Tietääkö joku jotain Viola-talojen laadusta?
Viola-talot
18
2567
Vastaukset
- varaaja12
Tekevät erittäin korkeatasoisia asuntoja , hyvillä ja kalliilla materiaaleilla. Hyviä asuntoja.
- Voilallaa
Samaa mieltä edellisen kanssa. Hyviä taloja ensiluokkaisista materiaaleista.
Säilyttää hyvin arvonsa.
Kaverikin joutui muuton takia myymään oman Voila-talonsa Espoossa ja sai siitä enemmän mitä itse viisi vuotta sitten maksoi. Aika hyvin mielestäni. - kondenssivesivahinko
Voilallaa kirjoitti:
Samaa mieltä edellisen kanssa. Hyviä taloja ensiluokkaisista materiaaleista.
Säilyttää hyvin arvonsa.
Kaverikin joutui muuton takia myymään oman Voila-talonsa Espoossa ja sai siitä enemmän mitä itse viisi vuotta sitten maksoi. Aika hyvin mielestäni.Mitenkäs on mahdollista että viisivuotta sitten rakennettu voilaviolatalo on voitu myydä hyvällä voitolla, kun koko yritystäkään ei ole olltu silloin olemassa?
Taitaa nyt myyjä kyllä kirjoitella tänne omiaan...
- kukaan mit takaa
Violan sivuilta:
""Meillä perustukset rakentuvat maapohjaiselle kantavalle betonilaatalle, joka takaa sen, ettei kosteus- tai homevaurioita pääse syntymään", vakuuttaa Jani Björn. "
tuo ei anna ammattitaitoista kuvaa yrityksestä, ehkä kannattaisi suhtautua kriittisesti? - Sävel 3, ilola
Talot ovat ja materiaalit ovat hyviä, mutta ovat kiireellä kasattuja. Pieniä asioita jotka olisi voitu tehdä 50% paremmin.
Asiakaspalvelu ja rakennuttaja ovat ylityöllistettyjä, joten eivät vastaa tai infoa ostajaa. - Tietääkö joku
Käytiin katsomassa Vantaan Ilolaan valmistuvaa Ilolan sävel (työmaata) Päällisinpuolin kaikki näytti uudelta ja talot nousevat sinne todella ripeästi. Kysymyksiä herätti kuitenkin muutama silmään pistänyt asia... Miten talon perustukset on tehty, ja onko valmistajalla kokemuksia siitä kuinka tämä tekniikka toimii suomen kosteissa olosuhteissa ? Sokkeli, kun näytti olevan ohutta kivilevyä ? Pääseekö esimerkiksi sade tai sulamisvesi suoraan talon alle ?? Toinen mikä pisti silmään on se, että muutamissa taloissa oli portaat ja terassit silmin nähden vinossa, eli onko rakennus aikataulu liiaan tiukka, kun kustannuksia karsitaan?
Kiinnostaisi myös tietää, että mikä on valmistajan antama takuu näille tuotteille?
T: Kiinnostunut - muistaakseni..
valmistajan takuu on 10 vuotta, itse ostanut Viola talon, muuttoa odotellessa.
- Viola asukas
Viola-talojen asukkaana voin kertoa, että asiat hankaloituivat siinä vaiheessa kun asuntojen vikoja piti alkaa korjailla. Asumista haittaavia vikoja ei juurikaan, mutta asunnot kiireellä pistetty kasaan, joten korjaamista löytyy ja paljon. Viola-talot tosin eivät ole kovin halukkaita korjaamaan vikoja ja itse toimarin vaimo on sellainen pirtti -Hirmu, että mikään ei luonnistu ilman riitelyä..
- Pettynyt asiakas
Varoitus muille (Viola-talojen ostajalta): kirjoittakaa kaikki työvaiheet aikataulut kauppakirjassa!! Meillä on menossa kova riitely, ajattelimme jopa lakimiehen hankinta. Miksi? Aikataulu venyy ja venyy, valehtelu, ammattitaidoton henkilökunta, jne. Että sellaista...
- Pettynyt Säveleen
Itse asun myös Viola talossa, Ilolan Sävelessä. Pettynyt olen. Joka asiasta joutuu tappelemaan Viola Talojen kanssa ja KUKAAN ei ota vastuuta mistään. Ennen muuttoa tehdyssä sisätilojen tarkastuslistassa olevia vikoja ei ole vieläkään korjattu ja olemme asuneet täällä jo yli kolme kuukautta. Pihat luvattiin VALMIIKSI juhannukseen mennessä. Valehtelua Viola Talojen puolelta jatkuvasti. Luvattua siirtonurmea ei ole tulossa, vaan nurmi kylvetään ja piha siis valmis aikaisintaan kesällä 2012!!! En suosittele Viola Talon ostoa kenellekään. Rahat olisi voinut sijoittaa sellaiseen kohteeseen, jossa oikeasti saa rahoilleen vastinetta.
- ...
ites seurasin vierestä kun viola talon rakentamista, aikataulu oli myöhässä ja näytti SIIS AINAKIN NÄYTTI että talo olisi pystytetty vain tasotetutn "kivi soran päälle", jonkinlainen betoni pohja talossa itsessään oli kiinni mutta ei mitään sitten sen alla...hidasta ja työmiesten työ näytti hieman...no joo nätti miltä näytti...
- hittolainen!!
voi jumalauta tuota touhua! puuhasivat meidän ja heidän tonttin rajalla jotain kantoa pois ja lopuksi risu/multa kasat siirrettiin meidän tontille!!!!!!! KUKA AMMATTITAITOINEN RAKENNUSTYÖMAALLA TYÖSKENTELEVÄ IHMIEN TEKEE NIIN!!!!!!! (eikö heidän olisi pitänyt ihan itse roudata multa/risukasat pois?)
- Ihan vaan amatööri
hittolainen!! kirjoitti:
voi jumalauta tuota touhua! puuhasivat meidän ja heidän tonttin rajalla jotain kantoa pois ja lopuksi risu/multa kasat siirrettiin meidän tontille!!!!!!! KUKA AMMATTITAITOINEN RAKENNUSTYÖMAALLA TYÖSKENTELEVÄ IHMIEN TEKEE NIIN!!!!!!! (eikö heidän olisi pitänyt ihan itse roudata multa/risukasat pois?)
Tässä ollan nyt keskustelun ytimessä. (eikö?)
- Menkää pois!
Pakettitalot eivät millään tavalla kuulu arkkitehtuurikeskusteluun. Eivät Violat, Olavit eivätkä Valiot.
- Voila talo
"Eivät Violat, Olavit eivätkä Valiot."
*reps* - Comfortzone
Violatalojen asunnoissa asustellaan tosi mukavaa aluetta ja rakennuksetkin ovat ok. Mitä nyt normaaleja vuosikorjauksiin liittyviä paikkauksia tehty (esim YIT:llä samantapaisia vuosikorjausasioita listoilla). Ei valittamista. Äänieristys on eritoten hyvin toteutettu en ole koskaan kuullut naapuritalosta häiritseviä ääniä. Kuten kerrostaloissa tai pakkalan rivitaloissa.
- loppuunmyytyjä ?
Violatalot olivat niin edullisia ettei enää ole Violaa eikä taloa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408