, pitääkö enää tuo hinnoittelu paikkaansa. Se voi oikeasti olla yli kaksisataa, kun eräällä sisämaan toisella paikkakunnalla sellainen 18 kilometriä maksoi tänä talvena 180 pesoa. En ole ollut uudelleen Mazatlanin alueella ihan äskettäin. Ja kun ollaan rantakaupungissa, se voi olla vähän paremmin hinnoiteltu. Euroissahan tuo 200 tekee sellaisen 15. Rannalla olen havainnut aina hinnan olevan 20-30 prosenttia enemmän. voi siis nyhtää jopa 300 pesoa! Mistä sen niin tietää ennenkuin on tinkinyt?
- Chaparrita
Lentoasemoilla on aina taksikioskit joista voi ostaa kyydin, hinnat ovat kiinteät, maksu suoritetaan kioskilla ja taksikuskille annetaan matkalippu.
- Perdone
Niin on joillain lentoasemilla. Mutta ei läheskään kaikilla. Tuostakaan Mazatlanista en ole niinkään varma, kun olen kulkenut siellä vain bussilla. Kokemuksia on että yöllä joutuu tyytymään siihen viimeiseen kuskiin, jos ei satu heti joutumaan ulos hallista. Toivotaan että tuolla Mazatlanissa on hyvin järjestäytynyt taksipalvelu. Ei se mulle ole ollut huono kyllä ilman kojuakaan ja hyvää järjestäytymistä, paitsi Usassa.
Siellä oli pieni episodi kun taksi selosti vaan eikä pysähtynyt halutulle alueella, kun halusi lisää liksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269