marmaris (gallup)

rii

ihan vaan mielenkiinnosta kyselen...

1. monesti olet käynyt marmariksessa?
2. milloin kävit viimeksi?
3. milloin menet taas? vai aiotko mennä enää ollenkaan?
4. mikä siellä on parasta?
5. entäs huonoa?
6. suosittele jotain ruokapaikkaa
7. suosittele jotain biletyspaikkaa
8. anna jokin vinkki mitä siellä kannattaa ehdottomasti tehdä? missä käydä?

11

1852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JokaKesä

      1.käynyt 8 kertaa
      2.viimeksi 25.4-2.5-04
      3.menossa taas 29.6 kaksi viikkoa
      4.vaikea sanoa...kaikki
      5.huonoa hmm..ehkä venäläisten lisääntynyt määrä
      6.voi niitä on niin monta Bacchus yksi suosikki
      7.vähän vaihtelee välillä baarikadulla ja välillä rantakadulla ja siellä ehkä Beach Club ja Bar-X
      8.käyn joka kerran veneretkellä ja tietysti täytyy aina shoppailla ainakin musiikkia ostan aina ja nautin vaan auringosta ja merestä, en ole oikein ennättänyt muualla!?!

    • sibel

      1. kymmeniä, en muista
      2. huhtikuun lopussa
      3. kesäkuun lopussa
      4. ihmiset, meri, aurinko
      5. ei ole huonoa
      6. ei suosikkia, mutta floryan tavuk kavurma on parasta
      7. ei oo nimet muistissa, lähes kaikissa sama rummutus päällä
      8. jos pääset tutustumaan paikalliseen (miel. maaseutu) perheeseen ja pääset kyläilemään niin tee se tai toinen, jos pääset vaikka kuokkavieraana turkkilaisiin häihin tai kihlajaisiin (miel. maaseudulla), älä jätä tilaisuutta käyttämättä.

    • jk01

      Ikinä en ole käynyt, mutta huomenna menen.

    • Yasmin

      1. noin 10 kertaa
      2.Viimeksi huhti-toukokuun vaihteessa
      3.menen taas kesäkuun lopulla useammaksi viikoksi
      4.parasta on ystävälliset ihmiset, viihtyisät paikat jne.
      5.en menisi 11. kertaa jos olisi...
      6.kırçiçeği,lähellä Tansas tavarataloa.
      7.Crazy Daisy, B52 tai Backstreet baarikadulla (kaikki melkein vierekkäin!)
      8.Alin veneretkellä..tai jos päivän tai vaikka parin retken haluaa tehdä, kannattaa käydä Fethiyessä (n.150km) ja siinä vieressä ölüdenizin laguunilla.

    • ööö

      1. 3.kertaa olen tähän mennessä käynyt
      2. Syyskuussa 2003
      3. Elokuussa menen neljäksi viikoksi
      4. Parasta on ihmiset
      5. Ei tuu huonoja puolia mieleen...
      6. O'Yes
      7. Daisy, Vagabundo, Salt'n'pepa, Seaside
      8. Käydä paikallisten järjestämillä retkillä: rusketusristeilyllä, sukeltamassa, pamukkalessa tai varjoliitämässä.

    • Katjuska

      1.8
      2.10/02
      3.9/04
      4.Aurinko,hyvä ruoka,ystävälliset ihmiset
      5.Ei ole,six aina uudelleen menossa
      6.Bacchus rantakadulla(ai,ai se lankkupihvi)
      7.Baarikatu,rantakatu pullollaan...
      8.Hamam loman ekapäivänä et rusketus tarttuu,Ykselin veneretki

    • ssr

      1. monesti olet käynyt marmariksessa?
      kerran vain, mutta uusi reissu hakusessa ;D

      2. milloin kävit viimeksi?
      ihan vasta, 11.5-18.5.04

      3. milloin menet taas? vai aiotko mennä enää ollenkaan?
      heti kun saan rahat kasaan!

      4. mikä siellä on parasta?
      tunnelma, ihmiset, ystävällisyys, yöelämä, meri, hyvä ruoka, aurinko, basaarit...

      5. entäs huonoa?
      ei mitään tule kyllä mieleen

      6. suosittele jotain ruokapaikkaa
      treeana (pippuripihvi!) eden oli ihan hyvä ja bacchus myös.

      7. suosittele jotain biletyspaikkaa
      kaikki rannan clubit kannattaa kiertää. Dreamboys menee jo yhdeltä kiinni ja sieltä kaikki suuntaavat Bar-x:ään. Näitä suosittelen.

      8. anna jokin vinkki mitä siellä kannattaa ehdottomasti tehdä? missä käydä?
      ainakin hamamissa

      • JokaKesä

        Kirjoitit että Bacchus oli hyvä niin kävitkö syömässä vain vai istuitko iltaa, olisin kiinnostunut millainen oli nyt kun itse olin huhtikuun lopussa ei ollut vielä auki ja näin vain että muuttunut oli viime kesästä. Siis oliko ruoka edelleen hyvää entä hinta ja oliko mitään ohjelmaa? Kuuluu mun vakio paikkoihin ja olisin kiitollinen jos jaksat vastata olen menossa 29.6.
        Kiitos!!!


      • ssr
        JokaKesä kirjoitti:

        Kirjoitit että Bacchus oli hyvä niin kävitkö syömässä vain vai istuitko iltaa, olisin kiinnostunut millainen oli nyt kun itse olin huhtikuun lopussa ei ollut vielä auki ja näin vain että muuttunut oli viime kesästä. Siis oliko ruoka edelleen hyvää entä hinta ja oliko mitään ohjelmaa? Kuuluu mun vakio paikkoihin ja olisin kiitollinen jos jaksat vastata olen menossa 29.6.
        Kiitos!!!

        Marmariksellahan on varmaan kolme eri Bacchusia, eli minä puhun nyt rantakadun Bacchusista, en baarikadun. ;) toivottavasti ollaan samalla tiellä. Syömässä kävin yhtenä iltana, ja ei se niinkään ruuasta jäänyt mieleeni, vaikka sekin todella hyvää oli (ihan pizzaa vain söin) hintaa en muista, ei mitenkään erityisen korkea muihin paikkoihin verrattuna kuitenkaan. Ilmapiiri oli sitäkin mukavampi ja tarjoilijat. (sain sieltä koko viikoksi pari ystävää joiden kanssa kiertelimme clubeja ja vieläkin ollaan yhteyksissä) Ohjelmaa ei muistaakseni ollut ainakaan sinä iltana, tai taisivat tarjoilijapojat jotain tanssia siinä "lavalla" vääntää mutta ei varsinaista esiintyjää ollut. HYVÄÄ MATKAA SINULLE! itsekin suuntaan takaisin heti kun tässä kesän paiskin ensin töitä ja saan rahat kasaan ;)


      • JokaKesä
        ssr kirjoitti:

        Marmariksellahan on varmaan kolme eri Bacchusia, eli minä puhun nyt rantakadun Bacchusista, en baarikadun. ;) toivottavasti ollaan samalla tiellä. Syömässä kävin yhtenä iltana, ja ei se niinkään ruuasta jäänyt mieleeni, vaikka sekin todella hyvää oli (ihan pizzaa vain söin) hintaa en muista, ei mitenkään erityisen korkea muihin paikkoihin verrattuna kuitenkaan. Ilmapiiri oli sitäkin mukavampi ja tarjoilijat. (sain sieltä koko viikoksi pari ystävää joiden kanssa kiertelimme clubeja ja vieläkin ollaan yhteyksissä) Ohjelmaa ei muistaakseni ollut ainakaan sinä iltana, tai taisivat tarjoilijapojat jotain tanssia siinä "lavalla" vääntää mutta ei varsinaista esiintyjää ollut. HYVÄÄ MATKAA SINULLE! itsekin suuntaan takaisin heti kun tässä kesän paiskin ensin töitä ja saan rahat kasaan ;)

        Juu ihan samassa ollaan, siellä on aina ollut tosi ihana henkilökunta ja ystäviä olen itsekin sieltä saanut. Kävin viime kesänä kolme reissua Marmarikseen ja enimmäkseen söin siellä. Kiitos vastauksestasi. (Luin tämän vasta sen jälkeen kun olin kirjoittanut sinne edelliseen)


    • joo-o

      1. monesti olet käynyt marmariksessa? yhden kerran
      2. milloin kävit viimeksi? olin siellä 27.7-10.8
      3. milloin menet taas? vai aiotko mennä enää ollenkaan? luultavasti ens kesänä.
      4. mikä siellä on parasta? lämpö,ihmiset
      5. entäs huonoa? ehkä vähän liikaa ravintoloita. mitähän niitä oli..? en yhtään muista mutta tuhansia kuitenkin.
      6. suosittele jotain ruokapaikkaa no jos haluat turkkilaisen kotiruuan tyylsitä niin ali baba! :)
      7. suosittele jotain biletyspaikkaa rantakadulla Green Beach
      8. anna jokin vinkki mitä siellä kannattaa ehdottomasti tehdä? missä käydä? no ei tule kyllä nyt mieleen mutta ainakin sen sanon että ei kannata ryypätä siellä kauheasti koska ei ole hyvä olla siinä lämmössä niin krapulassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe