Arihan on työtön

kortistossako?

Tässä taas idolsia kattoessa tuli mieleen, että kaikkea se idols meille tuottaakin. Työttömiä, muka muusikoita nääs. Kuka tahansa voi heittäytyä muusikoksi kun sitkeästi itteään sellaseks nimittää. Keikka joskus, toinen tällöin ja loppuaika jotain lorvailua.

59

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei ole työtön

      Arihan on kova ja ahkera tekemään työtä, mutta ei sen muut työt kuulu keskustelupalstoille. Amoralin levyssäkin on vielä paljon työstämistä, kun vasta ollaan miksausvaiheessa. Jos Arilla ei olisi töitä, niin ehtisi suunnitella soololevyäkin.

    • HAHHAHHHAHHHAAAA

      Pyh pah, Ari on tehnyt koko elämänsä töitä vaikka ei koskaan mihinkään ammattiin valmistunut. Ennen musiikkiuraa toimi karaokeisäntänä, DJ:nä, baarimikkona jne. Nyt esiintyy kolmessa eri kokoonpanossa ainakin.

      Sulla on aika lapsellinen näkemys muusikon urasta. :D Ihan kuin se olisi vaan sitä, että kerran kuukaudessa ilmestytään johonkin baariin valmiille lavalle mikin taakse ja lallatellaan vähän aikaa.

      • HAHHAHHHAHHHAAAALLE

        Yritin tuossa googlettaa Arin keikkatilannetta ja näyttää siltä että se ilmestyy kerran kuussa (&Luca) johonkin baariin lallattelemaan. Tuubivideoiden perusteella noihin keikkoihin ei ole mitenkään valmistauduttu. Kunhan lallatellaan...
        Elikeinoksi noin harvasta keikkatahdista ei ole.


      • itse lallattelet
        HAHHAHHHAHHHAAAALLE kirjoitti:

        Yritin tuossa googlettaa Arin keikkatilannetta ja näyttää siltä että se ilmestyy kerran kuussa (&Luca) johonkin baariin lallattelemaan. Tuubivideoiden perusteella noihin keikkoihin ei ole mitenkään valmistauduttu. Kunhan lallatellaan...
        Elikeinoksi noin harvasta keikkatahdista ei ole.

        En ole tuo, jolle vastasit, etkä sinä itse edes mitään kommentia ansaitseisi, mutta saat huomioni nyt kuitenkin tässä.

        Voithan sinä googlata keikkatilannetta, mutta miten laiseltasi viisaalta on jäänyt huomaamatta sellainen asia, että Amoral ja siinnä samalla solistinsa Koivunen, ovat juuri saaneet valmiiksi studiotyöskentelyn uutta albumia varten. Mietipä sitä, mitä tuo "pääprojektin" Amoralin nykyinen tilanne vaikuttaa Koivusen "sivuprojektiin".

        Ei sun tarvitse tuoda omaa ajattelemattomuuttasi julki tällä vain sen takia, että sun pitää päästä naljailemaan. No sinuun itseesi voi ihan hyvin käyttää tuota lanseeraamaasi sanontaa "kunhan lallallettet".


      • Lallallaaaaaa
        itse lallattelet kirjoitti:

        En ole tuo, jolle vastasit, etkä sinä itse edes mitään kommentia ansaitseisi, mutta saat huomioni nyt kuitenkin tässä.

        Voithan sinä googlata keikkatilannetta, mutta miten laiseltasi viisaalta on jäänyt huomaamatta sellainen asia, että Amoral ja siinnä samalla solistinsa Koivunen, ovat juuri saaneet valmiiksi studiotyöskentelyn uutta albumia varten. Mietipä sitä, mitä tuo "pääprojektin" Amoralin nykyinen tilanne vaikuttaa Koivusen "sivuprojektiin".

        Ei sun tarvitse tuoda omaa ajattelemattomuuttasi julki tällä vain sen takia, että sun pitää päästä naljailemaan. No sinuun itseesi voi ihan hyvin käyttää tuota lanseeraamaasi sanontaa "kunhan lallallettet".

        Eiköhän tuo Amoraalikin ole jäsenilleen jonkinlainen sivuprojekti. Varsinaisen leipätyön ohella.


    • 234456+7689

      Joo mutta eikös kirjoittajan pointti ollutkin, että Idols hypettää ilmoille läjän keskinkertaisuuksia, joilla ei ilman tv-näkyvyyttä olisi edellytyksiä saada elantoaan musiikista ja kun se näkyvyys unohtuu niin sitten on paluu arkeen ja leivän hakuun muualta, vaikka nimittääkin itseään muusikoksi.

      • lillerilalleri:)

        Voi olla. Miks tämä keskustelu käydään just Ari Koivusen keskustelupalstalla? Idols kisasta on tullut muita huonomminkin menestyneitä.


      • marttaaloukkaaa
        lillerilalleri:) kirjoitti:

        Voi olla. Miks tämä keskustelu käydään just Ari Koivusen keskustelupalstalla? Idols kisasta on tullut muita huonomminkin menestyneitä.

        Ööö - ehkä siksi, että tässä käsitellään just Aria.

        Mutta varmaan saat tämänkin sensuroitua täältä.


      • Väärä palsta

        Ari ei ole mikään keskinkertaisuus vaan poikkeuksellisen lahjakas artisti, joka olisi menestynyt ilman idolsiakin, joten kirjoittelet ihan väärälle forkalle.


      • 123435+658
        Väärä palsta kirjoitti:

        Ari ei ole mikään keskinkertaisuus vaan poikkeuksellisen lahjakas artisti, joka olisi menestynyt ilman idolsiakin, joten kirjoittelet ihan väärälle forkalle.

        Ahaa, nyt tää menee jo tähän, että Idolsista puhuminen Arin yhteydessä on kiellettyä, koska se on oikeastaan ihan harhaa, että se Ari ikinä siellä olikaan kun se olisi menestynyt ihan muutenkin. Tai ei pelkästään olis vaan menestyi, koska asiaa Idols ja Ari ei koskaan ollut olemassakaan. Näin meillä POhjois-Koreassa.


      • 1+1
        123435+658 kirjoitti:

        Ahaa, nyt tää menee jo tähän, että Idolsista puhuminen Arin yhteydessä on kiellettyä, koska se on oikeastaan ihan harhaa, että se Ari ikinä siellä olikaan kun se olisi menestynyt ihan muutenkin. Tai ei pelkästään olis vaan menestyi, koska asiaa Idols ja Ari ei koskaan ollut olemassakaan. Näin meillä POhjois-Koreassa.

        No jos teillä siellä Pohjois-Koreassa on asiat sillein, meillä Suomessa ne ovat vähän toisin.

        Nythän on niin, että on aika keskinkertaista ajatuksen juoksua jauhaa noita samoja asioita, mitä tietyt kirjoittelijat ovat jauhaneet sieltä 2007 asti. Siis näiden kirjoittelijoiden ajatuksenjuoksu ei ole kehittynyt tai avartunut vuosien varrella lainkaan. Onneksi keskustelun kohde on mennyt elämässään eteen päin ja kehittynyt.

        Jauha toki vanhaa tuubaas vaikka keskenäs, jos siltä tuntuu.


    • vaikka näin

      Niin, niitä jotka eivät ole karaoken pronssimitalisteja, myyneet yhteensä vajaat 100 000 levyä, kiertäneet Eurooppaa, esiintyneet Japanissa. Muunmuassa. Jep, onhan niitä paskempiakin nähty.

      Ehkä nää idolssit on jotain elämässään epäonnistuneita idiootteja, mut ainakin ne yrittää nousta, eikä jää tonne puistonpenkeille juomaan pussikaljaa kuten niin monet tekevät.

      • ett silleen

        koivusen japani ja euroopan ajelu ei tuonut mitään eikä ketään mihinkään .tästä jälkimmäisestä ei tullut tuohta lainkaan kunhan kokeiltiin käykö "poika " kaupaksi. japanikin taisi olla vain huviajelua paitsi että olihan siellä mestarit kuten erkka ja erkki ja ne muut sällit mutta olisi pitänyt satsata paljon paljon enemmän jos olis haluttu solistin sinne .


      • mitä yrität sanoa
        ett silleen kirjoitti:

        koivusen japani ja euroopan ajelu ei tuonut mitään eikä ketään mihinkään .tästä jälkimmäisestä ei tullut tuohta lainkaan kunhan kokeiltiin käykö "poika " kaupaksi. japanikin taisi olla vain huviajelua paitsi että olihan siellä mestarit kuten erkka ja erkki ja ne muut sällit mutta olisi pitänyt satsata paljon paljon enemmän jos olis haluttu solistin sinne .

        Tietenkin kiertueet ovat tuottaneet, kun levymyynti on lisääntynyt. Myös Japanissa olisi ollut kovastikin markkinoita, mutta levy-yhtiön olisi pitänyt järjestää enemmän keikkoja. Oli sekin kumminkin hienoa, että iso pahvi-Ari koristi Tokion suurimman monikerroksisen levykaupan ovenpieltä kaupungin vilkkaimmalla ostosalueella.


      • aaltopahvii
        mitä yrität sanoa kirjoitti:

        Tietenkin kiertueet ovat tuottaneet, kun levymyynti on lisääntynyt. Myös Japanissa olisi ollut kovastikin markkinoita, mutta levy-yhtiön olisi pitänyt järjestää enemmän keikkoja. Oli sekin kumminkin hienoa, että iso pahvi-Ari koristi Tokion suurimman monikerroksisen levykaupan ovenpieltä kaupungin vilkkaimmalla ostosalueella.

        jos se olikin joku muu pahvi , oliko se muuten mitä pahvia miniä vai maxia ?


      • ei vaan tälleen
        ett silleen kirjoitti:

        koivusen japani ja euroopan ajelu ei tuonut mitään eikä ketään mihinkään .tästä jälkimmäisestä ei tullut tuohta lainkaan kunhan kokeiltiin käykö "poika " kaupaksi. japanikin taisi olla vain huviajelua paitsi että olihan siellä mestarit kuten erkka ja erkki ja ne muut sällit mutta olisi pitänyt satsata paljon paljon enemmän jos olis haluttu solistin sinne .

        Sinulla sitten sisäpiirin tietoa noista Japanin ja Euroopan esiintymisten vaikutuksista, kun noin laittamattomasti sanot.

        Jos aikoinaan seurasit yhtään Koivusen levymyyntiä Japanin markinoilla, varmaan huomasit vaikutukset. Japanin keikkahan tehtiin toukokuun 2008 lopulla, heinäkuussa taisi tulla Amoralin vokalistin paikka hakuun ja marraskuussa asia jo julkaistiinkin. Sitä ennen olivat jo keskenään harjoitelleet, koska menivät alkuvuodesta levytysstudioon. Olisikohan tämäkin asia voinut jotain vaikuttaa asioihin. Mietihän, kun niin hyvin kaikki tiedät.

        Eikäpä se Japani mikään huviajelu ollut, artisti esiintyi täysipainoisesti flunssaisenakin. Satsauksista puheenollen, kyllähän bändi siihen muistini mukaan satsasi ihan omiakin varojaan.

        Vai ei Euroopan rundista tullut tuohta. No kovin on sulla yksoikoinen käsitys kiertueen vaikutuksista ja kovin vähättelevä suhtautuminen toisten tekemisiin ja saavutuksiin. Miten sinun mielestäsi olisi pitänyt menetellä tilanteessa, jossa vanha vokalisti lähti ja uusi tuli puikkoihin? Sinulla taitaisi olla tähänkin oikein tutkittua ohjeistusmateriaalia, Sinä kun olet kaikkitietävä. Kuitenkin vain provoilet taas ajankuluksesi.


      • älä mustamaalaa
        ett silleen kirjoitti:

        koivusen japani ja euroopan ajelu ei tuonut mitään eikä ketään mihinkään .tästä jälkimmäisestä ei tullut tuohta lainkaan kunhan kokeiltiin käykö "poika " kaupaksi. japanikin taisi olla vain huviajelua paitsi että olihan siellä mestarit kuten erkka ja erkki ja ne muut sällit mutta olisi pitänyt satsata paljon paljon enemmän jos olis haluttu solistin sinne .

        Arin ja Amoralin levyt ovanmyynnissä ja myyvät sekä Eurooapa että Japanissa ja myös Amerikassa edelleen ja jatkoa on tulossa. Miten niin turhaa työtä?


      • 123325+8709
        mitä yrität sanoa kirjoitti:

        Tietenkin kiertueet ovat tuottaneet, kun levymyynti on lisääntynyt. Myös Japanissa olisi ollut kovastikin markkinoita, mutta levy-yhtiön olisi pitänyt järjestää enemmän keikkoja. Oli sekin kumminkin hienoa, että iso pahvi-Ari koristi Tokion suurimman monikerroksisen levykaupan ovenpieltä kaupungin vilkkaimmalla ostosalueella.

        Eikös Suomesta lähetetä joka vuosi samaan aikaan valtion kustannuksella, eli musiikkiviennin rahoilla n. 5 artistia sinne Japaniin tyrkylle. Eikö se Ari ollut yksi näistä. Ja eikö Japanissa menesty moni suomalainenkin jopa enemmän kuin kotona. Kyllä sinne varmaan keikkaa olisi järjestynyt jos kysyntää olisi ollut niin että täältäpäin olisi jouduttu maksamaan. Varmaan nse pahvi-arin näkyvyyskään levykaupassa ei levy-yhtiöltä ei ollut ihan ilmaista ...


      • eikös ja eikös
        123325+8709 kirjoitti:

        Eikös Suomesta lähetetä joka vuosi samaan aikaan valtion kustannuksella, eli musiikkiviennin rahoilla n. 5 artistia sinne Japaniin tyrkylle. Eikö se Ari ollut yksi näistä. Ja eikö Japanissa menesty moni suomalainenkin jopa enemmän kuin kotona. Kyllä sinne varmaan keikkaa olisi järjestynyt jos kysyntää olisi ollut niin että täältäpäin olisi jouduttu maksamaan. Varmaan nse pahvi-arin näkyvyyskään levykaupassa ei levy-yhtiöltä ei ollut ihan ilmaista ...

        Jottei sun tarvitse arvailla, oheisen linkin takaa löytyy Musexin toiminta vuonna 2008

        http://www.musex.fi/images/content/MUSEX-TK-2008.pdf

        Tuohon toimintaan kuului myös mainitsemasi "5 artistia tyrkylle sinne Japaniin"
        Finland fest Tokio on paljon muutakin kuin tuo mainitsemasi artistit tyrkylle

        28.–30.5. Finland Fest , Tokio,
        Japani

        "Music Export Finlandin ja Suomalaisen musiikintiedotuskeskuksen Fimicin neljättä kertaa järjestettyyn Finland Fest -vientikokonaisuuteen osallistui 34 ammattilaista 25 eri yrityksestä. Hanke koostui ammattilaisten vientipäivästä, koulutusseminaarista, kokonaisuuteen liittyvästä markkinointiviestinnästä sekä neljästä showcase-konsertista, joissa olivat mukana Niklas Winter (Abo Voice), DiscoEnsemble (Fullsteam), Ari Koivunen (Sony Music), Negative (Hype), Lovex (EMI Finland), Sturm und Drang (Warner Music), Petteri Sariola (Plastinka) ja Oddarrang (Töölön Musiikkitukku). Konserteissa oli yli 1000 kuulijaa ja yli 100 kutsuvierasta. Tapahtumaa tukivat suomalaisen musiikkialan lisäksi Työ- ja elinkeinoministeriö, Opetusministeriö, Esittävän säveltaiteen edistämiskeskus ESEK, Luovan säveltaiteen edistämissäätiö LUSES. Music Export Finlandin toiminta ja ammattitaito sai asteikolla 1–5 kokonaispisteiksi 4,1 ja matkatuen tärkeys samalla asteikolla pistemäärän 4,9."

        Tästä linkistä näet suoraan vuonna 2008 annetut Musexin julkaisukiertuetuet

        http://www.rockpolis.fi/index.php?sivu=_ajankohtaista&id=174

        Ja sitten vaan hakemaan vuoden 2011 Musexin Aasiankiertuetukia

        http://www.teosto.fi/teosto/websivut.nsf/7d7cb8d7c8ceffa0c22565c9004cf780/29d80b7a40385515c22577a1002ba768!OpenDocument

        Niin ei tarvitse turhaan jauhaa täällä asioista, joista et oikeasti tiedä paljoakaan.


      • --------------
        123325+8709 kirjoitti:

        Eikös Suomesta lähetetä joka vuosi samaan aikaan valtion kustannuksella, eli musiikkiviennin rahoilla n. 5 artistia sinne Japaniin tyrkylle. Eikö se Ari ollut yksi näistä. Ja eikö Japanissa menesty moni suomalainenkin jopa enemmän kuin kotona. Kyllä sinne varmaan keikkaa olisi järjestynyt jos kysyntää olisi ollut niin että täältäpäin olisi jouduttu maksamaan. Varmaan nse pahvi-arin näkyvyyskään levykaupassa ei levy-yhtiöltä ei ollut ihan ilmaista ...

        Kuvitteletko että levy-yhtiö tekee mitään ilmaiseksi tai hyvää hyvyyttään, vastaus on että ei tee. Kyllä se saa omansa pois levymyynnin kautta varmasti, ja Arin kohdalla erityisen hyvin on saanutkin. Ari on varmasti maksanut pahviarin moninverroin.

        Vientituen saaminen on hyvä asia, sen vain pitäisi olla pitkäjänteisempää etenkin kulttuurin kohdalla. Vientitukea voi myös hakea mikä tahansa vientiin pyrkivä yritys ja vientiä tuetaan että Suomi saisi myös myyntiä eikä vain ostaisi... propsit niille jotka vaativaan ulkomaankauppaan jaksavat panostaa.


      • lisäyksenä
        eikös ja eikös kirjoitti:

        Jottei sun tarvitse arvailla, oheisen linkin takaa löytyy Musexin toiminta vuonna 2008

        http://www.musex.fi/images/content/MUSEX-TK-2008.pdf

        Tuohon toimintaan kuului myös mainitsemasi "5 artistia tyrkylle sinne Japaniin"
        Finland fest Tokio on paljon muutakin kuin tuo mainitsemasi artistit tyrkylle

        28.–30.5. Finland Fest , Tokio,
        Japani

        "Music Export Finlandin ja Suomalaisen musiikintiedotuskeskuksen Fimicin neljättä kertaa järjestettyyn Finland Fest -vientikokonaisuuteen osallistui 34 ammattilaista 25 eri yrityksestä. Hanke koostui ammattilaisten vientipäivästä, koulutusseminaarista, kokonaisuuteen liittyvästä markkinointiviestinnästä sekä neljästä showcase-konsertista, joissa olivat mukana Niklas Winter (Abo Voice), DiscoEnsemble (Fullsteam), Ari Koivunen (Sony Music), Negative (Hype), Lovex (EMI Finland), Sturm und Drang (Warner Music), Petteri Sariola (Plastinka) ja Oddarrang (Töölön Musiikkitukku). Konserteissa oli yli 1000 kuulijaa ja yli 100 kutsuvierasta. Tapahtumaa tukivat suomalaisen musiikkialan lisäksi Työ- ja elinkeinoministeriö, Opetusministeriö, Esittävän säveltaiteen edistämiskeskus ESEK, Luovan säveltaiteen edistämissäätiö LUSES. Music Export Finlandin toiminta ja ammattitaito sai asteikolla 1–5 kokonaispisteiksi 4,1 ja matkatuen tärkeys samalla asteikolla pistemäärän 4,9."

        Tästä linkistä näet suoraan vuonna 2008 annetut Musexin julkaisukiertuetuet

        http://www.rockpolis.fi/index.php?sivu=_ajankohtaista&id=174

        Ja sitten vaan hakemaan vuoden 2011 Musexin Aasiankiertuetukia

        http://www.teosto.fi/teosto/websivut.nsf/7d7cb8d7c8ceffa0c22565c9004cf780/29d80b7a40385515c22577a1002ba768!OpenDocument

        Niin ei tarvitse turhaan jauhaa täällä asioista, joista et oikeasti tiedä paljoakaan.

        Ja sitten toimivanan kokonaisuutena tuo Musexin Aasiankiertuen haun linkki

        http://www.teosto.fi/teosto/websivut.nsf/7d7cb8d7c8ceffa0c22565c9004cf780/29d80b7a40385515c22577a1002ba768!OpenDocument

        Ja vuoden 2008 julkaisukiertuetukien saajat:

        http://www.suomi-seura.fi/site_v3/index.php?option=com_content&task=view&id=262

        Opetusministeriö jakoi julkaisukiertuetukia

        Opetusministeriön Music Export Finlandin kautta jaettavaksi myönnetyn julkaisukiertuetuen saajat on valittu. Tukea jaettiin 12 yhtyeen kiertueisiin yhteensä 120 000 euroa.Kiertuetukea sai eniten Disco Ensemble, jonka Yhdysvaltain-kiertuetta tuettiin 20 000 eurolla. Negative sai 15 000 euroa Euroopan- ja Etelä-Amerikan-kiertueisiin. 10 000 euroa saivat Five Corners Quintet Euroopan-kiertueeseen, Lapko Euroopan-kiertueeseen, Hanoi Rocks Euroopan-kiertueeseen, Amorphis Yhdysvaltain-kiertueeseen, The Crash Yhdysvaltain-kiertueeseen, Turisas Britannian-, Irlannin- ja Yhdysvaltain-kiertueille ja Apocalyptica Yhdysvaltain-kiertueelle. 5 000 euron tuen saivat Ensiferum Yhdysvaltain-kiertueelle, Kiuas Britannian-kiertueeseen sekä Poets Of The Fall Euroopan-kiertueeseen.
        Tukea hakeneiden kiertueiden budjetit olivat yhteensä noin 1,2 miljoonaa euroa.
        Muissa Euroopan maissa jo pitkäaikaisena käytäntönä olevia valtion rahoittamia musiikkiviennin edistämiseen tähtääviä kiertuetukia jaettiin nyt Suomessa toista kertaa.


      • 12435+56768
        eikös ja eikös kirjoitti:

        Jottei sun tarvitse arvailla, oheisen linkin takaa löytyy Musexin toiminta vuonna 2008

        http://www.musex.fi/images/content/MUSEX-TK-2008.pdf

        Tuohon toimintaan kuului myös mainitsemasi "5 artistia tyrkylle sinne Japaniin"
        Finland fest Tokio on paljon muutakin kuin tuo mainitsemasi artistit tyrkylle

        28.–30.5. Finland Fest , Tokio,
        Japani

        "Music Export Finlandin ja Suomalaisen musiikintiedotuskeskuksen Fimicin neljättä kertaa järjestettyyn Finland Fest -vientikokonaisuuteen osallistui 34 ammattilaista 25 eri yrityksestä. Hanke koostui ammattilaisten vientipäivästä, koulutusseminaarista, kokonaisuuteen liittyvästä markkinointiviestinnästä sekä neljästä showcase-konsertista, joissa olivat mukana Niklas Winter (Abo Voice), DiscoEnsemble (Fullsteam), Ari Koivunen (Sony Music), Negative (Hype), Lovex (EMI Finland), Sturm und Drang (Warner Music), Petteri Sariola (Plastinka) ja Oddarrang (Töölön Musiikkitukku). Konserteissa oli yli 1000 kuulijaa ja yli 100 kutsuvierasta. Tapahtumaa tukivat suomalaisen musiikkialan lisäksi Työ- ja elinkeinoministeriö, Opetusministeriö, Esittävän säveltaiteen edistämiskeskus ESEK, Luovan säveltaiteen edistämissäätiö LUSES. Music Export Finlandin toiminta ja ammattitaito sai asteikolla 1–5 kokonaispisteiksi 4,1 ja matkatuen tärkeys samalla asteikolla pistemäärän 4,9."

        Tästä linkistä näet suoraan vuonna 2008 annetut Musexin julkaisukiertuetuet

        http://www.rockpolis.fi/index.php?sivu=_ajankohtaista&id=174

        Ja sitten vaan hakemaan vuoden 2011 Musexin Aasiankiertuetukia

        http://www.teosto.fi/teosto/websivut.nsf/7d7cb8d7c8ceffa0c22565c9004cf780/29d80b7a40385515c22577a1002ba768!OpenDocument

        Niin ei tarvitse turhaan jauhaa täällä asioista, joista et oikeasti tiedä paljoakaan.

        Uuuu mitä googlettamista ja copy-pastepostaamista. Kokemuksella asialla, eikö!

        :) niin, mitä mä en googlamattakin muistellut oikein ....? Noinhan se oli kuin sanoin. Miksi sä suutuit? Mitä kiusallista totuudessa on? - hienoahan se on, että ensinnäkin noita kiertuetukia on. Toisekseen se on meriitti, että tulee valikoiduksi mukaan. Ja hienoa sekin, että levy-yhtiökin satsasi näkyvyytenä.

        Se sen sijaan ei ole hienoa, että jotkut fanit elävät niissä kummallisissa kuvitelmissaan, jossa Arin tuntevat jo suomalisten idols-youtubevideoiden autta kaikki ja jsosa Ari olisi jo nyt Maailman Ylin Stara, elleivät ilkeät ihmiset ja levy-yhtiö olisi muodostaneet salaliiton maailman kaikkien ihmisten ja Arin väliin. Ja sitten näpytellään tekstejä, joissa väitetään, että Japaniinkin se olisi revitty, ellei levy-yhtiö olisi ollut laiska. Kun sehän osti näkyvyyttä. Mutta rajansa silläkin, mitä kannattaa satsata ilman varmuutta takaisinvirroista. Jollei riittävää kysyntää nouse.

        Onneksi Ari itse näyttää olevan tervejärkinen ja työteliäs, eikä oleta, että on suurempi kuin on. Kyllä se siitä vielä, kun jaksaa puurtaa.


      • takaisinvirta
        12435+56768 kirjoitti:

        Uuuu mitä googlettamista ja copy-pastepostaamista. Kokemuksella asialla, eikö!

        :) niin, mitä mä en googlamattakin muistellut oikein ....? Noinhan se oli kuin sanoin. Miksi sä suutuit? Mitä kiusallista totuudessa on? - hienoahan se on, että ensinnäkin noita kiertuetukia on. Toisekseen se on meriitti, että tulee valikoiduksi mukaan. Ja hienoa sekin, että levy-yhtiökin satsasi näkyvyytenä.

        Se sen sijaan ei ole hienoa, että jotkut fanit elävät niissä kummallisissa kuvitelmissaan, jossa Arin tuntevat jo suomalisten idols-youtubevideoiden autta kaikki ja jsosa Ari olisi jo nyt Maailman Ylin Stara, elleivät ilkeät ihmiset ja levy-yhtiö olisi muodostaneet salaliiton maailman kaikkien ihmisten ja Arin väliin. Ja sitten näpytellään tekstejä, joissa väitetään, että Japaniinkin se olisi revitty, ellei levy-yhtiö olisi ollut laiska. Kun sehän osti näkyvyyttä. Mutta rajansa silläkin, mitä kannattaa satsata ilman varmuutta takaisinvirroista. Jollei riittävää kysyntää nouse.

        Onneksi Ari itse näyttää olevan tervejärkinen ja työteliäs, eikä oleta, että on suurempi kuin on. Kyllä se siitä vielä, kun jaksaa puurtaa.

        Ensinnäkin, minä en ole suuttunut, älä oleta ja jauha joutaviasi.

        Toisekseen, missä kohti sinä tuossa kirjoitelmassasi toit julki, että Finland Fest Tokio, on paljon laajempi kokonaisuus kuin viiden artistin tyrkylle vienti. Joskohan lukisit oman kirjoituksesi ihan ajatuksen kanssa, jotta itsekin oivaltaisit, mitä oikein kirjoitit tai hio sitten ilmaisutyyliäsi. Olisit itse kirjoittanut koko faktan, niin ei olisi toisten tarvinnut täydentää.

        Muuten miksi tänne pitäisi, jotain referaatia alkaa kirjoittaa, jos tiedon voi suoraan linkittää tai kopioida. Eivätkö nämä nykyiset välineeet ole sitä varten kehitetty. Turhaapa siitäkin asiasta häröilet vain häröilyn vuoksi.

        Kuka tässäkään on kirjoittanut levy-yhtiön ja ihmisten salaliitosta? Tai Koivusen olevan joku ylin stara? Omaa viritelmääsi seki hörinä. Sinulla lienee jonkin asteinen pakkomielle mollata Koivusen faneja, siis pidät itse itseäsi heitä jotenkin parempana? Ihan vain tiedoksesi, että en kuulu faneihin, olempahan seurannut tiettyjä asioita ihan vain mielenkiinnosta ja joskus jopa kommentoinkin jotain, jos siltä tuntuu.

        Ja jos sinulla on tekemisen puutetta, niin mietipä mielessäsi esim. tuota vuoden 2008 julkaisukiertue tukea. 12 bändiä saa tukea 120 000 € ja niiden omat budjetit yhteensä 1,2 Meuroa. Kannattaahan niitä bändien satsauksia aliarvorstaa keskustelupalstoilla...

        Muuten oletko koskaan kuullut sellaista sanontaa kuin "Ei mikään ole niin varmaa kuin epävarma" - kaikessa busineksessa on riskinsä ja eikä niitä "varmoja takaisinvirtoja" ole olemassa. On olemassa vain ennusteita, jotka joko toteutuvat tai evät toteudu, muuttujia on monta...


      • Sulla taitaa
        12435+56768 kirjoitti:

        Uuuu mitä googlettamista ja copy-pastepostaamista. Kokemuksella asialla, eikö!

        :) niin, mitä mä en googlamattakin muistellut oikein ....? Noinhan se oli kuin sanoin. Miksi sä suutuit? Mitä kiusallista totuudessa on? - hienoahan se on, että ensinnäkin noita kiertuetukia on. Toisekseen se on meriitti, että tulee valikoiduksi mukaan. Ja hienoa sekin, että levy-yhtiökin satsasi näkyvyytenä.

        Se sen sijaan ei ole hienoa, että jotkut fanit elävät niissä kummallisissa kuvitelmissaan, jossa Arin tuntevat jo suomalisten idols-youtubevideoiden autta kaikki ja jsosa Ari olisi jo nyt Maailman Ylin Stara, elleivät ilkeät ihmiset ja levy-yhtiö olisi muodostaneet salaliiton maailman kaikkien ihmisten ja Arin väliin. Ja sitten näpytellään tekstejä, joissa väitetään, että Japaniinkin se olisi revitty, ellei levy-yhtiö olisi ollut laiska. Kun sehän osti näkyvyyttä. Mutta rajansa silläkin, mitä kannattaa satsata ilman varmuutta takaisinvirroista. Jollei riittävää kysyntää nouse.

        Onneksi Ari itse näyttää olevan tervejärkinen ja työteliäs, eikä oleta, että on suurempi kuin on. Kyllä se siitä vielä, kun jaksaa puurtaa.

        olla itselläs paha kauna jotain faniksi olettamaasi kohtaan. Täällä sitäpaiti kirjoittaa useampi, mitä et myöskään huomaa koska elät niin omien kuvitelmiesi keskellä.


      • Kiertuetuki
        12435+56768 kirjoitti:

        Uuuu mitä googlettamista ja copy-pastepostaamista. Kokemuksella asialla, eikö!

        :) niin, mitä mä en googlamattakin muistellut oikein ....? Noinhan se oli kuin sanoin. Miksi sä suutuit? Mitä kiusallista totuudessa on? - hienoahan se on, että ensinnäkin noita kiertuetukia on. Toisekseen se on meriitti, että tulee valikoiduksi mukaan. Ja hienoa sekin, että levy-yhtiökin satsasi näkyvyytenä.

        Se sen sijaan ei ole hienoa, että jotkut fanit elävät niissä kummallisissa kuvitelmissaan, jossa Arin tuntevat jo suomalisten idols-youtubevideoiden autta kaikki ja jsosa Ari olisi jo nyt Maailman Ylin Stara, elleivät ilkeät ihmiset ja levy-yhtiö olisi muodostaneet salaliiton maailman kaikkien ihmisten ja Arin väliin. Ja sitten näpytellään tekstejä, joissa väitetään, että Japaniinkin se olisi revitty, ellei levy-yhtiö olisi ollut laiska. Kun sehän osti näkyvyyttä. Mutta rajansa silläkin, mitä kannattaa satsata ilman varmuutta takaisinvirroista. Jollei riittävää kysyntää nouse.

        Onneksi Ari itse näyttää olevan tervejärkinen ja työteliäs, eikä oleta, että on suurempi kuin on. Kyllä se siitä vielä, kun jaksaa puurtaa.

        Toivottavasti Amoral hakee ja sille myönnetään kiertuetukea, koska ilman sitä ulkomaiden kiertueet on liian kalliita toteuttaa. Ei kukaan pidä Aria minään maailman ylimpänä starana, mutta ihan mukavasti hänen äänensä, karismansa ja musiikkinsa kiinnostaa ihmisiä kaikkialla ympäri maailmaa esim. juuri youtuben kautta. Arilla ja Amoralilla olisi lahjakkuutta ja ulkonäköä menestyä paremmin kuin muut suomalaiset bändit (esim. HIM, Rasmus, Mike Monroe, Negative), mutta iso stara on mahdoton olla, jos laulaa pääasiassa suihkussa ja treenikämpillä. Levy-yhtiön tai luotettavan managerin tukea tarvitaan, ellei bändi itse ole vahvasti bisnesorientoitunut ja menestystä pitäisi haluta. Enpä tiedä auttaako tuo tervejärkisyys, ainakin Suomessa parhaiten ei pärjää lahjakkaimmat vaan ne, joilla on vähemmän itsekritiikkiä.


      • 123234+3544345
        takaisinvirta kirjoitti:

        Ensinnäkin, minä en ole suuttunut, älä oleta ja jauha joutaviasi.

        Toisekseen, missä kohti sinä tuossa kirjoitelmassasi toit julki, että Finland Fest Tokio, on paljon laajempi kokonaisuus kuin viiden artistin tyrkylle vienti. Joskohan lukisit oman kirjoituksesi ihan ajatuksen kanssa, jotta itsekin oivaltaisit, mitä oikein kirjoitit tai hio sitten ilmaisutyyliäsi. Olisit itse kirjoittanut koko faktan, niin ei olisi toisten tarvinnut täydentää.

        Muuten miksi tänne pitäisi, jotain referaatia alkaa kirjoittaa, jos tiedon voi suoraan linkittää tai kopioida. Eivätkö nämä nykyiset välineeet ole sitä varten kehitetty. Turhaapa siitäkin asiasta häröilet vain häröilyn vuoksi.

        Kuka tässäkään on kirjoittanut levy-yhtiön ja ihmisten salaliitosta? Tai Koivusen olevan joku ylin stara? Omaa viritelmääsi seki hörinä. Sinulla lienee jonkin asteinen pakkomielle mollata Koivusen faneja, siis pidät itse itseäsi heitä jotenkin parempana? Ihan vain tiedoksesi, että en kuulu faneihin, olempahan seurannut tiettyjä asioita ihan vain mielenkiinnosta ja joskus jopa kommentoinkin jotain, jos siltä tuntuu.

        Ja jos sinulla on tekemisen puutetta, niin mietipä mielessäsi esim. tuota vuoden 2008 julkaisukiertue tukea. 12 bändiä saa tukea 120 000 € ja niiden omat budjetit yhteensä 1,2 Meuroa. Kannattaahan niitä bändien satsauksia aliarvorstaa keskustelupalstoilla...

        Muuten oletko koskaan kuullut sellaista sanontaa kuin "Ei mikään ole niin varmaa kuin epävarma" - kaikessa busineksessa on riskinsä ja eikä niitä "varmoja takaisinvirtoja" ole olemassa. On olemassa vain ennusteita, jotka joko toteutuvat tai evät toteudu, muuttujia on monta...

        Tuota - ymmärrätsä mitä luet. Mä kirjoitin, että kyse on vuosittain järjestettävä n. 5 artistia Japaniin tyrkylle vievä tapahtuma. No, referoimasi mukaan niitä oli Arin vuonna 8, mikä on siis vähänen enemmän kuin 5 mutta alle 10, että ei nyt ihan drastinen moka kuitenkaan. Ja se Fest järjestetään joka vuosi, check. On itsestään selvää, että tuohon tarvitaan laajempi organisaatio myös, enkä mitenkään sanonut, etteikö siihen voisi liittyä seminaaria yms. Mutta vuosittain järjestetään ja muutama suomalainen bändi esitellään tyrkky- so. showcase-keikalla sen yhteydessä, so?

        Mitä tekemistä noilla kiertuetuilla on asian kanssa, mitä sä niitä tähän sotket? Valikoituminen Finland Festin yksittäiselle showcase-keikalle on eri asia kuin kiertuetuen saaminen, vaikka sitä oltaisiinkin ryhdytty jakamaan omalla korvamerkillään esimerkiksi Aasiaan kohdistuviin kiertueisiin.

        Lue! - Ymmärrä!


      • Mikä pointti?
        123234+3544345 kirjoitti:

        Tuota - ymmärrätsä mitä luet. Mä kirjoitin, että kyse on vuosittain järjestettävä n. 5 artistia Japaniin tyrkylle vievä tapahtuma. No, referoimasi mukaan niitä oli Arin vuonna 8, mikä on siis vähänen enemmän kuin 5 mutta alle 10, että ei nyt ihan drastinen moka kuitenkaan. Ja se Fest järjestetään joka vuosi, check. On itsestään selvää, että tuohon tarvitaan laajempi organisaatio myös, enkä mitenkään sanonut, etteikö siihen voisi liittyä seminaaria yms. Mutta vuosittain järjestetään ja muutama suomalainen bändi esitellään tyrkky- so. showcase-keikalla sen yhteydessä, so?

        Mitä tekemistä noilla kiertuetuilla on asian kanssa, mitä sä niitä tähän sotket? Valikoituminen Finland Festin yksittäiselle showcase-keikalle on eri asia kuin kiertuetuen saaminen, vaikka sitä oltaisiinkin ryhdytty jakamaan omalla korvamerkillään esimerkiksi Aasiaan kohdistuviin kiertueisiin.

        Lue! - Ymmärrä!

        En ole se kelle yrität selitellä, mutta mua kiiinnostaa mikä sun pointti on?

        Noi kaikki mainitut tuet on samaa kulttuurin vientitukikakkua jota jaetaan opetusministeriöstä sekä kauppa -- ja teollisuusministeriöstä, sekä suoraan bändeille että ryhmähankkeille. Huomionarvoista nimeomaan on se miten useimmat ellei kaikki kansainvälisesti menestyvät bändit niitä hakevat ja saavat.

        Suomalaisen musiikin vientitapahtumaa Japaniin voi verrata monien muiden alojen messu- ja showroomtapahtumiin, jotka usein toteutetaan usean pienen yrityksen vientirinkeinä .Vienti on kaikilla aloilla pitkäaikaisen työn ja suurten panostusten tulosta. Toivoa vain sopii, että Amoral jaksaa jatkaa sekä omaa että Arin aloittama urakkaa, kaikki edellytykset menestyä on.


      • 1233545+345546
        Mikä pointti? kirjoitti:

        En ole se kelle yrität selitellä, mutta mua kiiinnostaa mikä sun pointti on?

        Noi kaikki mainitut tuet on samaa kulttuurin vientitukikakkua jota jaetaan opetusministeriöstä sekä kauppa -- ja teollisuusministeriöstä, sekä suoraan bändeille että ryhmähankkeille. Huomionarvoista nimeomaan on se miten useimmat ellei kaikki kansainvälisesti menestyvät bändit niitä hakevat ja saavat.

        Suomalaisen musiikin vientitapahtumaa Japaniin voi verrata monien muiden alojen messu- ja showroomtapahtumiin, jotka usein toteutetaan usean pienen yrityksen vientirinkeinä .Vienti on kaikilla aloilla pitkäaikaisen työn ja suurten panostusten tulosta. Toivoa vain sopii, että Amoral jaksaa jatkaa sekä omaa että Arin aloittama urakkaa, kaikki edellytykset menestyä on.

        Koko homma lähti lapasesta siinä vaiheessa, kun tämä linkittäjä suuttui siitä, että kysyin että eikö se Japanin keikka ollutkin se vuosittainen showcase, joka maksetaan Suomesat käsin ja joka ei automaattisest vielä tarkoita Japanin kysynnän suhteen yhtään mitään. Se on hieno kotimainen meriitti, mutta se ON maksettu Suomesta, ei Japanista, valinta on tehty Suomessa, ei pyydetty Japanista. Sekin ON fakta, että monia tuntemattomampiakin suomalaisia on myös ollut Japanissa ihan paikallisisten tilaamilla keikoilla. Ari ei.

        Ja kaiken tuon sanoin VAIN, koska asia tuli puheeksi ja esitettiin erilaisena.

        Mitä vientikakkuun tulee, toki toki, mutta tässä nyt oli puhe ainoastaan Japanin Finnish Festistä, miksi sotkemaan sitä enempää? Tukien jakamisessa ja hakemisessa ei ole yhtään mitään vikaa, päin vastoin, vika oli ainostaan tässä:

        "Tietenkin kiertueet ovat tuottaneet, kun levymyynti on lisääntynyt. Myös Japanissa olisi ollut kovastikin markkinoita, mutta levy-yhtiön olisi pitänyt järjestää enemmän keikkoja."

        Nimittäin levy-yhtiö satsasi, suomesta satsattiin, mutta tällä kertaa ei natsannut. Tulevaisuudessa varmaankin. Ei silti tarvitse alkaa annaabreuksi ja väittää totuutta toiseksi kuin on.


      • voi, voi
        1233545+345546 kirjoitti:

        Koko homma lähti lapasesta siinä vaiheessa, kun tämä linkittäjä suuttui siitä, että kysyin että eikö se Japanin keikka ollutkin se vuosittainen showcase, joka maksetaan Suomesat käsin ja joka ei automaattisest vielä tarkoita Japanin kysynnän suhteen yhtään mitään. Se on hieno kotimainen meriitti, mutta se ON maksettu Suomesta, ei Japanista, valinta on tehty Suomessa, ei pyydetty Japanista. Sekin ON fakta, että monia tuntemattomampiakin suomalaisia on myös ollut Japanissa ihan paikallisisten tilaamilla keikoilla. Ari ei.

        Ja kaiken tuon sanoin VAIN, koska asia tuli puheeksi ja esitettiin erilaisena.

        Mitä vientikakkuun tulee, toki toki, mutta tässä nyt oli puhe ainoastaan Japanin Finnish Festistä, miksi sotkemaan sitä enempää? Tukien jakamisessa ja hakemisessa ei ole yhtään mitään vikaa, päin vastoin, vika oli ainostaan tässä:

        "Tietenkin kiertueet ovat tuottaneet, kun levymyynti on lisääntynyt. Myös Japanissa olisi ollut kovastikin markkinoita, mutta levy-yhtiön olisi pitänyt järjestää enemmän keikkoja."

        Nimittäin levy-yhtiö satsasi, suomesta satsattiin, mutta tällä kertaa ei natsannut. Tulevaisuudessa varmaankin. Ei silti tarvitse alkaa annaabreuksi ja väittää totuutta toiseksi kuin on.

        Miksi jauhat suuttumisesta, kun sinulle on kerran vastattu, että suuttumisesta ei ollut kyse. Vai onko suuttuminen oma tapasi reagoida asioihin.

        Mikään ei ole lähtenyt lapasesta, jos esiin tuodaan Musexin toimintaa laajemminkin ja kiertuetuethan ovat osa Musexin toimintaa. Finland Fest Tokio on osa suurempaa kokonaisuutta, ei senkään tiedon esilletuonnin luulisi kenenkään maailmankaikkeutta järkyttävän. Vai onko eipäs-juupas-tapa ainoa oikea esitysmuoto täällä - taitaa olla.


      • Ulkomaan keikat
        1233545+345546 kirjoitti:

        Koko homma lähti lapasesta siinä vaiheessa, kun tämä linkittäjä suuttui siitä, että kysyin että eikö se Japanin keikka ollutkin se vuosittainen showcase, joka maksetaan Suomesat käsin ja joka ei automaattisest vielä tarkoita Japanin kysynnän suhteen yhtään mitään. Se on hieno kotimainen meriitti, mutta se ON maksettu Suomesta, ei Japanista, valinta on tehty Suomessa, ei pyydetty Japanista. Sekin ON fakta, että monia tuntemattomampiakin suomalaisia on myös ollut Japanissa ihan paikallisisten tilaamilla keikoilla. Ari ei.

        Ja kaiken tuon sanoin VAIN, koska asia tuli puheeksi ja esitettiin erilaisena.

        Mitä vientikakkuun tulee, toki toki, mutta tässä nyt oli puhe ainoastaan Japanin Finnish Festistä, miksi sotkemaan sitä enempää? Tukien jakamisessa ja hakemisessa ei ole yhtään mitään vikaa, päin vastoin, vika oli ainostaan tässä:

        "Tietenkin kiertueet ovat tuottaneet, kun levymyynti on lisääntynyt. Myös Japanissa olisi ollut kovastikin markkinoita, mutta levy-yhtiön olisi pitänyt järjestää enemmän keikkoja."

        Nimittäin levy-yhtiö satsasi, suomesta satsattiin, mutta tällä kertaa ei natsannut. Tulevaisuudessa varmaankin. Ei silti tarvitse alkaa annaabreuksi ja väittää totuutta toiseksi kuin on.

        Ulkomaan keikat on aina bändin ja levy-yhtiön organisoimia ja maksamia tukien lisäksi ja kuluja tietenkin katetaan lipputuloilla. Esim. japanilainen keikkajärjestäjä ei koskaan kustanna suomalaista bändiä sinne esiintymään. Suosiolle ja levymyynnille keikkailu on elinehto, koska se tuo mukanaan myös näkyvyyttä mediassa ja sitä kautta tunnettuutta. Japanissa suurin osa musiikkimyynnistä on japanilaista tai muuta aasialaista musiikkia, mutta toki myös länsimaiselle rock- ja metallimusiikille on kysyntää. Markkinoita Arille soolona ja Amoralille olisi, jos satsattaisiin edes pieneen kiertueeseen. Sama satsaus kannattaisi tietenkin Euroopassa, Etelä-Amerikassa, Pohjois-Amerikassa, jne.


      • saivarrellaanko
        123234+3544345 kirjoitti:

        Tuota - ymmärrätsä mitä luet. Mä kirjoitin, että kyse on vuosittain järjestettävä n. 5 artistia Japaniin tyrkylle vievä tapahtuma. No, referoimasi mukaan niitä oli Arin vuonna 8, mikä on siis vähänen enemmän kuin 5 mutta alle 10, että ei nyt ihan drastinen moka kuitenkaan. Ja se Fest järjestetään joka vuosi, check. On itsestään selvää, että tuohon tarvitaan laajempi organisaatio myös, enkä mitenkään sanonut, etteikö siihen voisi liittyä seminaaria yms. Mutta vuosittain järjestetään ja muutama suomalainen bändi esitellään tyrkky- so. showcase-keikalla sen yhteydessä, so?

