Ehdotuksia hyvästä hääbändistä lauantaille 16.7.2011!
Hääbändi hakusessa Tampereelle!!
7
425
Vastaukset
- Hyvä bändi teille!!
Hei, me ollan The Yestedays bändi. Soitamme Pop, Rock, Iskelmää, humppaa, valssia, tangoa, salsaa, sambaa.. - Hyvää tanssimusiikkia. Olemme vapaana 11.6. Meillä on nais - ja mies laulaja. Voit kunnella tästä: www.mikseri.net/theyesterdays. Löydätte meidät myös Facebookissa.
Ota yhteyttä, [email protected]
Steen Pramming - TheFWordband
Moi!
Tsekkaa The F Word band www.fword.fi
Hyvää rokkipainotteista musaa monen vuoden kokemuksella
-Freddi Waselius - V-Oka
Otappa yhteyttä, niin meiltä voisi löytyä useitakin vaihtoehtoja: http://www.viihdeoka.net/
- Pitkä kuuma kesä
Terve!
FiveStep on monipuolinen 5-henkinen biletysbändi Hämeestä. Katso tarkemmin www. fivestep.fi, siellä on myöskin musiikkinäytteitä.- sippura
Teidän kotisivut ei toimi!
- ____
Onerva - hääbändi:
"Onerva on kattavasti monet eri tyylilajit hallitseva coverbändi joka esiintyy ympäri Suomea erilaisissa juhlatilaisuuksissa ja tapahtumissa. Bändi koostuu monipuolisista ammattimuusikosta, jotka takaavat ainutlaatuisen viihde- ja musiikkikokemuksen tapahtumaan kuin tapahtumaan.
Muuntautumiskykyinen Onerva soittaa niin tyylikkäät tanssikappaleet, kuin iskevät soul-, jazz-, poprock,- sekä discohitit joko retrotunnelmissa vanhan ajan – tai tämän päivän tyyliin. Onerva osaa toteuttaa toivekappaleesi, taata hyvän meiningin ja luoda tunnelmaa vaikka loihtimalla taustamusiikin tilaisuuksiisi."
Bändin kotisivu:
http://onervaband.wordpress.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962