sopimus vaimon kanssa

Mr.pen

Seksielämämme vaimoni kanssa oli taantunut. Toki harrastimme sitä mutta se oli enempi velvollisuuden takia kuin palavasta himosta. Erään torstai-iltana kun katselimme televisiota, vaimoni heitti kysymyksen. –”Kiinnostaisiko sua kimppa”. Katsoin häntä silmät suurina. Mistä se tietää, että haluaisin toisen naisen mukaan leikkeihin. ”No siis…miks ei. Olisihan se vähän vaihtelua jos siinä olisi toinenkin nainen”, vastasin empien, jolloin Mirva ääntään korottaen huusi, AI TOINEN NAINEN. ”No, ei siihen kyllä mikään äijäkään tule kanki ojossa”, vastasin. ”Niin just. Sä saisit kyllä nuolla toista naista mutta mä en sais sitten vierasta kyrpää”, vaimoni suuttui silminnähden. Käytyämme asiasta kiivaan keskustelun, päädyimme kumpaakin tyydyttävään ratkaisuun. Ensiksi Mirva saa etsiä miehen joka tulisi kanssamme ja sitten minä etsisin naisen joka tyydyttää tarpeemme. Ainut ehto kolmannelle oli, ettei se saanut olla tuttu.

Lauantai aamupäivästä Mirva soitti töihin, että hän oli löytänyt kotimaisilta alan sivustoilta miehen, jolle lauantai sopisi. ”Kuka tää nyt sitten on”, tivasin mustasukkaisena. ”Juho. 33-vuotta, vaikutti ihan mukavalta”, Mirva oli selvästi innoissaan ja kertoi nähneensä Juhosta kuviakin. Työpäiväni meni aivan ohitse, miettiessäni iltaa. Kotiin mennessäni hain alkosta viiniä, jota Mirva pyysi hakemaan ja kondomipaketin. Olin kuuden maissa kotona ja Mirva oli siivonnut kämppämme ja tehnyt oikein maittavaa ruokaa. Söimme kunnon päivällisen viinin kera, jonka jälkeen aloimme odotella Juhoa.

DING DONG, oli kello soi ja säpsähdimme kumpikin. Mirva korjasi kampaustaan ja lähdimme ovelle. ”Muista olla kunnolla ja hoidetaan tää nätisti”, vaimoni sanoi kävellessämme ovelle ja antoi kostean suukon huulilleni. ”Moi, tervetuloa. Tule vaan sisälle”, Mirva oli ylipirteä ja auttoi Juhoa riisumaan takkinsa. Juho olikin fiksun näköinen mies ja pukeutunut hyvin. Kättelimme eteisessä ja siirryimme olohuoneen puolelle. Vaimoni toi juomat ja tunnelma alkoi hiljalleen vapautua.”Tää on meille ihan uutta”, Mirva jutteli Juhon kanssa joka kertoi olleensa joitakin kertoja juuri pariskunnille apuna. ”Ja oot ihan hetero”, naurahdin, jolloin Juho sanoi olevansa bi. Katsoin kysyvästi vaimoani joka vain nauroi reaktiolleni. ”Mut, eihän me tehdä mitään sellaista mistä joku ei pitäisi”, Juho sai rauhoitellen ja nyökkäsin hyväksyvästi. ”Voisin käydä peseytymässä”, Juho sanoi rikkoen hiljaisuuden, vaimoni lähtiessä näyttämään kylpyhuoneen.

Päätimme myös Mirvan kanssa peseytyä ja menimme Juhon tultua yhdessä suihkuun. Vaimoni oli ajanut itsensä posliiniksi mikä sai jo veitikkani heräilemään. Huuhdeltuaan itsensä, Mirva otti hiljalleen nousevasta kyrvästäni otteen ja alkoi hyväillä minua. ”Malta vielä hetki”, hän kuiskasi korvaani, pidellessään kovaa kankeani puristuksissa. Peseydyin ja poistuin vain kylpytakissa Juhon luokse, Mirvan jäädessä vielä huuhtelemaan itseään.

Istuimme Juhon kanssa sohvalla, katsoen telkkaria ja juoden olutta. Mirva tuli suihkusta niinikään kylpytakkiin kietoutuneena ja tuli eteemme. ”Mä oon halunnut tehdä näin”, hän sanoi ja polvistui eteemme. Hän toi oikean kätensä kylpytakkini alle ja vei vasemman Juhon haaroihin. Mirva alkoi hyväillä meitä ja vaikka tilanne oli outo, annoin hänen jatkaa. Vieraan ihmisen läsnäolosta huolimatta, jäykistyin nopeasti takin alla. Silmäilin myös vaimoni käden työskentelyä Juhon kylpytakin alla, jossa ei ainekaan vielä ollut havaittavaa seisokkia. Mirva nousi seisomaan ja pudotti kylpytakkinsa lattialle. Katsoin hänen kaunista vartaloaan ja paljasta alapäätä, jossa huulet jo lerputtivat turvonneina kiihkosta. ”Siirrytään makuuhuoneeseen”, hän kuiskasi ja kääntyi kiusoitellen ympäri ja käveli hitaasti, pylly keinuen. Katsoin Juhoa joka katsoi minua, kuin odottaen hyväksyntää lähteä leikkiin. Nyökkäsin hyväksyvästi ja nousimme. Täähän on ihan kohtelias mies. Ajattelin, kävellessämme makuuhuoneeseemme...

149

108425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr.Pen

...Mirva makasi keskellä sänkyä, jalat vasemmalle kääntäneenä, ettemme vielä näkisi hänen huuliaan. ”Ettekö Te meinaa riisua”, hän kysyi avaten hieman jalkojaan. Avasin kylpytakkini paljastaen vehkeeni. Seisoin sängynpäädyssä, kuutisentoista senttiä kivikovaa lihaa osoittaen kohtisuoraa ylöspäin. Juhokin riisui takkinsa ja samalla näin hänen valtavan kangen. Hyvin on vaimo tutkinut kohteensa, ajattelin nähdessäni hänen vielä velton mutta kiihottuneen kalunsa, joka oli jo suunnilleen omani mittainen. Mirva taputti päiväpeitettä merkiksi, jotta tulisimme sängylle. Istuimme Juhon kanssa sängynpäätyyn ja käännyimme vaimooni päin joka oli jo avannut haaransa ja vienyt sormensa alapäähän. Seurasimme kuinka vaimoni sormet tekivät työtään puhtaassa ja paljaassa pillussa jossa huulet olivat jo märkinä kiihkosta.

Runkkasin samalla kun katsoin vaimoni hyväilyä pitääkseni seisokkia päällä mutta Juho oli edelleen velttona. Mirvakin huomasi tämän ja nousi sängyltä ja meni Juhon eteen. ”Eikös tää heräile”, hän hymähti ja polvistui. Vaimoni nosti velton lihan sormenpäillään ja imaisi Juhon terskan suuhunsa. Mustasukkaisena mutta kuitenkin jotenkin innokkaana ja himokkaana seurasin kuinka Juhon kyrpä kasvoi kasvamistaan vaimoni suussa. Seurasin sitä edelleen runkaten, kun Juho katsoi minuun hymyillen ja alkoi kyyristyä. Saman tien tiesin mitä tapahtuisi, mutta en kyennyt estämään sitä. Juho painoi päänsä alas ja otti varrestani kiinni, alkaen nuolla minua. Istuin jähmettyneenä, Juhon kielen pyörissä terskani ympärillä. Kyllä mies tietää miten mies tyydytetään, ajattelin terskani hakatessa Juhon kurkkuun.

Vaimoni sai Juhon suuren kyrvän kovaksi ja nousi vetäen Juhon pois kimpustani, ohjaten hänet makaamaan sängylle. Vaimoni jatkoi hänen imemistään, tuoden perseensä eteeni. Painoin sormet vaimoni kosteaan pilluun ja aloin nuolla hänen ryppyistä ja tiukkaa pyllyreikää. Nousin polvilleni ja painauduin kerralla tappiin asti. Nain häntä hetken, kunnes jatkoin hänen nuolemista. Mirva siirtyi Juhon viereen jatkaen käsipelillä ja näytti tätä suurta kankea, johon hänen kämmenensä ei edes mennyt yhteen ympärille, että tulisinko minä jatkamaan. Ei helvetti, jossain se minunkin raja menee, ja pudistin päätäni.

Mirva otti paketista kondomin ja asetti sen Juholle. Hän meni hajareisin Juhon päälle ja alkoi varovasti asettelemaa itseään kovaan aisaan. Rauhallisesti nytkytellen vaimoni liukui suonikkaalla varrella. Venyttyään tarpeeksi, Mirva rupesi ratsastamaan kiljuen nautinnosta ja hapuili käsillään kyrpääni. Siirryin seisomaan vaimoni viereen, vieden kyrpäni hänen eteensä. B-kupin rinnat hölskyen, hän ratsasti ja alkoi imeä kyrpääni. Vaimoni ääntelehti ja kiljui nautinnosta muna suussaan ja hieroi voimakkaasti käsillään kassejani.

Mirva lopetti imemisen ja näytti päällään, että menisin hänen taakseen. Asettuessani taakse, hän levitti pyllyreikänsä kutsuvasti auki ja ymmärsin hänen ajatukset. Vein terskani auenneelle sulkijalihakselle ja painauduin vaimoni kuumaan anaaliin. ”AAAHHH…UUh..aih”, vaimoni vaikeroi lopetettuaan ratsastuksen, ollessaan Juhon kyrpä kokonaan sisällään ja saadessa minua sentti sentiltä syvemmälle suoleen. Varovasti aloin naida vaimoani kiihtyvällä tahdilla ilman liukasteita, hänen määritellessä vauhtia käsillään, työntäen minua välillä taaemmaksi. Mirva nojautui lähemmäksi Juhoa ja laskeuduin hänen selkäänsä. Naidessani kuin pupu, suutelin Mirvan kaulaa ja hän kietoi kätensä kaulani ympärille. ”Kiitos rakas”, hän sai kuiskattua hengästyneenä ja annoin suukon hänen poskelleen.

Nousin pois selästä ja Mirvakin suorastaan hypähti makaamaan. Oli vuoroni panna vaimoani ja kiedoin käteni hänen reisien ympärille ja jatkoimme naimista. Juho repäisi kortsun irti ja suorastaan tunki kankensa vaimoni suuhun. Pitkittääkseni tulemistani vedin itseni ulos ja jatkoin nuolemalla vaimoni ihanan turvoksissa olevia huulia. Nostin päätäni kuullessani vaimoni oksennusrefleksin, Juhon survoessa kyrpäänsä syvälle hänen suuhunsa...

• Mr.Pen

...Mirva halusi päättää session elokuva tyyliin ja polvistui meidän väliimme. Hän runkkasi meitä ja otti vuoronperää suihin. Mirvan ottaessa ties monennen kerran kaluni suuhunsa tunsin laukeavani. Hänkin aavisti sen, imien entistä kovempaa saaden lämpimät spermani suuhunsa. Hän jatkoi nuolemalla vartta, nesteideni valuessa hänen suupielistä ja viimeisten tippojen lentäessä päiväpeitteellemme. Samalla Juho runkkasi itseään voimakkaasti ja alkoi lähestyä purkausta. Hän vatkasi selkä väärällään tattiaan, hikikarpalot otsallaan, naama punaisena ja purkautui lennättäen spermansa niin vaimoni kasvoille kuin myös minun jaloilleni sekä pitkin päiväpeittoa. Juhon lypsettyä nesteensä, Mirva vemputti vielä hetken löystyviä kullejamme ja lähti peseytymään.

Kiedoin kylpytakin päälleni, Juhon alkaessa pukea vaatteitaan. Emme sanoneet sanaakaan, vaimoni ollessa suihkussa. Mirva tuli suihkusta pyyhe päällään, Juhon vetäessä jo kenkiään jalkaan. Tilanne oli todella vaivautunut ja vaimoni vain kiitti Juhoa avustaan ja hyvästelimme ovella toisemme. ”Nautitko siitä”, kysyin oven sulkeuduttua. ”Todellakin, vaikka olihan se aika iso”, vaimoni vastasi puristaen halauksen. ”No…olikse sitten parempi”, jatkoin mustasukkaisuuden herätessä. ”Noo…kiva se oli kokeilla. Älä ole mustis. Ja sitä paitsi, tää on just hyvä ja mun oma”, hän sanoi hymyillen ja vei kätensä kylpytakkini alle kutistuneeseen lihanpalaani ja siirryimme takaisin makuuhuoneeseen.

• Raikkukin
        Mr.Pen kirjoitti:

...Mirva halusi päättää session elokuva tyyliin ja polvistui meidän väliimme. Hän runkkasi meitä ja otti vuoronperää suihin. Mirvan ottaessa ties monennen kerran kaluni suuhunsa tunsin laukeavani. Hänkin aavisti sen, imien entistä kovempaa saaden lämpimät spermani suuhunsa. Hän jatkoi nuolemalla vartta, nesteideni valuessa hänen suupielistä ja viimeisten tippojen lentäessä päiväpeitteellemme. Samalla Juho runkkasi itseään voimakkaasti ja alkoi lähestyä purkausta. Hän vatkasi selkä väärällään tattiaan, hikikarpalot otsallaan, naama punaisena ja purkautui lennättäen spermansa niin vaimoni kasvoille kuin myös minun jaloilleni sekä pitkin päiväpeittoa. Juhon lypsettyä nesteensä, Mirva vemputti vielä hetken löystyviä kullejamme ja lähti peseytymään.

Kiedoin kylpytakin päälleni, Juhon alkaessa pukea vaatteitaan. Emme sanoneet sanaakaan, vaimoni ollessa suihkussa. Mirva tuli suihkusta pyyhe päällään, Juhon vetäessä jo kenkiään jalkaan. Tilanne oli todella vaivautunut ja vaimoni vain kiitti Juhoa avustaan ja hyvästelimme ovella toisemme. ”Nautitko siitä”, kysyin oven sulkeuduttua. ”Todellakin, vaikka olihan se aika iso”, vaimoni vastasi puristaen halauksen. ”No…olikse sitten parempi”, jatkoin mustasukkaisuuden herätessä. ”Noo…kiva se oli kokeilla. Älä ole mustis. Ja sitä paitsi, tää on just hyvä ja mun oma”, hän sanoi hymyillen ja vei kätensä kylpytakkini alle kutistuneeseen lihanpalaani ja siirryimme takaisin makuuhuoneeseen.

Kerro lisää,,saitko sinä sit vieraan naisen kimppanne? Meilläon ihan sama systeemi, yksi ukm käy noin pari kertaa kuussa meillä ja yks rouva samoin mut eri aikaan!!
        Pelaa hienosti ja sexielämämme on piristynyt 100%!!!
        Suosittelen kaikille joilla oma tuntuu liiankin tutulta!
        Vaimo saa isoa ja mä piukeeta nuorempaa pillua!!

• bb-inka
        Raikkukin kirjoitti:

Kerro lisää,,saitko sinä sit vieraan naisen kimppanne? Meilläon ihan sama systeemi, yksi ukm käy noin pari kertaa kuussa meillä ja yks rouva samoin mut eri aikaan!!

BB-INKAN HÄRSKIT SEKSIKUVAT:

http://www.adults.fi/smf/index.php?topic=807.msg1617#msg1617

• rasputin....
        Raikkukin kirjoitti:

taitaa olla aika huoria nuo teidän vaimot ja melkoisia aisan kannattajia te mihen kuvat kun ootte sen pyhimmän häpäisseet eikö oma riitä voi voi.....

• Mr.Pen kirjoitti:

Meillä kävi kokolailla samalla tavalla.Olemme jo iäkkäämpi pariskunta ja sairauksieni johdosta on sänkyhommat jääneet vähemmälle.Viime talvena olimme Maspalomasissa lomamatkalla .Makailimme eräänä päivänä rannalla ,kun tuli lähettyvillemme mies , jonka kanssa alkoi keskusteltu tavanomaisista asioista.Vaimonikin yhtyi keskusteluun ja kuiskasin hänelle että , oisko kiinnostusta kokeilla vierasta ? Hän ei vastannut . Keskustelun aikana tuli esille miehen olevan nyt viimeistä päivää rannalla ja lähtevän aamulla takaisin Suomeen. Mies oli kokolailla sutjakan oloinen,keski-ikäinen,hyvin hoidetun näköinen vartalo ,ei liikaa lihavuutta,paljon reissuja tehnyt. Ei mennyt kauaa aikaa, kun vaimoni kuiskasi olevansa kiinnostunut asiasta ja pyysi minua esittämään asian vieraalle.Aloinkin jutustella hieman intiimeimmistä asioista ja asiaa edisti vielä nakurannalla liikkuvista kokolailla alastomista miehistä ja naisistakin.Viimein esitin asian ja kysyin olisiko hänellä mitään sitä vastaan, että kävisi vaimoni kanssa lähellä olevassa hotellihuoneessamme esimerkiksi ottamassa hieman juomista.Hän mietti aikansa ja vilkuili minua ja vaimoani, joka on mielestäni hyvinkin hyvän näköinen iästään huolimatta.Viimein hän sanoi , että jos ei minulla ole mitään sitä vastaan ja vaimonikin haluaa niin ok.Jäin rannalle heidän tekevän lähtöään ja sanoin ettei ole mitään kiirettä sillä iltapäivä oli vasta aluillaan.Heitä ei kuulunut takaisin illan alkaessa olemaan jo aika pitkällä ja lähdinkin hotellillemme.Siellä vaimoni olikin yksinään.Oli käynyt suihkussa ja laittelemassa itseään ulosmenoa varten.Kysyin kuulumisia jolloin hän ei suostunut kertomaan tapahtumista mitään ja oli nyt lähdössä ulos.Tiedustelin menon syytä jolloin hän kierrellen kertoi käyvänsä ostoksilla, kun oli muka unohtanut jonkun asian joka nyt täytyi hoitaa.Kohta hän lähtikin ja asian syytä en saanut selville.Aioin ensin lähteä perään, mutt tajusin sen typeräksi joten jäin huoneeseen suihkuun ja laittelemaan suuhun pantavaa.Heräsin aamutunneilla kuullessani liikettä huoneessamme.Valojen syttyessä näinkin vaimoni ja kysyin missä niin kauan oli ostoksilla oltu jolloin hän vain murahti ,riisuitui ja rupesi nukkumaan.Aamulla yritin vielä tiedustella edellisen iltapäivän tapahtumista ja sen illallisen ostosreissun syytä.Näihin en saanut vastausta ja en vieläkään tiedä mitä oikein oli tapahtunut ,saati oliko hän ollut tyytyväinen sen miehen kanssa saamastaan kohtauksesta.Nyt en tiedä oliko ko-teko kohdaltani viisasta vai eikö sillä olisihan ollut mukava tietää saiko vaimoni nautinnon vai vielä enemmänkin.Kotona elämä on jatkunut entiseen tapaan,muutaman kerran on yritetty rakastellakin joskin ei entiseen malliin onnistuttu. En ole huomannut onko vaimollani nykyisin enemmän menoja vai jäikö asia siellä tapahtuneeksi sillä ko mieshän oli Oulussa asuva.

• sydämellisesti
        Raikkukin kirjoitti:

kyllä on sairas mieli ihmisellä, todella ällö juttu, ei ihmisen mieli ihan mitä vaan kestä, vaikka kuinka sovittais,

• MH
        Raikkukin kirjoitti:

Minkä teet.kun vain 10cm eikä enää seiso

• yksinmerelläkaksin
        kau.ha kirjoitti:

Meillä kävi kokolailla samalla tavalla.Olemme jo iäkkäämpi pariskunta ja sairauksieni johdosta on sänkyhommat jääneet vähemmälle.Viime talvena olimme Maspalomasissa lomamatkalla .Makailimme eräänä päivänä rannalla ,kun tuli lähettyvillemme mies , jonka kanssa alkoi keskusteltu tavanomaisista asioista.Vaimonikin yhtyi keskusteluun ja kuiskasin hänelle että , oisko kiinnostusta kokeilla vierasta ? Hän ei vastannut . Keskustelun aikana tuli esille miehen olevan nyt viimeistä päivää rannalla ja lähtevän aamulla takaisin Suomeen. Mies oli kokolailla sutjakan oloinen,keski-ikäinen,hyvin hoidetun näköinen vartalo ,ei liikaa lihavuutta,paljon reissuja tehnyt. Ei mennyt kauaa aikaa, kun vaimoni kuiskasi olevansa kiinnostunut asiasta ja pyysi minua esittämään asian vieraalle.Aloinkin jutustella hieman intiimeimmistä asioista ja asiaa edisti vielä nakurannalla liikkuvista kokolailla alastomista miehistä ja naisistakin.Viimein esitin asian ja kysyin olisiko hänellä mitään sitä vastaan, että kävisi vaimoni kanssa lähellä olevassa hotellihuoneessamme esimerkiksi ottamassa hieman juomista.Hän mietti aikansa ja vilkuili minua ja vaimoani, joka on mielestäni hyvinkin hyvän näköinen iästään huolimatta.Viimein hän sanoi , että jos ei minulla ole mitään sitä vastaan ja vaimonikin haluaa niin ok.Jäin rannalle heidän tekevän lähtöään ja sanoin ettei ole mitään kiirettä sillä iltapäivä oli vasta aluillaan.Heitä ei kuulunut takaisin illan alkaessa olemaan jo aika pitkällä ja lähdinkin hotellillemme.Siellä vaimoni olikin yksinään.Oli käynyt suihkussa ja laittelemassa itseään ulosmenoa varten.Kysyin kuulumisia jolloin hän ei suostunut kertomaan tapahtumista mitään ja oli nyt lähdössä ulos.Tiedustelin menon syytä jolloin hän kierrellen kertoi käyvänsä ostoksilla, kun oli muka unohtanut jonkun asian joka nyt täytyi hoitaa.Kohta hän lähtikin ja asian syytä en saanut selville.Aioin ensin lähteä perään, mutt tajusin sen typeräksi joten jäin huoneeseen suihkuun ja laittelemaan suuhun pantavaa.Heräsin aamutunneilla kuullessani liikettä huoneessamme.Valojen syttyessä näinkin vaimoni ja kysyin missä niin kauan oli ostoksilla oltu jolloin hän vain murahti ,riisuitui ja rupesi nukkumaan.Aamulla yritin vielä tiedustella edellisen iltapäivän tapahtumista ja sen illallisen ostosreissun syytä.Näihin en saanut vastausta ja en vieläkään tiedä mitä oikein oli tapahtunut ,saati oliko hän ollut tyytyväinen sen miehen kanssa saamastaan kohtauksesta.Nyt en tiedä oliko ko-teko kohdaltani viisasta vai eikö sillä olisihan ollut mukava tietää saiko vaimoni nautinnon vai vielä enemmänkin.Kotona elämä on jatkunut entiseen tapaan,muutaman kerran on yritetty rakastellakin joskin ei entiseen malliin onnistuttu. En ole huomannut onko vaimollani nykyisin enemmän menoja vai jäikö asia siellä tapahtuneeksi sillä ko mieshän oli Oulussa asuva.

Jos se mies raiskasi? Mieteitkö tätä vaaraa? Jos se ei käyttänyt kondomia ja naisesi häpeissään meni hakemaan apteekista katumuspillerin. Ei uskalla sanoa sinulle mitään kun kerran suostui.

• saratoka
        MH kirjoitti:

Minkä teet.kun vain 10cm eikä enää seiso

meillä om monesti ollut kimppa juttuja ja vaimo on tykänyt ja ny haaveme on et olis ainenkiin 4 miestä antamassa vaimolle

• Leiffikii
        Raikkukin kirjoitti:

Hai sie nui se mennÖÖ.

• apuaa. hyii

seksi on kyllä ällööö..

• Ei kivaa
        sydämellisesti kirjoitti:

kyllä on sairas mieli ihmisellä, todella ällö juttu, ei ihmisen mieli ihan mitä vaan kestä, vaikka kuinka sovittais,

Nykyaika on kummallista.Ihmisille ei tunnu riittävän mikään.Ihmetellen olen lukenut, kuinka pornofilmejäkin suositellaan piristämään parisuhdetta.Ei kyllä kovin kauaskantoisesti ole tätäkään asiaa kelattu

• Jatkoa odotellessa!

Luin alusta loppuun asti ja ei prkl ku oot hyvä kirjoittaa näitä O.o Maltan tuskin odottaa, että pistät jatkoa siitä ku tämä mies kaveri saakin "kostoksi" etsiä tiukemman petikaverin ja Mirva tietty siinä sitten yrittää antaa parastaan, kilpailuhaluisena ja mustasukkaisena ja tekee asioita mitä naiset eivät "IN REAL LIFE" ikinä keksisi tehdä, paitsi tietty elokuvissa :) ... saadakseen miehensä huomion edes hetkeksi.

• Juhakko

Onko vaimosi todella hyvä?

• saratoka
        Juhakko kirjoitti:

Onko vaimosi todella hyvä?

mun vaimo on tosi manen ja meihin voi ottaa yhteyttä 0466657320

• seksuaalinen;)

jatka viel....ja kerro et mitä siin toises jutus tapahtu ku se nainen tuli vuorostaa kimppakivaan...;)

• Sindbad.Merenkulkija

Uskotteko te raukat kaverin satuihin ? Tuohan oli täyttä mielikuvituksen tuotetta, ei mitään epäilystäkään !

• nuor naine
        Sindbad.Merenkulkija kirjoitti:

Uskotteko te raukat kaverin satuihin ? Tuohan oli täyttä mielikuvituksen tuotetta, ei mitään epäilystäkään !

Väliäkö hällä. Mukavaa luettavaa ja antoi ideoita.

• Hyvin vieressä
        nuor naine kirjoitti:

Väliäkö hällä. Mukavaa luettavaa ja antoi ideoita.

Veli tulee kylään ja vaimo odottaa kovasti vaikka ei tunnustakaan. Vanhalla pojalla lasti lähtee herkästi ja oikeaan osoitteeseen.

• SEKSIHERÄTYSKOKEILU

VOI HITTO MITEN HYVÄ TARINA TUOSTA KIMPPAKIVASTA,
      ITELLÄ AJATUS KOKEILLA SAMAA ETTÄ KAKSI MIESTÄ KIMPPAAN TULOSSA, TOINEN JO TUTTU JA TOISTA EN VIELÄ OLE EDES TAVANNUT, MUTTA KIIHOTTI AIVAN SAIRAASTI ENKÄ MILLÄÄN MALTTAIS ODOTTAA TOTEUTUMISTA, OLEN LUPAUTUNUT LÄHTEMÄÄN KIMPPAAN TASAPUOLISUUDEN NIMISSÄ TOISEKSI NAISEKSI JA PARIN VAIHDOT JA KAIKKI UUSI KIINNOSTAA JA KIIHOTTAA.. MISTÄ NÄITÄ PAREJA JA TURVALLISII ASIALLISIA KIMPPAKIVAN HARRASTAJII LÖYTYY JOTTA ASIASSA PÄÄSIS ETENEMÄÄN KUN MILLÄÄN EI MALTA ODOTTAA...JOS INNOKKAITA KOKEILUNHALUISIA LÖYTYY LAITTAKAA MEILIOSOITETTA ILMOITUKSEEN NIIN VOI OTTAA SUORAAN YHETYTTÄ!

• Mee etelä-afrikkaan

Ja naita itteäs vaikkapa punapersepaviaani laumalle.
        Kyllä sieltä näitä avoimia kokeilunhaluisia HIV-positiivisia löytyy.

• gb3l

Olen itse fiilistellyt tata jo jonkin aikaa. Jos keksit etta mista tallaisia ihmisia loytaa niin ilmoita ihmeessa mullekkin. Myos parinvaihto kiinnostaa itseani mutta partnerini ei ole liioin innostunut tasta asista. Jos haluat ottaa yhteytta laita viestia mulle sahkopostiin [email protected]

• calen1887

Hei!
        Vähän myöhään huomasi ilmoituksexi. Kovasti kiinostaa tuo juttu, jos tavoitat tämän viestin soita 0400479069 Oulu

• HierovaM

Eipä ole chatista löytynyt, vaan ihan livessä ovat tulleet vastaan.
        Kerran naapuri ja toisella kertaa työkaveri... Ja kivaa on aina ollut!

• Täällä eräs mukava ja asiallinen, pitkä, hauskannäk. sporttinen mies hesasta. voin laittaa kuvia jos vastaat os [email protected]

• kova
        gb3l kirjoitti:

Olen itse fiilistellyt tata jo jonkin aikaa. Jos keksit etta mista tallaisia ihmisia loytaa niin ilmoita ihmeessa mullekkin. Myos parinvaihto kiinnostaa itseani mutta partnerini ei ole liioin innostunut tasta asista. Jos haluat ottaa yhteytta laita viestia mulle sahkopostiin [email protected]

HEI olis ihan mielenkiintoista parin vaihto tai ryhmäseksi myös toinen nainen vaimon lisäsi

• saratoka
        kova kirjoitti:

HEI olis ihan mielenkiintoista parin vaihto tai ryhmäseksi myös toinen nainen vaimon lisäsi

jos livennä kiinostaa parin vaihto niin pekiin olisimme kiinostuneita asijasta voitte soitaa meille 0466139886

• jk

mikäpäs sinä

• KUOLKAA!

Paljon sukupuolitauteja jeee!

• SODOMASKISTIT

YHDEN LAJIN PROSTITUUTIOTA TÄMÄKIN

• TT--

Hei!

Onhan kiva tunnistaa tarina, jotakuinkin noin se meni ja voin vakuuttaa että kaikilla oli kivaa.
      Muutamia pariskuntia autelleena voin todeta että huolellisesti on valittava sopivat ja asialliset parit, muuten edessä on noloja tilanteita.

Aina perusedellytys on terveys ja luottamus kaikkiin osapuoliin. Tämä aikuisten viihde ei ole venäläistä rulettia omalla tai muiden terveydellä.

En näe ryhmissä mitään pahaa, enemmän hyvää ja piristävää. Kunhan parit ovat sinut itsensä kanssa ja haluavat vilpittömästi kokea jotakin uutta ja kiihottavaa.
      Kirjoitelkaa jos asiallisia kommentteja "apukampi miumau suomi24.fi"

• lörppä kyrpä

hienoa.

• Kiihko-mä

Mä ainakin olin jo ton ekan osan jälkeen kiihottunu!!!! Tosi kiva...
      Toivoisin että, kertoisit siis Mr.Pen että, mitä tapahtui kun sait valita naisen vaimosi lisäksi, samanlainen tarina!!!

• tämä oli hyvin kirjoitettu,minä tekisin ihan samoin jos voisin,olen ehdottanut vaimolle kolmen kimppaa jossa otettaisiin mies mukaan..mutta..hän saisi olla sen verran tuttu että tietäisi terveyden,luotettavuuden yms.
      Olisi kiva saada jatkoa tarinaan miten se onnistui tuntemattoman naisen kera..kiitti.

• sexboy693

Nainen tekee mitävaan jos kehut sen tissejä ja tussua. Siitä on kyllä kokemusta

• ei toimi ei

no ei mies multa ainakaan persettä sais saatikka että ees ottasin kolmanneks pyöräksi naista, ei vaikka kuinka kehuis

• sh89

oho.. olet uskomaton ukko...puhu vaan omista naisistas joita olet ajanut. Minuun ei tommosset kehut tehoa kun tietää mitä sulla on mieles.Taidat olla parikymppinen äidinkulta...osuinko oikeaan?

• sfuiADGKLsd

ja sen persettä ja namaan voi aina työntää paperi pussin

• sexyababy

Uh.. Todella kiihottavaa

• slslco

MIstä sais hyvää vittua.

• -K-

Meiltä kotoa ;)

• typerys oot

vittu on vaan viiden lapsen äidillä.

• Täält4

pupuni

• jossufani

voi perhana kun eilen olin kun kamuka meil ja sit tuli ongelma että mentiin sänkyyn :D

• ----

Niin-

• runkkareille

PASKAA

• Tussu kyllä kelpais

• Dark Ensio

Tiiättekö sellaset ku panohanskat? Käyttääkö useakin niitä? Minä en pysty laúkeamaan ilman niitä, onko tämä paha :) Ps. Twilight on kiva

• Nainen 28v.

Oih, kuin suoraan mun fantasioistani.. :) Toistaiseksi kokeiltu 2n m ja 2n 2m. Vielä kun sais kahta miestä yhtä aikaa ilman sitä toista naista jakamassa huomiota.. ;)

• normy

Paskaa! Ensinnäkin Nainen 28v. on oikeasti mies ja toisaalta tehnyt nuo asiat vain unissaan.

Elämän tarkotus ei ole saada mahdollisimman paljon seksinautintoa! :) Tämähän on kaikka riippuvuutta, sairasta riippuvuutta!

• normy kirjoitti:

Paskaa! Ensinnäkin Nainen 28v. on oikeasti mies ja toisaalta tehnyt nuo asiat vain unissaan.

Elämän tarkotus ei ole saada mahdollisimman paljon seksinautintoa! :) Tämähän on kaikka riippuvuutta, sairasta riippuvuutta!

Ei vieroitusoireita. Ei epäterveellistä - itse asiassa pidentää ikää. EI vaadi rahan hassausta sen kummempaan kuin ehkäisyyn. Ei vaadi tuhansien eurojen urheiluvarusteita. Ei ole laitonta. Ei (välttämättä) vaadi vuosien harjoittelua. EI paineita kun ei mistään MM-kullasta kilpailla.

Full of win. GTFO

• namiski
        normy kirjoitti:

miksi sitten luet tätä? ettei vaan tekis mieli?

• hmmh... kivahan se olisi leikkiä... ;)

• Kalle-Hermanni

ol tylyssee lukkeep

• vittu mikä bulshitti! on se kiva kehittää näitä ku ei oo muuta tekemist!

• minäkinslmv

Ok juttu. Olisin voinu tulla mukaan.............

• lolrtergd

lol kattokaa pornoo ni ei tarvi tätä lukee

• Lunaox

Hyvä tarina :) Ongelma on vaan se, että halukkaita naisia ei tahdo löytyä kolmanneksi pyöräksi, puput pöksyssä liian usein... :/

• sahkotukka

Täällä on kiihkeä kaveri ;)

• Seksii!!<333

Moikkelis!
        Oletteko harrastamassa kimppakivaa joskus?
        Olen hyvin innoissani päästä mukaan olen siis nainen 24.v. ja olen kunnon seksi susi!Seksi on ihanaa ja hyvin kiihottavaa!Olen harrastanut ennenkin kimppakivaa ja se on sitä kunnon seksiä se!Vastaa tähän viestiin ja katotaan jo sopisi teille tai meille harrastamaan kunnolla kimppakivaa...vastaile

• seksinnälkä
        Seksii!!<333 kirjoitti:

Moikkelis!
        Oletteko harrastamassa kimppakivaa joskus?
        Olen hyvin innoissani päästä mukaan olen siis nainen 24.v. ja olen kunnon seksi susi!Seksi on ihanaa ja hyvin kiihottavaa!Olen harrastanut ennenkin kimppakivaa ja se on sitä kunnon seksiä se!Vastaa tähän viestiin ja katotaan jo sopisi teille tai meille harrastamaan kunnolla kimppakivaa...vastaile

moikka nimim. "seksii!!"
        ollaan pariskunta ja haluttais toinen nainen mukaan touhuihin. nainen on sinua nuorempi ja mies vanhempi.ollaan hoikia. jos kiinnostaa niin kirjotteleppa [email protected]

• HOT PARI

Helsingissä nuorekas, siisti ja kiimainen pari 40 v, etsi bi-nainen kokeilemaan uutta. Turvallista seksia ja 100 % luotettava.
        Siis tule nauttimaan kanssamme kaikesta kivasta ;)

Ota yhteyhtä!
        [email protected]

• huimaheino

Huippu tarina...mäkin voisin tulla kolmanneksk pyöräks :)

• popo123454321

Hei!

Onhan kiva tunnistaa tarina, jotakuinkin noin se meni ja voin vakuuttaa että kaikilla oli kivaa.
      Muutamia pariskuntia autelleena voin todeta että olet vähän KEI!

• Bi

Koettu on 1n 2m ja 2n 1m sekä 2n 2m, parasta on nainen kolmantena pyöränä.
      Nainen tietää miten tehdä toiselle naiselle hyvää.. =) eikä ukko-kultaakaan harmita sitä touhua katsellessa.

• Olipa hyvä kirjoitus! Olisi mukava itsekkin päästä kokeilemaan kimppaa ;)

• Oikea mies

Saastaista PASKAA!

Olette ELUKOITA!

• HBGYUIJK

EDELLINEN...
        JUU.

• novittumursu

nii oisha se kiva jos röpöttäis joskus sais tollase murgasmin ku teil tussunesteet leviäis seinille ja tabascoa roiskuis ikkunaZta

• anski89

btw voiko anaaliseksistä tulla perseeseen rakkuloita?

• irmapirma

Joo no kyllä ainakin meidän jokelle tuli perseeseen isoja vesikelloja tossa viikko sitten kun poikien kanssa heittivät homo-junan keilahallissa...

• ANAALIA.HALVALLA

AHH KU SE ANAALI PANO LAITTOI PERSEEN RAKKULOILE SAATANA

• anski89

Jaaa... Voisin kyllä vaimoani murjasta perseeseen niin kovaa että tunto lähtisi ja tussunesteet lentäisi toiselta puolelta köröniemeen ja osuisi tortillaan -.- Mutta tiedä häntä

• irmapirma

Haluaisitko ihan perus anaalipanon minullekkin jyskyttää? ANAALIA.HALVALLA

• irman kiihokas pillu

ANNATKO?

• kova

HEI voisin antaa

• loyal_

oujee aaah aaaaah

vittu mikä juttu.
      sairasta touhua, kyllä oma kumppani on paras!!

• Jane Blond

Juho Ja MIRVA tapolan mirva joo vittu että kiinnostaa nään ne jo edessäni vittu mitä urpoja runkatkaa ittene hengiltä

• kraisu

hei halusin naista tai parille kolmas pyörä ottakaa yhteyttä 0465704419

• 76

Melko sairasta touhua.Seksiin kuuluu rakkaus,mutta eihän rakkautta näillä 40-50 vuotiailla ole muuten kuin kaljapullon kanss.En olisi mennyt 13 vuotta sitten naimisiin,jos olisin halunnut kuksia jokaisen miehen kanssa.Onko teillä tässä jokin ristiriita vai mitenkä.Onko nykyään syntiä olla uskollinen? Minä olen,että voin elää itseni kanssa ja olla mieheni arvoinen.Viinapäissään sitä sekoillaan olan takaa ja edestä ja sitten kaikille näsäviisaille tiedoksi,että saan aina orgasmin rakastellessa ja olen kaunis nainen joka kelpaisi muillekkin,mutta ähäkutti! Minä olenkin kunnollinen.Olemme puhuneet mieheni kanssa,että miehet eivät kunnioita nykyään ns.kunnollisia naisia.Maineella ei ole väliä.Nainen joka on rakastunut 2 kuukauden välein koko elämänsä ajan on jo sairas,ei muuta.

• 7ei6

jos oot tyytyväinen suhteeseenne miks omakehu haisee niin kauas vai onks sun naiseutes kiinni vain siinä kauneidessasi huhhuh!

• Tiukka sarja lyhyitä kysymyksiä: Onko väärin yrittää toteuttaa mielihalujaan ja vaikkapa koittaa katsoa, haluaako sitä oikeasti? Voiko autolla ajamisesta sanoa mitään jos ei ole noussut minkään polkupyörää kummemman selkään? Onko väärin tehdä parisuhteessa sopimuksia, jotka koskevat molempien ns. yhteistä yksityisyyttä?
        "Minä olenkin kunnollinen." Niin olen minäkin "kunnollinen" mutta nostanpa silti tässä pöytään Hitler-kortin ja sanon että ihmisiä on erilaisia joka lähtöön ja kaikille löytyy oma juttunsa. Pitää vain miettiä kuoleeko tai kärsiikö joku muuten vaan tällaisesta - siis oikeasti? Eri asia jos pitää motkottaa että "MINÄ EN TEE NÄIN JOTEN EI PITÄISI TEIDÄNKÄÄN!" Vähän kuin joku vihaisi vaaleanpunaista ja käskisi _sinua_ luopumaan siitä.
        Nainen, joka on rakastunut 2 kuukauden välein koko elämänsä, ei yksinkertaisesti ole rakastunut 2 kuukauden ajan koko elämänsä. Se on sitä 1-3kk kestävää "alkusäpinää", jota löytyy lähes kaikista parisuhteista.

• haaveillen ja uneksi

Sorry vaan, mutta miksi sä oot lukenu tätä juttua, jos se ei kiihota sua. Äkkiseltään luulis, että täälaisille nsivuille ei tuu, jos ei halua lukea kiihottavia juttuja. Tää oli tosi hyvää tekstiä. Ja omasta puolestani voin sanoa, että myös kiihottavaaa.

Siis jutun ydin oli, että turha tulla näille sivuilla ja leikkiä "siveellistä". Nää sivut on NIMENOMAAN erilaisista seksi kokemuksista kiinnostuneille. Jokin salainen haave sulla on, mutta et vaan halua paljastaa sitä.....

• Arvostan

Asiaa!!!

• Mr.pen

Nyt minäkin saan miestä ,kiitos ryhmäseksikokemuksieni!

• normaali mies

Kukaan normaali ihminen ei tee tollasta oikeasti. Jutut on kirjotettu just sillä tarkotuksella, että noi touhut alkas muka näyttämään normaaleilta. Juttujen tarkotus on siis muokata asennetta myönteisemmäksi sairaalle seksuaalisuudelle. Samaa tekee netin lukematttomat lapsipornosivut. Jos uskotte noita juttuja, olette jo tulleet uhreiksi ja manipuloiduiksi.

Noista fantasioista kiihottuminen on kyllä ihan normaalia ja sallittua, mutta toteuttaminen ei edistä mitään hyvää elämässä, päinvastoin.

• Seuraavaksi sanot että homoseksuaalisuus ja heidän seksielämänsä on väärin. Seuraavaksi sanot että irtosuhdeseksi on väärin. Seuraavaksi sanot että porno on väärin. Seuraavaksi sanot että ihmisen keho ei ole hänen omansa.

Et ole vain ajatellut asiaa etkä tahdo ajatella ja yrität kiivaasti perustella sitä, ettet ole ajatellut asiaa.

• dfklgj

ihan kuin olisit kopioinut jostain kirjasta tämän tekstin :D

• ihmisiä kaikki.....

ainahan siinä nainen saa 2 miestä joka reikään on varmaa mukava suudella vaimoa sen jälkeen kun se on imenyt vierasta kyrpää ja se toisen osapuolen kunnioitus varmaan nousee 10 eihän se tee naisesta huoraa vaikka ei rahaa saakkaan. hyi vittu ei paljoo kiihota......

• kesä mies jooseppi.
        ihmisiä kaikki..... kirjoitti:

ainahan siinä nainen saa 2 miestä joka reikään on varmaa mukava suudella vaimoa sen jälkeen kun se on imenyt vierasta kyrpää ja se toisen osapuolen kunnioitus varmaan nousee 10 eihän se tee naisesta huoraa vaikka ei rahaa saakkaan. hyi vittu ei paljoo kiihota......

kasvakaa aikuiseksi noissa fantasia haaveissanne ei kaikki naiset oo onneksi vieraan perään hyvää kesää ja paljon panoa ja orkkuja kaikille.

• jälkeenjäänytmami

TÄLLÄISTÄKÖ TÄMÄ NYKYÄÄN ON !??!!

• edelmanin miehiä

en minä ryhmä seksistä mitään tiedä, mutta jos edelmanin samuli sitä ehdottaisi vaimoni kanssa niin suostuisin saman tien.

• Sähköä ;)

Aika kiihottavaa luettavaa. Suorastaan tulin märäksi jo ensimmäisestä osasta. Totta tai ei, mutta toteutettavissa. Itse ollessani suhteessa en missään nimessä jakaisi miestäni, mutta muutamaan otteeseen olen kokeillut kahta miestä. Uskomaton kokemus, valitettavasti. Molemmilla kerroilla asia vaan meni niin tuttujen miesten kaa ja lähti kimppapuheista... Tekisin vieläkin. Miehet palvoo molemmat minua ja kädet vaeltavat pitkin vartaloani ja huulet seikkailevat vartalollani etsien määränpäätä...Aah....

Mutta suhde on kahden ihmisen kimppa,näin se vaan on.

• JK

M IKÄ ETEI

• ajatuskin hirvittää

Toivottavasti et oo yks JK jota kaipaan valtavasti, menis maku, YÄK!

• ANONYYYYYYYYYYYYYYYM
    • Einoheikki

Kun olette sillai porukalla, sovitteko samalla myös siitä, ett saako tulla naiset raskaaksi kokeilusta jos ovat tullakseen? Meinaan, ettei tule jälkipuheita jos niin onnellisesti sattuisi käymään?

• Tyytyväinen vaimo

Me myös piristettiin kuollutta seksielämää liittymällä parinvaihtajiin. Voin lämpimästi suositella!

• tripleniple

Lapsiin- ja eläimiin sekaantuminen sekä raiskaus on VÄÄRIN! Muuten saa jokainen tehdä ihan mitä lystää mun puolestani vaikka esim. pissa ja kakka leikit ei kiinnosta/kiihota..

• RISTO RAISKAAJA

HEI eläpä huutele mulla on 3 raiskaus tuomiota!!

• tauno rolli

AI JAA miulla o 13 raiskaus tuomiota!!!!!

• BLADESLAYERTERMINAR<

JONNE

• supermantupla

ja sitten kai sä olit hullu en oo varma

• äiti jkl

voi kun itsekkin uskaltaisi ottaa ja pyytää jonku kolmannen sänkyymme.. pelko on että ukkoni tykkää toisesta naisesta enemmän kuin minusta.. :/ ja itse haluaisin naisen mielummin sänkyymme mieheni pitäisi asiasta olemme keskustelleet mutta asia jää jumiin minuuun. en uskalla ottaa muita sänkyymme pelkona se että mieheni pitää toisesta enemmän. olishan myös kyllä se toinen mieskin mukava mutta mieheni on vähän sitä vastaan. :) katsotaan muutama vuosi eteenpäin ja katsotaan olisko ajatukset muuttuneet.? toivottavasti. :)

• jaska62

hei äiti jkl. etsi itsellesi rakastaja ja toteuta unelmiasi !!!! voin tosin opettaa sinua nauttimaan sexistä.sillä en ole pikatuote,vaan nauttija jolle pitkä nautinto on tae!!! otahan yhteyttä jos haluat kokea sen!!!

• Hyvä seksitarina!

Itse olen kokeillut seksiä kahden miehen kanssa niin, että toinen panee anaaliin ja toinen pilluun. Kannattaa kokeilla!

• tekninen ongelma

A NIIDEN PALLIT HINKKA TOISIAAAN

B TOINEN LAUKEAA AIKASEMMIN

C SILLÄ TOISELLA ON ISOMPI KYRPÄ

D SÄ OOT HUORA

E SUN PILLLU ON LÖYSÄ

• ahmeda

se on pahaa raiskaa

• TOTUUS SIMOSTA

SIMO ON HOMO

• s.uomalainen

Eihän se ole reilua, mitä täältä oon lukenu, että nainen haluaa kahta miestä samaan aikaan, mutta ei anna miehellensä kahta naista samaanaikaan. Missä naisten oikeudenmukaisuus??

• izmo

Mä haluisin ottaa toisen naisen mukaan petiin vaimoni kanssa mut vaimo on niin konservatiivinen. jopa toinen mies joka nais vaimoani olis aika kiihottavaa.. siitä en ole viel puhunu. joten 2m 2n vois olla hyvä ratkaisu...

• mk

Mitäs vaimosi siihen vastaisi jos sinä otteisit toisen naisen kanssa seksijuttuja niin toi´misko homma silloin.

• mm m

;)

• 35v hyväksikäytetty

sain vetää mun miestä tänään talon katolla ja sitte lauksein sen suuhun ja otettiin sitte talonmies mukaan hommaan oli oikee homostelua kerrassaan. olen siis onnellisesti naimisissa vaimon kanssa mutta tämä oli sellainen hetken hairahdus

• urpot!

Ootte te ihmiset naurettavia!

Jos teitä ei aihe kiinnosta, tai jos seksi on niin pyhää yhden naisen ja miehen välistä toimintaa, miksi ketussa edes ootte seksinovellipalstalla? Luulitte, että kaikki on perus "mentiin sänkyyn illalla, pantiin kerran, nukuttiin"? Hei haloo..!

Jos luette "vastenmielisen" tarinan loppuun asti, te huijaatte vain ja ainoastaan itteenne valittamalla sen "vastenmielisyydestä" jälkeenpäin. :)

• urpot!

Niin, ja IMO, hyvä tarina! :)

• varovainen minä

VOI ****** Ku ootte pervoja!!!!! Kiihotus on myös riski jos ööh toi juho ois esim pitäny tavaransa siellä naisen pillussa ja arvatkaaps ku siin ois ollu sit abortti ja poliisikuulustelut! Itelläni ei ole kokemusta mutta mielikuvitus todellisuuden taju ja viisas järki sanoo että HYYYYI teitä pervoja.... ite olen 22v nainen ja pidän ihan oman elämäni ja tarinani omana tietonani mutta toi kyl oli kiihottvaa luettavaa mieheni 23v on samaa mieltä että seksiä harrastetaan jos on lapset mielessä ja jos on kiihottunu niin ihan sama kondomi vaan päälle ja vessaan että ei vahingossa lapsia tuu mutta olen kylä kuullu ystäviltäni että on tälläsiä kiihotus kimppakivoja ollu ja minuaki on kutsuttu (muka olen kiihottavan näköne) ja palkkaaki oisin saanu tollasen kivan viiskymppisen jos ois ollu kondomi ja loppuu asti tai sitte ei konduu ja ulos spermat mutta en suostunu ja esitin oksentavaa :DDD penskana kyllä kiihotti pelkkä ääntely tai videot ja sillo saatoin sormilla vähän mutta en sentää miehen kaa hyi vittu :() MUITUTUKSEKSI etä suuhun ja liiä seksi saattaa aiheutta avakavia sairauskia joten olka varuillanne

• Oikeustieteilijä

Sopimukset kannattaa aina tehdä kirjallisesti, silloin olette sopimusoikeudellisesti tukevammalla maaperällä.

• Swinger -72

Olemme vaimoni kanssa kokeilleet 2m 1n muutaman kerran 2n 2m kerran ja 2n 1m muutaman kerran,muutenkin olemme käyneet eri swingers-bileissä joissa on samanhenkisiä ihmisiä tupa täynnä ja kaikki on sallittua, ajatuksena on että tarjoaisin vaimolleni mielelläni kokemuksen 3m 1n, niin että aluksi pantaisiin vuorotellen pilluun, runkattaisiin ja nuoltais hänet semmoseen kiimaan, et vois ottaa rentona joka miehen kyrvän samaan aikaan sisäänsä josta tajunnan räjäyttävä orgasmi olis satavarma, vaimo on pillu märkänä ajatuksesta, onko kokemuksia kellään..?

• kokemusta kaikesta

Kokemusta on kun kolme miestä panee vaimoani ja minä katselen vierestä, on se vaan aika kiihoittavaa katsella. Saimme järjestettyä viikonlopuksi kuuden miehen porukan eräälle vuokramökille jossa miehet panee vaimoani kaksi yötä ja kaksi päivää. Vien vaimoni perjantaina sinne ja esittelen hänet miehille mutta en jää sinne vaan haen hänet sunnuntaina pois.
        Olemme haaveilleet tällaisesta jo pidempää ja nyt se näyttää toteutuvan.
        Odotan malttamattoma sunnuntaita että pääsen pitämään vaimoani hyvänä ja kuulemaan millaisissa asennoissa miehet pani.

• Marialaloca

Moikka, olen Maria, haluaisin parini kanssa kokeilla minä, hän ja toinen nainen, osaatko neuvoa mistä löytäisin nämä swingers-bileet tai jotain vastaava, olen aivan kokematon näissä asioissa! Kiitos vastauksesta!

• HOT PARI HELSINKI
        Marialaloca kirjoitti:

Moikka, olen Maria, haluaisin parini kanssa kokeilla minä, hän ja toinen nainen, osaatko neuvoa mistä löytäisin nämä swingers-bileet tai jotain vastaava, olen aivan kokematon näissä asioissa! Kiitos vastauksesta!

Helsingissä nuorekas, siisti ja kiimainen pari 40 v, etsi bi-nainen kokeilemaan uutta. Turvallista seksia ja 100 % luotettava.
        Siis tule nauttimaan kanssamme kaikesta kivasta ;)

Ota yhteyhtä!
        [email protected]

• vitttulopeta

ihan sairaan hyvä !! tee lissäää kiihotuin ! pillu ihan märkänä prkl !

• En mnäkään

Ei kukaan tee ensimäisiä treffejä / 1. tapaamista KOTIINSA!

Ei niin hullua ihmistä olekaan näinä kaheleitten häiriköitten aikana.

2m 1n pariin kertaan. On hauskaa ja kunnolla. Akka ulisee, olipa se kuka tahansa...

• forgine

moi kaiki i need help
      any one know some prand make the female be horrny and hot when she eat it or put it in coffe or in drink like spnish fly and make strong o for female

• NaikkonenSeur.

Täytyy kyllä sanoa että oman parisuhteeni kohdalla en suostuisi 2n m kimppaan jos en olisi itse myös seksuaalisessa mielessä kiinnostunut toisesta naisesta. Eli ei mitään 'kilpailutilanteita' minun sänkyyni kiitos.
      Ja silloin olisi myös itsestään selvää että kakkosnainen ottaa minulta vastaan ohjeita kuinka miestäni käsitellään. Tällöin asia olisi ok.
      eli kemia ja kommunikaatio täytyisi toisen naisen kanssa olla myös kohdallaan.
      Pitäisin itse myös siitä jos 2m n kimpassa miehet nauttivat toisistaan, ei liian tiukkoja ääntöjä, ne vain latistavat tunnelmaa.
      Ja jos miesten välinen kiva on ihan uusi juttu niin tuohan on tuhannen taalan paikka opetella. ei ole mitään menetettävää.

• Yöks tätä tarinaa

Olin kiimassa, mutta luettuani tämän, alkoi kyllä yököttää. En voi uskoa, että joku haluaa kyrvän perseeseensä, minusta silloin kannattaa ryhtyä homoksi, jos persepano kiinnostaa, samoin spermat ja Kyrpä suussa saa mut voimaan pahoin, mä olen nainen ja hyi helvetti.

• Oksennan..........

Olin kiimassa, mutta luettuani tämän, alkoi kyllä yököttää. En voi uskoa, että joku haluaa k y r v ä n perseeseensä, minusta silloin kannattaa ryhtyä homoksi, jos persepano kiinnostaa, samoin spermat ja k u l l i suussa saa mut voimaan pahoin, mä olen nainen ja hyi h e l ev e t t i .

• Jöllikkäinen
        Oksennan.......... kirjoitti:

Olin kiimassa, mutta luettuani tämän, alkoi kyllä yököttää. En voi uskoa, että joku haluaa k y r v ä n perseeseensä, minusta silloin kannattaa ryhtyä homoksi, jos persepano kiinnostaa, samoin spermat ja k u l l i suussa saa mut voimaan pahoin, mä olen nainen ja hyi h e l ev e t t i .

joojooXD tupuhupujalupu. sulla on ollu lerssi suussa niin monesti, että SE on alkanut oksettaa sua. throatfuk...

• ellura71
        Oksennan.......... kirjoitti:

voi kun olet ahdasmielinen...

• mr.pen

Kohta kirjotan teille lisää pervoja kiihko juttujani :))

• sexpex

olin kaverillani kylässä .aika kului niin nopeasti,että huomasin vasta kahdeksalta,että olin myöhähstynyt junasta.ei se mitään,sanoi kaverini jukka.voit jäädä yöksi minulla on sinulle yllätys.ilta tuli,ja jukka viittoi tulemaan perässä.menimme navettaan ,siellä perällä oli omituinen kone.kysyin jukalta mikä se oli.kohta näet vastaa jukka.jukka haki lehmän ja pisti sen koneeseen,ja alkoi riisua housujansa.aloin aavistaa jujun. jukka meni lehmän taakse ja laittoi kovan kalunsa lehmän anaaliin.lehmä ammui kovaa ja oudosti, ikään kuin kiihottuneena.ulkoa kuului pysähtyvän auton ääni.sanoin siitä jukalle,joka ei välittänyt.kun tytöt(jotka oli autossa)tulivat navettaan kirosi jukka keskeytystä.jukka sanoi että hän oli hänen siskonsa ja ja tytön kaveri.tyttöjen nimet olivat anna ja siiri.tytöt ja jukka riisuuntuivat ja katsoivat minua.minäkin riisunnuin.anne sanoi että nyt kun meillä on kaksi kapulan omistajaa niin tulkaa lämmittämään meitä.nähdessäni annen ja siirin pillut oma kaluni nousi pystyyn.äkkiä jukan isä tuli juosten ja riisuuntuen navettaan.jukan isä sanoi että haluaa kokeilla uutta poikaa(eli minua).en ehtinyt vastata ennen kuin jukan isän kalu oli jo pakaroissani kiinni.äkkiä hän huusi nyt tulee ja työnsi kalunsa anaaliini ja heitti lastit jo suoleeni.suoli täynnä spermaa ja tytöt saivat oloni tuntuvan hyvältä.äkkiä jukan isä huusi: tuokaa keikari tänne!keikari oli hevonen.kun keikari kytkettiin kiinni ,meni anna keikarin alle ja alkoi runkata keikarin kalua .katselin runkkaamista kun siiri ratsasti puuskuttaen minulla.kun keikarin kalu oli kiihkeä lopetti siiri minulla ratsastamisen.jukka kävi hakemassa annalle penkin ja sanoi nyt huvi alkaa .anna laittoi keikarin kalun suuhunsa ja keikarilta alkoi lasti lentää. anna nieli sitä minkä kerkesi.minä taas kiihotuin että ruiskautin jukan isän antamat spermat siirin ihanaan kuumaan kiihottuneeseen ja märkään pilluun.se oli ihanaa! anne (jukan äiti) oli kumonnut meidän vieressä pullon viiniä ja käy nyt huohottaen sen päälle. pullo hävisi annen märkään pilluun.
      pullo poistettiin imukupilla.pullossa oli yli sentin verran annen emätin nestettä.minua pakotettiin juomaan se, mausteeksi sain kaljaa.sitten jukka sanoi että:todistaaksesi sopivuuteni perhe-origoihin piti minun panna lammasta.yöllä heräsin siihen että joku käpälöi kaluani.se oli jukka.jukalla seisoi ihan suorana.kivekset isona kuin pallot.jukka sanoi että saan ko panna sinua perseeseen,sanoin että ok.minäkin puikkasin häntä perseeseen.kun tulin kotiin näin koirani.iskin silmäni heti siihen.aloin panna koiraa,mutta sitten.....

• m43-peanut

Ihan tottahan melekehen kaikki pariskunta sekstailut ovat! isekin olen joskus sitä ihanuutta saanut, järjestelyissä on aina omat hankaluutensa mutta voi sitä hauskuutta jos homma synkkaa! SUOSITTELEN !!!!

• ei tasapuol.

Meilläkin toimii 2m 1n yhdistelmä muttei toisinpäin. Ja kokeiltu on monta kertaa mutta ei se vaan toimi jos toinen on mustis.

• En kerro nimeä

Olen 31-vuotias ja neitsyt. Minulla ei ole naisystävää, ja voisin panna jotain kuumaa nelikymppistä emäntää tämän miehen kanssa. Se mietityttää, kun sosiaalinen status estää romanttisen suhteen ja suomalaiset katsovat kieroon. Ei ole kimppaa eikä ole edes omaa naista. Pitäisi opetella olemaan kivikasvo ja juomaan kaljaa baareissa, mutta kun toivon vain aitoa ja myöntyvää reaktiota, jota ei tipu. Flirttailen joka päivä, mutta kun yhteisö on paska. Pitäisi elää ulkomailla.

• read this text
    • Yhden naisen mies

Nopein tapa menettää vaimonsa/tyttöystävänsä on päästää se toisen miehen alle.

• syntiä?

Mä en tiiä miks mut mua kiihottais ihan hirveästi että kaks miestä panisi mua yhtäaikaa..jopa kolme! Onko kenelläkään tästä kokemuksia? Ollaan miehen kanssa eroamassa mut jatketaan vielä seksin harrastamista kunnes ero on lopullista.Toisaalta tuntuu että se olis väärin vaikka molemmat sen hyväksyis.Myös 2n 1m kiihottais.Ois kiva kokeilla molempia,mut en haluis tehdä mitään väärää.Antakaa vinkkejä?

• ellura71

oletko koskaaan siis ajatellu toista naista??miltä susta tuntuis ajatus et pussaisit naisen kans??naisen rinnat on vaan niin ihanat..terkuin ellura..siis nainen

• Yhden miehen nainen

Jos kyseessä on oikeasti rakkauteen perustuva suhde, ei kukaan nainen (vaikka fantasioita olisi millaisia) halua toisen miehen alle.

• G-piste32r23erfr
    • Eocruixaijeo

Tarina oli aivan loistava minun mielestä kirjoittajassa on ainesta romaanin kirjoittajaksi.

• olen tutustunut monesti naiset haluasivat ryhma sex mutta ei kukan uskala:=)

• ellura71

olen saanut kahta miestä ja se oli kivaa..silloin kun se on molempien sopimus ja käy kummallekin niinkaikki on ok.oli pirun kiihottavaa kattoo ku toinen nainen otti mun mieheltä suihin..sit oli myös kivaa nuolla sen toisen naisen pimppaa..

• mie50halukas

meillä oltiin mun vaimon ja yhden ystävä naisen kans saunassa,siellä saunassa huomasin jotain outoo,kun olin yksin lauteilla ja vaimo tuli jonkun ajan päästä kans, ja sit se nais ystävä,sanoin vaimolle et olen viellä täällä se sanoi et ei kai se haittaa vaikka mekin tullaan,,katselein kun nousivat lauteille ajattelin et mikä nyt on,mut vaimo vaan nauroi ja kysyi et voihan sitä näinkin olla saunassa,,olin lautteilla vähän aikaa ja lähdin pois käväsin suihkun alla ja hain olut pullon,vaimo huusi et joko menin huusin et tuun kohta,menin takasin lautteille ja jouduin heidän väliin,ja kohta vaimo kysy et miksi kädet haarojen edessä,ja veti mun kädet pois katsoi ja näki miten mulla pikkaisen kalu sojotti,sanoi et noin pienestäkö sulla alkaa seisoo vai senkö takia kun liisa kans on täällä,sit nauroivat molenmmat vaimo siihen et anna vaan seisoo sitähän sinä kumminki tahdot ja otti mun kalusta ki ja alkoi hitaasti runkata otti liisan kädestä kiinni ja ohjas mun kalun varteen,minä siihen et mitä tää nyt on vaimo et saat hierontaa kun sitä haluut,kumminki tykkäät ja niin ne alkoi runkkaan mua yhdessä,en enään miettinyt muuta kun olin vaan siinä ja nautin vaimo puhu koko ajan et anna nyt seistä kun saat ja nauti kun saat tämmöistä kahdelta naiselta yhtä aikaa,oli tosi kiihottavaa olla siinä vaimo sitten sanoi et nythän sulla sojottaa kovan ja isona katso kun liisakin nyt näkee sun kovan ison,,ja silloin mulla alkoi tulla sanoin et tulee ja kumpikin oli kiinni mun kalussa kun sain ihanan orkun,,,hui,,sit muutkin ollaan tehty sen jälkeen,,mut ihana kun voi noin olla,,,kolmestaan on ihanaa välillä,,viimeisestä aikaa 6kk et ei kovin tiheesti,,,,

• kiihottunutkokematon

Ahh.. Itseäni kiihottaa ja haluttaa että useampi mies olisi mukana.. Toista naista en välttämättä muttaah..
        Olen siis nuori neitsyt eikä miehestä tietoakaan.

• MiesjaNainen2011

Me ollaan joskus puhuttu että olis kiva kokeilla miltä tuntuisi jos olis nainen kimpassa mukana, vaimoa se ajatus tuntuu kiihottavan kovasti mutta eipä siitä taida koskaan kuitenkaan tulla mitään. Taitaa olla liian iso kynnys kokeilla oikeasti, mutta pirun hyvät kiksit tulee kun kesken aktin alkaa vaimolta kyseleen asiasta;)
      Ja toisekseen mistä sen sopivan naisen löytäisi edes??
      Me asutaan meri-lapissa ja jos joku nainen haluaa ilmoittautua mukaan niin pitää alkaa varmaan ottaan asia puheeksi:)

• Anonyymi

Haluaisin löytää iso munasen mustan miehen panee vaimoni

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      145
      6069
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3726
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2911
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2568
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      37
      2421
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      25
      1945
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1914
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1858
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      34
      1633
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1600
    Aihe