        Mitä tekemistä noilla kiertuetuilla on asian kanssa, mitä sä niitä tähän sotket? Valikoituminen Finland Festin yksittäiselle showcase-keikalle on eri asia kuin kiertuetuen saaminen, vaikka sitä oltaisiinkin ryhdytty jakamaan omalla korvamerkillään esimerkiksi Aasiaan kohdistuviin kiertueisiin.

        Lue! - Ymmärrä!

        Olihan nuo Arin Japanin pari keikkaa lähes "levynjulkaisukeikkoja", sillä Becoming julkaistiin 11.6. - muistaakseni.


      • 123456+6787890
        voi, voi kirjoitti:

        Miksi jauhat suuttumisesta, kun sinulle on kerran vastattu, että suuttumisesta ei ollut kyse. Vai onko suuttuminen oma tapasi reagoida asioihin.

        Mikään ei ole lähtenyt lapasesta, jos esiin tuodaan Musexin toimintaa laajemminkin ja kiertuetuethan ovat osa Musexin toimintaa. Finland Fest Tokio on osa suurempaa kokonaisuutta, ei senkään tiedon esilletuonnin luulisi kenenkään maailmankaikkeutta järkyttävän. Vai onko eipäs-juupas-tapa ainoa oikea esitysmuoto täällä - taitaa olla.

        Joo, mutta mua ei kiinnosta Musexin toiminta. Mua kiinnostaa Ari. Musexin toiminta liittyy Ariin vielä vähemmän kuin Idols, lukuunottamatta niitä keissejä, joissa Ari on päässyt mukaan projekteihin. Finland fest oli tällainen. Musexin toiminnasta voit halutessasi aivan varmasti keskustella jossain muualla.

        Olisi riittänyt, kun kerran tiesit, että olisit vastannut alkuperäiseen kysmykseeni, että kyllä, juuri tästä Finland festistä on kyse. Siihen liittyy muutakin toimintaa. Kaksi lausetta.


      • 12345?+456
        Ulkomaan keikat kirjoitti:

        Ulkomaan keikat on aina bändin ja levy-yhtiön organisoimia ja maksamia tukien lisäksi ja kuluja tietenkin katetaan lipputuloilla. Esim. japanilainen keikkajärjestäjä ei koskaan kustanna suomalaista bändiä sinne esiintymään. Suosiolle ja levymyynnille keikkailu on elinehto, koska se tuo mukanaan myös näkyvyyttä mediassa ja sitä kautta tunnettuutta. Japanissa suurin osa musiikkimyynnistä on japanilaista tai muuta aasialaista musiikkia, mutta toki myös länsimaiselle rock- ja metallimusiikille on kysyntää. Markkinoita Arille soolona ja Amoralille olisi, jos satsattaisiin edes pieneen kiertueeseen. Sama satsaus kannattaisi tietenkin Euroopassa, Etelä-Amerikassa, Pohjois-Amerikassa, jne.

        Mun käsittääkseni Ariin on levy-yhtiö silloin aikinaan kyllä satsannut. En tiedä sitten, Ari ei ehkä ole osannut itse olla yhteistyökykyinen ja alotteellinen. Vaikka media kieltämättä välillä sitä kohtuuttomasti mollaakin niin ei se itsekään tule läpi samoin kuin esim. Recklessin Olli, joka käsitääkseni on nöyrän työteliäästi puurtanut biisiensä ja bändinsä kehittämisen kimpussa, kuunnellut mitä niillä levy-yhtiöilläkin on sanottavaa. Onhan esimerkiksi Recklsskin naurettu moneen kertaan suohon. Se taitaa olla hyvä yhteistyökumppani, joka onnistuu vakuuttamaan, mikä näkyy sitten esimerkiksi satsauksina ulkomaankiertueisiin.

        Musiikkihan ei ole koko juttu näissä asioissa. SInänsä sääli, mutta toisaalta hyvin ymmärrettävää.


      • 123456+6787890 :LLE
        123456+6787890 kirjoitti:

        Joo, mutta mua ei kiinnosta Musexin toiminta. Mua kiinnostaa Ari. Musexin toiminta liittyy Ariin vielä vähemmän kuin Idols, lukuunottamatta niitä keissejä, joissa Ari on päässyt mukaan projekteihin. Finland fest oli tällainen. Musexin toiminnasta voit halutessasi aivan varmasti keskustella jossain muualla.

        Olisi riittänyt, kun kerran tiesit, että olisit vastannut alkuperäiseen kysmykseeni, että kyllä, juuri tästä Finland festistä on kyse. Siihen liittyy muutakin toimintaa. Kaksi lausetta.

        Mikä se asian ydin sulla oikein on? Vaikutat puhuvan ristiin, tarkoitusperäsi jää epäselväksi. Toisaalta sanot että keikkoja olis pitänyt järejstää lisää ja toisaalta sanot että tällä kertaa ei natsannut?

        Mitä ylipäänsä tiedät ko tapahtumasta?

        Oletko ollut mukana vai mihin kirjoittamasi perustuu?


      • oli_
        saivarrellaanko kirjoitti:

        Olihan nuo Arin Japanin pari keikkaa lähes "levynjulkaisukeikkoja", sillä Becoming julkaistiin 11.6. - muistaakseni.

        Ei lähes vaan ihan, Japanin kietue oli ennen Becoming julkaisua Japanissa Arin levythän on myyneet siellä tosin hyvin, kuin myös SYC, joten Ari on olemassa japanilasille vaikka ei siellä ole sen koommin esiinrtynytkään.


      • 12345?+456:LLE
        12345?+456 kirjoitti:

        Mun käsittääkseni Ariin on levy-yhtiö silloin aikinaan kyllä satsannut. En tiedä sitten, Ari ei ehkä ole osannut itse olla yhteistyökykyinen ja alotteellinen. Vaikka media kieltämättä välillä sitä kohtuuttomasti mollaakin niin ei se itsekään tule läpi samoin kuin esim. Recklessin Olli, joka käsitääkseni on nöyrän työteliäästi puurtanut biisiensä ja bändinsä kehittämisen kimpussa, kuunnellut mitä niillä levy-yhtiöilläkin on sanottavaa. Onhan esimerkiksi Recklsskin naurettu moneen kertaan suohon. Se taitaa olla hyvä yhteistyökumppani, joka onnistuu vakuuttamaan, mikä näkyy sitten esimerkiksi satsauksina ulkomaankiertueisiin.

        Musiikkihan ei ole koko juttu näissä asioissa. SInänsä sääli, mutta toisaalta hyvin ymmärrettävää.

        Sun käsittääkses Ari ei ole yhteiskykyinen eikä puurra tarpeeksi markkinoinin eteen, tosin kuin joku Olli.

        Musta taas vaikuttaa että Ari on erityisen yhteistyökykyinen niiden kanssa, jotka vetää sen kanssa yhtä köyttä, kuten Amoralin. Ne tulee menestymään ja mikä parasta, myös musikilliaan, ei vain markinointiosaamisellaan.


      • 1233245+45676
        123456+6787890 :LLE kirjoitti:

        Mikä se asian ydin sulla oikein on? Vaikutat puhuvan ristiin, tarkoitusperäsi jää epäselväksi. Toisaalta sanot että keikkoja olis pitänyt järejstää lisää ja toisaalta sanot että tällä kertaa ei natsannut?

        Mitä ylipäänsä tiedät ko tapahtumasta?

        Oletko ollut mukana vai mihin kirjoittamasi perustuu?

        Mä vaan puran vaikean työtehtävän käynnistymisvaikeuksia täällä jauhamalla ihan mitä vaan, entä sä?

        Mutta mitään ristiriitaista en ole sanonut. En ole puhunut kuin yhdestä Japanin showcasesta. Kaikki muu höpötys on aivan omaa laajennustasi. Etkö sä tosiaan ymmärrä mitkä asiat liittyy toisiinsa ja mitkä ei?. En voi sille mitään, että itse sotket mukaan kaikkea ylimääräistä ja sekoat omaan sälääsi ja kuvittelet mahdollisesti, että netissä surffaamalla on asioiden ytimessä.

        Mutta sanotaan nyt sitten uudelleen: se mitä olen sanonut on: 1. Ari oli Japanissa showcase-keikalla. 2. showcase-keikka ei johtanut uusiin keikkoihin Japanissa. 3. olisi ihan kiva jos joskus johtaisi (tässä yhteydessä esitin hatusta muutaman oletuksen, miksi levy-yhtiö ei ehkä satsannut keväällä 2008 Arin lisäkeikkoihin). En siis sanonut että lisäkeikkoja * olisi pitänyt* olla lisää.

        Mitä ristiriitaista tuossa nyt sitten on? Keskustelupalstojen paskanjauhantaa :)) - opettele sisälukua ja lähdekritiikkiä, hyvä ihminen. Äläkä suhtaudu keskustelupalstoihin noin vakavasti.


      • kannattaisi?
        Ulkomaan keikat kirjoitti:

        Ulkomaan keikat on aina bändin ja levy-yhtiön organisoimia ja maksamia tukien lisäksi ja kuluja tietenkin katetaan lipputuloilla. Esim. japanilainen keikkajärjestäjä ei koskaan kustanna suomalaista bändiä sinne esiintymään. Suosiolle ja levymyynnille keikkailu on elinehto, koska se tuo mukanaan myös näkyvyyttä mediassa ja sitä kautta tunnettuutta. Japanissa suurin osa musiikkimyynnistä on japanilaista tai muuta aasialaista musiikkia, mutta toki myös länsimaiselle rock- ja metallimusiikille on kysyntää. Markkinoita Arille soolona ja Amoralille olisi, jos satsattaisiin edes pieneen kiertueeseen. Sama satsaus kannattaisi tietenkin Euroopassa, Etelä-Amerikassa, Pohjois-Amerikassa, jne.

        Amoral on satsannut 10 vuotta musiikkinsa eteen ja jatkaa sitä edelleen. Jospa itse satsaisit Amoralin toimintaan tutustumiseen, jos asia kiinnostaa.


      • 1233245+45676:LLE
        1233245+45676 kirjoitti:

        Mä vaan puran vaikean työtehtävän käynnistymisvaikeuksia täällä jauhamalla ihan mitä vaan, entä sä?

        Mutta mitään ristiriitaista en ole sanonut. En ole puhunut kuin yhdestä Japanin showcasesta. Kaikki muu höpötys on aivan omaa laajennustasi. Etkö sä tosiaan ymmärrä mitkä asiat liittyy toisiinsa ja mitkä ei?. En voi sille mitään, että itse sotket mukaan kaikkea ylimääräistä ja sekoat omaan sälääsi ja kuvittelet mahdollisesti, että netissä surffaamalla on asioiden ytimessä.

        Mutta sanotaan nyt sitten uudelleen: se mitä olen sanonut on: 1. Ari oli Japanissa showcase-keikalla. 2. showcase-keikka ei johtanut uusiin keikkoihin Japanissa. 3. olisi ihan kiva jos joskus johtaisi (tässä yhteydessä esitin hatusta muutaman oletuksen, miksi levy-yhtiö ei ehkä satsannut keväällä 2008 Arin lisäkeikkoihin). En siis sanonut että lisäkeikkoja * olisi pitänyt* olla lisää.

        Mitä ristiriitaista tuossa nyt sitten on? Keskustelupalstojen paskanjauhantaa :)) - opettele sisälukua ja lähdekritiikkiä, hyvä ihminen. Äläkä suhtaudu keskustelupalstoihin noin vakavasti.

        En ole "tajuntasi laajentaja", vaan ehkä noin 4. keskustelija tästä aiheesta.

        Ristiriita tulee siitä että ikäänkuin moitit levy-yhtiötä siitä että se ei järjestänyt lisää keikkoja mutta samalla toteat että "onni" ei ollu matkassa (ei natsannut).

        Mistä muuten oletat että Japanin showcase-keikan olisi pitänyt johtaa välittömäti uusiin keikkohin Japanissa? Oliko se matkan tavoite?


      • 12345+788996
        12345?+456:LLE kirjoitti:

        Sun käsittääkses Ari ei ole yhteiskykyinen eikä puurra tarpeeksi markkinoinin eteen, tosin kuin joku Olli.

        Musta taas vaikuttaa että Ari on erityisen yhteistyökykyinen niiden kanssa, jotka vetää sen kanssa yhtä köyttä, kuten Amoralin. Ne tulee menestymään ja mikä parasta, myös musikilliaan, ei vain markinointiosaamisellaan.

        Niin, sanoin "mun käsitykseni mukaan". Se käsitys nousee siitä, mitä mediaan tulee läpi ja pitäisihän nyt sun tajuta, että selalinen on aina silkkaa spekulaatiota. Recklesin musiikki on kaiken kasaritukkahevin tapaan tylsää, mutta Olli vaikuttaa mukavalta, päämäärätietoiselta ja tyypiltä jonka kanssa olisi kiva tehdä töitä. Ari on useampaan kertaan sättinyt levy-yhtiötään, halveksinut tarjottuja yhteistyökumppaneita ja loikannut odottamatta uuteen bändiin jne. Voi olla taiteen voitto, mutta varmaan ei ensireaktiona avaa esim. Sonyn promohanoja.


      • 123246+6789
        1233245+45676:LLE kirjoitti:

        En ole "tajuntasi laajentaja", vaan ehkä noin 4. keskustelija tästä aiheesta.

        Ristiriita tulee siitä että ikäänkuin moitit levy-yhtiötä siitä että se ei järjestänyt lisää keikkoja mutta samalla toteat että "onni" ei ollu matkassa (ei natsannut).

        Mistä muuten oletat että Japanin showcase-keikan olisi pitänyt johtaa välittömäti uusiin keikkohin Japanissa? Oliko se matkan tavoite?

        Ei ole todellista :))) - sadannen kerran: missä mä olen moittinut levy-yhtiötä että se ei ole kärjestänyt lisää keikkoja??? En nimittäin yhtään missään, päin vastoin, olen sanonut sen sata ja yksi kertaa, että ymmärrän hyvin miksi levy-yhtiö ei niitä järjestänyt. Lukekaa, hyvät ihmiset.


      • voi, voi, voi
        123456+6787890 kirjoitti:

        Joo, mutta mua ei kiinnosta Musexin toiminta. Mua kiinnostaa Ari. Musexin toiminta liittyy Ariin vielä vähemmän kuin Idols, lukuunottamatta niitä keissejä, joissa Ari on päässyt mukaan projekteihin. Finland fest oli tällainen. Musexin toiminnasta voit halutessasi aivan varmasti keskustella jossain muualla.

        Olisi riittänyt, kun kerran tiesit, että olisit vastannut alkuperäiseen kysmykseeni, että kyllä, juuri tästä Finland festistä on kyse. Siihen liittyy muutakin toimintaa. Kaksi lausetta.

        Sinä siis päätät, miten toiset saa asiansa esittää ja mitä asioita ja ihan kaiken asian tiivistämisen pariin lauseeseenkin. Aika mielenkiintoista. Ja vielä sen vuoksi, että kun sinua ei kiinnosta. Oletko kenties forkan sefu?

        Onko tullut lainkaan mieleesi, että jos sinua ei kiinnosta, niin voit jättää silloin asian kommentoimatta. Se on niin yksinkertaista.


      • seli seli
        1233245+45676 kirjoitti:

        Mä vaan puran vaikean työtehtävän käynnistymisvaikeuksia täällä jauhamalla ihan mitä vaan, entä sä?

        Mutta mitään ristiriitaista en ole sanonut. En ole puhunut kuin yhdestä Japanin showcasesta. Kaikki muu höpötys on aivan omaa laajennustasi. Etkö sä tosiaan ymmärrä mitkä asiat liittyy toisiinsa ja mitkä ei?. En voi sille mitään, että itse sotket mukaan kaikkea ylimääräistä ja sekoat omaan sälääsi ja kuvittelet mahdollisesti, että netissä surffaamalla on asioiden ytimessä.

        Mutta sanotaan nyt sitten uudelleen: se mitä olen sanonut on: 1. Ari oli Japanissa showcase-keikalla. 2. showcase-keikka ei johtanut uusiin keikkoihin Japanissa. 3. olisi ihan kiva jos joskus johtaisi (tässä yhteydessä esitin hatusta muutaman oletuksen, miksi levy-yhtiö ei ehkä satsannut keväällä 2008 Arin lisäkeikkoihin). En siis sanonut että lisäkeikkoja * olisi pitänyt* olla lisää.

        Mitä ristiriitaista tuossa nyt sitten on? Keskustelupalstojen paskanjauhantaa :)) - opettele sisälukua ja lähdekritiikkiä, hyvä ihminen. Äläkä suhtaudu keskustelupalstoihin noin vakavasti.

        Älä suhtaudu keskustelupalstoihin noin vakavasti. Opettele itsekritiikki ja vähemmän selittelyä :)


      • 12345+456568
        voi, voi, voi kirjoitti:

        Sinä siis päätät, miten toiset saa asiansa esittää ja mitä asioita ja ihan kaiken asian tiivistämisen pariin lauseeseenkin. Aika mielenkiintoista. Ja vielä sen vuoksi, että kun sinua ei kiinnosta. Oletko kenties forkan sefu?

        Onko tullut lainkaan mieleesi, että jos sinua ei kiinnosta, niin voit jättää silloin asian kommentoimatta. Se on niin yksinkertaista.

        :))) lukutaito on vaikea laji. Sanoin, koska kyseessä oli minulle suunnattu vastaus, että minua ei kiinnosta Musex.

        Joo sitten kyllä räävin asiaankuuluvuudesta, mutta vain räävin, sillä yllä olin juuri ihmetellyt, miksei Idolsista saa puhua täällä. En siis ole seriffi, mutta joku muu tuntuu olevan ja se joku muu poistattaa Idols-ketjuja ja Arin muihin projekteihin tai Ariin artistina liittyviä ketjuja ja epäilen itseasiassa että kyseessä on sama taho, joka googlaa&linkittää sinne sun tänne vähän kaikenlaista, ....


      • 12345+5677889
        seli seli kirjoitti:

        Älä suhtaudu keskustelupalstoihin noin vakavasti. Opettele itsekritiikki ja vähemmän selittelyä :)

        No mutta minullehan tämän on mitä hauskin ajanviete, miksi muuttamaan hupiaan :))?


      • 1234+457678
        oli_ kirjoitti:

        Ei lähes vaan ihan, Japanin kietue oli ennen Becoming julkaisua Japanissa Arin levythän on myyneet siellä tosin hyvin, kuin myös SYC, joten Ari on olemassa japanilasille vaikka ei siellä ole sen koommin esiinrtynytkään.

        Joo, tuo levymyynti oli aikoinaan kiva juttu . Minkälaisia ne levyjen kokonaismyyntiluvut muuten olivat tai nyt ovat?


      • luuloa
        12345+456568 kirjoitti:

        :))) lukutaito on vaikea laji. Sanoin, koska kyseessä oli minulle suunnattu vastaus, että minua ei kiinnosta Musex.

        Joo sitten kyllä räävin asiaankuuluvuudesta, mutta vain räävin, sillä yllä olin juuri ihmetellyt, miksei Idolsista saa puhua täällä. En siis ole seriffi, mutta joku muu tuntuu olevan ja se joku muu poistattaa Idols-ketjuja ja Arin muihin projekteihin tai Ariin artistina liittyviä ketjuja ja epäilen itseasiassa että kyseessä on sama taho, joka googlaa&linkittää sinne sun tänne vähän kaikenlaista, ....

        Taidat olla vainoharhainen ja luulotautinen.

        Minä linkitin tuon Musexin toimintajutun tuonne ylemmäs, mutta ikävä kyllä on todettava, että en ole poistattanut idols-ketjuja enkä muitakaan ketjuja. Puhumattakaan siitä, että olisin johonnekin muualle linkittänyt jotain varmaan kahteen vuoteen. Että voit lopettaa luulemisen ja "tahoihin" vihjailemisen.

        Enkä usko, että täältä on poistatettu ainoatakaan asiallista ketjua. Nyt on kyllä pakko ihmettelä ääneen tuota Idols-keskustelun tarvetta. Kun Arin kohdalla siinnä ei kai ole tapahtunut mitään uutta (osallistumisvuosi 2007 ja soolobändi telakalla), niin minun mielestäni täytyy olla kyllä puute oikeista keskustelunaiheista, kun samoja asioita pitää jankata. Ilmeisesti vain siksi, että saa provosoitua toisia vastaamaan...


      • kyselykausi?
        1234+457678 kirjoitti:

        Joo, tuo levymyynti oli aikoinaan kiva juttu . Minkälaisia ne levyjen kokonaismyyntiluvut muuten olivat tai nyt ovat?

        Mutta kaikkitietävänä, sinä kai tiedät tämänkin :)))

        Ja jokainenhan osaa itse googlata, mitä niitä nyt tänne...


      • justin bieber
        1234+457678 kirjoitti:

        Joo, tuo levymyynti oli aikoinaan kiva juttu . Minkälaisia ne levyjen kokonaismyyntiluvut muuten olivat tai nyt ovat?

        Muistaakseni tuhannen raja on jo rikottu.


      • PRKH
        Ulkomaan keikat kirjoitti:

        Ulkomaan keikat on aina bändin ja levy-yhtiön organisoimia ja maksamia tukien lisäksi ja kuluja tietenkin katetaan lipputuloilla. Esim. japanilainen keikkajärjestäjä ei koskaan kustanna suomalaista bändiä sinne esiintymään. Suosiolle ja levymyynnille keikkailu on elinehto, koska se tuo mukanaan myös näkyvyyttä mediassa ja sitä kautta tunnettuutta. Japanissa suurin osa musiikkimyynnistä on japanilaista tai muuta aasialaista musiikkia, mutta toki myös länsimaiselle rock- ja metallimusiikille on kysyntää. Markkinoita Arille soolona ja Amoralille olisi, jos satsattaisiin edes pieneen kiertueeseen. Sama satsaus kannattaisi tietenkin Euroopassa, Etelä-Amerikassa, Pohjois-Amerikassa, jne.

        Tuskin kannattaa . Levy-yhtiöillä on taju tallella.


      • PRKH
        Kiertuetuki kirjoitti:

        Toivottavasti Amoral hakee ja sille myönnetään kiertuetukea, koska ilman sitä ulkomaiden kiertueet on liian kalliita toteuttaa. Ei kukaan pidä Aria minään maailman ylimpänä starana, mutta ihan mukavasti hänen äänensä, karismansa ja musiikkinsa kiinnostaa ihmisiä kaikkialla ympäri maailmaa esim. juuri youtuben kautta. Arilla ja Amoralilla olisi lahjakkuutta ja ulkonäköä menestyä paremmin kuin muut suomalaiset bändit (esim. HIM, Rasmus, Mike Monroe, Negative), mutta iso stara on mahdoton olla, jos laulaa pääasiassa suihkussa ja treenikämpillä. Levy-yhtiön tai luotettavan managerin tukea tarvitaan, ellei bändi itse ole vahvasti bisnesorientoitunut ja menestystä pitäisi haluta. Enpä tiedä auttaako tuo tervejärkisyys, ainakin Suomessa parhaiten ei pärjää lahjakkaimmat vaan ne, joilla on vähemmän itsekritiikkiä.

        Paremminkin niin että laulaa lavalla niinkuin olisi suihkussa joten ei mee perille muualla kuin Suomi-kuppiloiden hämärissä.


      • Toimii.....
        PRKH kirjoitti:

        Paremminkin niin että laulaa lavalla niinkuin olisi suihkussa joten ei mee perille muualla kuin Suomi-kuppiloiden hämärissä.

        Laulaa komeasti hienolla äänellään, tulkinta on intiimiä ja näyttää seksikkäältä ja toimii universaalisesti. wow.


    • tuottaa työttömiä?

      Kun nyt otit puheeksi työttömien tuottamisen, niin mietipä ihan hiljaa omassa mielessäsi kuinka paljon työttömiä tuottavat yliopistot, korkeakoulut jne. Ihan insinöörin ja maisterin papereilla kortistoon valmistuvia tai pätkätöihin. Ja mieti sitten, kuinka paljon yhden akateemisen työttömän kouluttaminen maksaa yhteiskunnalle ja kuinka paljon uhrauksia se vaatii kouluttautujalta.

      Että ihan turhaa porua pidät yhden idolsin työttömien tuottamisesta.

      Muuten, mistäpä sinä tiedät, kenenkään työn teosta - edes Arinkaan. Kunhan vain oletat tietäväsi.

    • arin ylin fani

      ei töitä kannata tehdä jos on tarpeeksi tuloja elämiseen :D

      koskahan tuo uusi amoral lätty julkaistaan? irrotetaanko siltä sinkku? esim. ens viikko sopis ihan hyvin mun aikatauluun :D

      • wtf_

        Mistä sä tai aloittaja voisit tietää Arin TYÖN tekemisestä ja tarvitseeko edes? Se ei kuulu julkiseen keskusteluun eikä Arin musiikkia -palstalle.


      • arin ylin fani
        wtf_ kirjoitti:

        Mistä sä tai aloittaja voisit tietää Arin TYÖN tekemisestä ja tarvitseeko edes? Se ei kuulu julkiseen keskusteluun eikä Arin musiikkia -palstalle.

        emmä tiedäkään eikä mua kiinnostakaan (kun taas amoralin tuleva levy kiinnostaa).

        mutta, työn tekemisellä ei ole mitään itseisarvoa. mitä vähemmällä duunilla pystyy itsensä elättämään sen parempi. no tietty jos työ ja harrastus sattuvat olemaan sama asia, niin joskus enempi voi olla parempi.


      • yksplusyksonkaks
        wtf_ kirjoitti:

        Mistä sä tai aloittaja voisit tietää Arin TYÖN tekemisestä ja tarvitseeko edes? Se ei kuulu julkiseen keskusteluun eikä Arin musiikkia -palstalle.

        Tottakai tiedän paljonkin, koska jos se tekisi TÖITÄ, niistä lukisi jossain. Mutta kun ei, kun Ari sanoo olevansa muusikko. Joka lurauttelee harvemmin kuin kerran vuodessa levyllisen muiden tekemiä biisejä ja joskus keikoilla. Siinä ei paljon ole tekemistä.


      • Yksinkertaiselle
        yksplusyksonkaks kirjoitti:

        Tottakai tiedän paljonkin, koska jos se tekisi TÖITÄ, niistä lukisi jossain. Mutta kun ei, kun Ari sanoo olevansa muusikko. Joka lurauttelee harvemmin kuin kerran vuodessa levyllisen muiden tekemiä biisejä ja joskus keikoilla. Siinä ei paljon ole tekemistä.

        Levynteossa on paljon muitakin vaiheita kuin musiikin ja laulun äänittäminen ja tallentaminen. Bändi on mukana miksaus- ja masterointivaiheessa, jotta lopputulos kuulostaa juuri siltä kuin bändi haluaa. On valittava levylle tulevat biisit ja niiden järjestys, suunniteltava levyn ulkoasu, tekstit ja valokuvat, neuvoteltava ja sovittava levyjen valmistuksesta, julkaisusta, jakelusta, digitaalisesta myynnistä, markkinoinnista, keikoista, jne. Keikkoja on suunniteltava ja uusia biisejä on harjoiteltava ja sovitettava live-versioiksi. Arilla on Amoralin lisäksi soolo-, duo-, ja muut keikkansa, joihin on suunniteltava ja treenattava ohjelmisto, sekä toinen levyprojekti. Lisäksi musiikkiin liittymättömät työt.


    • hwwmmollö

      ei täällä suomessa oikein eletä keikoilla paitsi parhaat kuten : lauri tähkä jenni vartiainen apulanta paula k katri helena jari s anna ab michael monroe jne. tässä on suomen parhaita esiintyjiä jotka ovat huipulla ja keikkoja piisaa ja kauppa käy kun sen homman osaa tyylikkäästi hoitaa .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe